رویه های ارسال سفارش در فروشگاه اینترنتی سفیرمال به شرح زیر است:

بخش توزیع سفیرمال

این نحوه ارسال مختص به مناطق 22 گانه شهر تهران است و مشتریان میتوانند بعد از 1 الی نهایتا  2 روز کاری بسته خود را دریافت نمایند. در زمان ارسال سفارش، پیامک اطلاع رسانی برای مشتریان ارسال میگردد. هزینه ارسال سفارشات در شهر تهران رایگان است.

پست

این نحوه ارسال مختص تمام سفارشات در شهرستان‌ها است و مشتریان می‌توانند سفارشات خود را 3 تا 4 روز کاری ( طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ) تحویل بگیرند. تمامی سفارشات پستی روز بعد از ثبت سفارش به اداره پست جهت انجام عملیات پستی تحویل خواهد شد.

هزینه ارسال به کلیه نقاط خارج از تهران درصورتی که مبلغ سفارش بالای 200 هزارتومان باشد رایگان می باشد و هزینه ارسال سفارشات کمتر از 200 هزارتومان 35 هزارتومان است.

 

توجه به نکات زیر در خصوص رویه ارسال سفارشات ضروری است:

  • امکان دارد تمامی مرسولاتی که به سراسر ایران از طریق پست ارسال می‌شوند، در زمانی خارج از تایم مقرر شده توسط این شرکت به دست مشتری برسند لذا فروشگاه اینترنتی سفیرمال هیچ گونه مسئولیتی درقبال این موضوع ندارد .
  • تمامی سفارشات سفیرمال در بسته‌بندی‌های مهر و موم شده تحویل پست می‌شوند. اکیداً از تحویل گرفتن بسته‌ای که باز شده است خودداری کنید و سریعا با پشتیبانی فروش سفیرمال تماس بگیرید.

 

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه