نمره آیلتس برای مهاجرت

آزمون آیلتس، یک آزمون بین المللی است که از نمره آن می‌توان جهت تایید سطح زبان انگلیسی برای اموری همچون مهاجرت کاری، تحصیلی و یا زندگی در کشورهای انگلیسی زبان استفاده نمود.

نمره آزمون آیلتس از 9 محاسبه می‌شود و اگر سوال شما این است که چه نمره‌‌ای برای مهاجرت لازم است باید بگوییم جواب مشخصی برای این سوال وجود ندارد و بسته به هدف مهاجرت نمرات متفاوتی مد نظر است. به عنوان مثال، برای مهاجرت تحصیلی شما باید در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت نمایید و عموما دانشگاه‌ها از شما نمره 6 به بالا را درخواست می‌کنند. نمره آیلتس مناسب برای مهاجرت می‌تواند از 5 تا 9 متفاوت باشد.

بر اساس یک قانون کلی، برای کسب نمره آیلتس برای مهاجرت، یعنی نمره 6 به بالا، سطح زبان انگلیسی شما باید Upper-intermediate به بالا باشد. پس اگر دنبال نمره آیلتس مناسب برای مهاجرت هستید، فارغ از هدفتان از مهاجرت و نوع مهاجرت‌تان، اول با استفاده از کتاب‌های مناسب، سطح عمومی زبان انگلیسی‌تان را تقویت نمایید. بگذارید مهم‌ترین نکته این مقاله را همین اول به شما بگوییم! یادگیری زبان انگلیسی و شرکت در آزمون آیلتس را به روزهای پایانی موکول نکنید.

برای تقویت General English یا همان سطح زبان عمومی‌تان کتاب‌های متفاوتی وجود دارد. فراموش نکنید که هدف نهایی شما کسب موفقیت و نمره بالا در آزمون آیلتس است. تک تک مهارت‌هایتان را تقویت کنید. به طور خاص روی یادگیری لغات، اصطلاحات و ساختار‌های مناسب تمرکز کنید و برای تقویت مهارت‌های اسپیکینگ و رایتینگ‌تان از تجربه و دانش یک استاد خبره بهره بگیرید.  کسب نمره آیلتس مناسب برای مهاجرت می‌تواند برای شما سرآغاز پروسه یادگیری زبان شیرین انگلیسی به بهترین نحو باشد. 

بهترین کتاب آیلتس

پک خودآموز VIP آیلتس آکادمیک سفیرمال، برای کسانی طراحی شده است که بدنبال کسب نمره آیلتس مناسب مهاجرت هستند ولی بدلیل مشغله کاری، ترافیک، عدم دسترسی به کلاس در نزدیکی محل سکونت‌شان و یا بدلیل ترس از حضور در اجتماعات بدلیل همه گیری ویروس کرونا، تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون آیلتس آکادمیک به صورت خودآموز نموده‌اند. این مجموعه آموزشی، به تقویت مهارت‌های چهارگانه از سطح پایه تا پیشرفته و نکات کاربردی برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک می‌پردازد.

محتویات پک خودآموز VIP آیلتس آکادمیک

  • پک کتاب Cambridge English Complete IELTS
  • کتاب Focus on Vocabulary 1,2 برای تقویت دایره واژگان انگلیسی
  • کتاب گرامر آیلتس Cambridge Grammar for IELTSبرای یادگیری ساختارهای جدید و مناسب سطح
  • کتاب های Academic Skills 2/3 Reading and Writing / Listening and Speaking برای تقویت هر چهار مهارت اصلی و یادگیری تکنیک های پاسخگویی به سوالات در آزمون
  • مجموعه نمونه سوالات کمبریج آکادمیک 14 و 15 و 16برای تمرین نمونه های مشابه آزمون اصلی قبل از روز امتحان
  • ویدئوی آموزش آیلتس Study English IELTS Preparation
  • ارائه برنامه درسی رایگان 3 ماهه -برای استفاده صحیح و درست از پک خودآموز توسط تیم آموزش سفیرمال
  • 3 ماه پشتیبانی آموزشی رایگان
  • کلاس خصوصی رفع اشکال و مکالمه رایگان

مرحله اول یعنی تقویت دانش عمومی زبان انگلیسی‌تان، ممکن است بین 4 الی 12 ماه یا حتی بیشتر (بسته به تعیین سطح اولیه) به طول بیانجامد. پس شاید مهمترین گام مهاجرت‌تان هم همین باشد. زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرید تا هم در آزمون نمره خوبی کسب کنید و هم بعدا در کشور مقصد دچار مشکل نشوید. بنابراین از اولین روزهایی که جرقه مهاجرت در ذهنتان زده شد، شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید تا نمره آیلتس مناسب برای مهاجرت را به راحتی کسب کنید.

برای تثبیت مهارت‌هایی که یاد گرفته‌اید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. شما می‌توانید در کارگاه‌های آیلتس تک مهارتی شرکت کنید و فوت و فن شرکت در آزمون را از مدرسین کاربلد و حرفه‌ای فرا بگیرید. هر آنچه که شاید ماه‌ها برای یادگیری‌اش باید زما بگذارید را در یک کارگاه یکروزه فرا خواهیدگرفت.

کارگاه های یک روزه تک مهارتی آیلتس

فرض کنید مسیر یادگیری و پیشرفت را در مدت زمانی که در نظر داشته‌اید، گذرانده‌اید. دایره‌ی لغات‌تان را افزایش داده‌اید؛ به گرامر مسلط هستید؛ از شنیدن سخنرانی‌ها یا مکالمه‌های مختلف گیج نمی‌شوید، توانایی نوشتن یک متن بدون غلط را دارید و اگر همین فردا در آزمون آیلتس شرکت کنید، نمره قابل قبول آیلتس برای مهاجرت را به‌دست می‌آورید.

در این مرحله، پیشنهاد ما این است که دست نگه‌دارید و عجله را کنار بگذارید. هنوز نکات ریزی وجود دارند که با یادگیری‌شان می‌توانید به نمره‌ی بالاتر فکر کنید. شما می‌توانید تمام مهارت‌های اصلی آیلتس را در این کارگاه‌ها بخوبی مرور کنید.

  • کارگاه آموزشی آیلتس مهارت Writing
  • کارگاه آموزشی آیلتس مهارت Listening
  • کارگاه فشرده آیلتس یک روزه Reading
  • کارگاه آموزشی آیلتس مهارت Speaking

گام بعدی این است که خودتان را برای روز آزمون آماده کنید. یادان نرود که هر چقدر هم دانش زبان انگلیسی خوبی داشته باشید و مهارت هایتان را تقویت کرده باشید تا خود را در شرایط شبیه سازی شده به آزمون اصلی قرار ندهید نمی‌دانید که آیا می‌توانید نمره آیلتس مناسب برای مهاجرت را کسب نمایید یا باید بیشتر تمرین کنید. راه چاره چیست؟ شرکت در آزمون ماک آیلتس.

آزمون آزمایشی ماک آیلتس – نمونه شبیه سازی شده آزمون اصلی

آزمون آزمایشی آیلتس امکان سنجش دقیق نمرات در آزمون استاندارد را بدون پیچیدگی‌های آزمون آیلتس رسمی و با هزینه‌ای بسیار کم فراهم می‌کند.

ویژگی های آزمون ماک آیلتس

  • سئوالات استاندارد و Unseen
  • برگزاری منظم و طبق تقویم سالانه
  • سطح سختی و نمره‌دهی استاندارد
  • مشاوره پس از آزمون
  • ارائه کارنامه در ۲ روز

پس از شرکت در آزمون ماک شما می‌توانید درک کلی از شرایط‌تان بدست آورید و خود را برای روز آزمون اصلی بیش از قبل آماده نمایید.

کسب نمره آیلتس مناسب برای مهاجرت تحصیلی، اگر مهم ترین گام در این فرایند تلقی نشود قطعا یکی از مهم ترین‌هاست. برای دریافت مشاوره آموزشی و تکمیل اطلاعات خود با شماره 02174056000 تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط:
منابع خودآموز آیلتس
راهنمای آزمون آیلتس
ساختار رایتینگ آیلتس
تقویت لیسنینگ آیلتس
آزمون تعیین سطح زبان چیست؟
سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس
کسب نمره 7 در آزمون آیلتس IELTS

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه