کتاب خودآموز زبان انگلیسی

پک خودآموز vip
//safirmall.com/wp-content/uploads/2020/05/Elementary-1.jpg
//safirmall.com/wp-content/uploads/2020/05/Inter-1.jpg
//safirmall.com/wp-content/uploads/2020/05/UI-1.jpg
//safirmall.com/wp-content/uploads/2020/05/Advanced-1.jpg
//safirmall.com/wp-content/uploads/2020/05/IELTS.jpg
پک خودآموز زبان انگلیسی
پک خودآموز کودکان

زندگی مدرن، کار، مشغله فراوان و ترافیک، این روزها باعث شده است تا بسیاری از افراد فعالیت‌های جانبی مثل شرکت در کلاس زبان انگلیسی و یا کلاس‌های آمادگی آزمون ایلتس را به کلی کنار بگذارند.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارید ولی به دلیل مشغله فراوان قادر به حضور در کلاس زبان نیستید می‌توانید به صورت خودآموز و با استفاده از پک‌های خودآموز انگلیسی مناسب سطحتان به همراه پشتیبانی آموزشی و برنامه درسی رایگان، در منزل زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

پک خودآموز انگلیسی طراحی شده توسط تیم آموزش سفیرمال به شما کمک می‌کند تا با توجه به نیاز‌های آموزشی‌تان و مهارتی که قصد ارتقای آن را دارید در زمان فراغت و در منزل، لذت یادگیری زبان انگلیسی را تجربه کنید و همچنین بتوانید در زمان نیاز از پشتیبانی آموزشی برای استفاده بهتر از پک خوآموز نیز بهره ببرید.

قبل از اینکه سراغ کتاب‌های خودآموز بروید باید بدانید که زبان انگلیسی‌تان در چه سطحی است و هدفتان از یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز چیست؟

ازآنجاکه این موضوع بسیار اهمیت دارد ما کتاب‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که به‌صورت استاندارد سطح‌بندی شده‌اند. همچنین این کتاب‌ها با تمرین‌ها و مثال‌های متنوع به‌همراه پاسخ‌نامه، کاملا به‌صورت خودآموز قابل استفاده‌اند.

جهت شرکت در تعیین سطح رایگان و دریافت مشاوره آموزشی رایگان می‌توانید با ارسال یک پیغام به شماره 09053547811 پس از تعیین سطح پک مناسب سطحتان را با توجه به هدفتان تهیه نمایید.

بهترین کار برای سپری کردن یک دوره‌ی خودآموزی موفق استفاده صحیح از پک‌‌های آموزشی به همراه برنامه درسی مدون است. پک‌های خودآموزی که شامل کتاب و فایل‌های صوتی هستند و علاوه ‌بر آموزش گرامر و لغات، مهارت شنیداری و Speaking تان را هم تقویت می‌کنند.

ما بهترین پک‌های آموزش زبان انگلیسی را در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته و همچنین مخصوص کودکان، نوجوانان دسته‌بندی کرده‌ایم تا به‌سادگی راهتان را پیدا کنید.

اگر احساس می‌کنید در راه یادگیری زبان انگلیسی نیاز به نظارت و همراهی آموزشی بیشتری دارید پک‌های خودآموز VIP انحصارا برای شما طراحی شده‌اند.

در صورت خرید پک خودآموز زبان انگلیسی از سفیرمال از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • موجود بودن تمامی پک‌ها آموزش زبان انگلیسی (سطح مبتدی، متوسطه، پیشرفته، کودکان، نوجوانان و VIP)
  • توضیحات کامل در مورد ویژگی‌های محصولات جهت انتخاب مناسب‌ترین و بهترین پک آموزشی
  • تعیین سطح رایگان
  • برنامه درسی جهت استفاده بهتر از پک های خودآموز
  • مشاوره رایگان آموزشی تلفنی و آنلاین
✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه