منابع کمک آموزشی و نمونه سوالات مدارس

پایه هفتم
پایه هشتم
پایه نهم
پایه دهم
پایه یازدهم
پایه دوازدهم
//safirmall.com/wp-content/uploads/2021/05/teen-classes-2.jpg

درس زبان انگلیسی از پایه هفتم به برنامه درسی دانش‌آموزان در ایران اضافه می‌شود. با توجه به اینکه عده‌ی زیادی از دانش آموزان تا سنین نوجوانی تماس چندانی با زبان انگلیسی به طوری جدی و آکادمیک ندارند، این درس می‌تواند برایشان بسیار چالش برانگیز و استرس‌زا باشد.

استفاده از نمونه سئوالات امتحانی یکی از روش‌های موثر در کاهش استرس پیش از امتحان است، چرا که دانش‌آموزان را متوجه نقاط قوت و ضعف خود کرده و به آن‌ها فرصت رفع اشکال می‌دهد.

از طرفی، آن‌ها را با انواع سئوالات آشنا نموده و در نتیجه از گیج شدن سر جلسه‌ی امتحان جلوگیری می‌کند. به همین دلیل مجموعه‌ای از نمونه سئوالات زبان انگلیسی پایه هفتم تا دوازدهم را در سفیرمال گرداوری کرده و آن‌ها را به صورت رایگان در اختیار دانش‌آموزان عزیز گذاشته‌ایم.

سخنی با دانش‌آموزان

قبل از حل کردن نمونه سئوالات امتحانی زبان انگلیسی، حتما کتاب زبان خود را با دقت مطالعه نمایید و تمرین‌های آن را چندین و چند بار انجام دهید.

جواب‌های خود را با کتاب و پاسخنامه موجود در انتهای نمونه سئوالات چک‌ کنید. در زمان پاسخ دادن به نمونه سئوالات زبان حتما به زمان امتحان توجه کنید تا در روز آزمون دچار مشکل کمبود وقت نشوید.

در صورتی‌که در پاسخگویی به سئوالات با مشکل مواجه بودید، از منابع کمک آموزشی زبان انگلیسی استفاده کنید.

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه