کتاب آموزش زبان نوجوانان

//safirmall.com/wp-content/uploads/2021/04/کتاب-Project.jpg
رمان انگلیسی نوجوانان
//safirmall.com/wp-content/uploads/2021/04/کتاب-داستان-انگلیسی-نوجوانان.jpg
منابع کمک آموزشی و نمونه سئوالات مدارس
کتاب prepare
کارتون ‌های ویژه نوجوانان
پادکست انگلیسی نوجوان
پک خودآموز نوجوان

کتاب انگلیسی نوجوانان

افرادی که تجربه تدریس زبان به رده سنی نوجوانان را دارند، این گروه را با هوش و معلومات عمومی بالا توصیف می‌­کنند که زبان انگلیسی را به راحتی و با سرعت بالا یاد می‌گیرند. در عین حال، با توجه به ویژگی‌های سنی این گروه، تدریس به نوجوانان کار ساده‌­­ای نیست. آنها نه کودک هستند که از شعر خواندن سر کلاس لذت ببرند، نه بزرگسال که بتوانند کلاس خشک و جدی را تحمل کنند. به همین ترتیب تالیف کتاب آموزش زبان انگلیسی نوجوانان نیز کاری سخت و پر چالش به حساب می‌­آید.

برخلاف کتاب‌های زیادی که برای آموزش کودکان و بزرگسالان نوشته شده اند، تعداد کتاب‌هایی انگلیسی نوجوانان بسیار محدود است. سری کتاب‌های Project از بهترین کتاب‌های موجود در بازار است که به طور اختصاصی برای رده سنی 12 الی 15 سال تالیف شده است. شخصیت‌های کتاب در همین رده سنی بوده و مسائل و موضوعات استفاده شده در کتاب از لیست علاقمندی‌های نوجوانان انتخاب شده است. علاوه بر این، زبان انگلیسی مورد نیاز در علوم مختلف از جمله تاریخ، جغرافیا، زیست، شیمی و غیره که در مدارس تدریس می‌­شوند در قالب متون جذاب به زبان آموزان نوجوان آموزش داده می‌شود. در نتیجه مطالعه سری کتاب‌های پراجکت، زبان آموزان با فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان نیز آشنا می‌شوند.

در کنار کتاب درسی آموزش زبان انگلیسی نوجوانان، خواندن کتاب داستان انگلیسی مناسب این سن و همچنین تماشای ویدئوها و انیمیشن ­های انگلیسی نیز نقش به سزایی در یادگیری آنان دارد. در زمان خرید کتاب داستان زبان انگلیسی برای نوجوانان می‌بایست به سطح سختی کتاب، جذابیت شخصیت‌ها و مناسب بودن محتوای کتاب توجه داشت. سری کتاب­‌های Diary of a wimpy kid برای سطح پیشرفته نوجوانان توصیه شده است.

خرید کتاب آموزش انگلیسی نوجوانان

در صورت خرید کتاب انگلیسی نوجوانان از سفیرمال از مزایای زیر بهره­ مند خواهید شد:

  1. تنوع کتاب انگلیسی نوجوانان در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته
  2. توضیحات کامل در مورد ویژگی‌­های محصولات جهت انتخاب مناسب‌ترین و بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی نوجوانان
  3. مشاوره رایگان آموزشی تلفنی و آنلاین

برای شروع فرایند خرید کتاب آموزش انگلیسی به نوجوانان کلیک کنید.

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه