کتاب زبان فرانسه

کتاب آموزش زبان فرانسه
//safirmall.com/wp-content/uploads/2020/04/categories-french-story-books-1.jpg
رمان فرانسه
پک آموزش فرانسه

کتاب زبان فرانسه

افرادی‌ که مشغول یادگیری زبان فرانسه هستند به خوبی می‌دانند از هر موقعیتی میبایست برای تمرین و یادگیری این زبان شیرین و جذاب استفاده کنند چرا که بر خلاف زبان انگلیسی، منابع آموزشی زبان فرانسه بسیار محدود هستند.

بهترین کتاب‌های آموزش فرانسه که در حال حاضر در اکثر آموزشگاه‌ها در سراسر جهان استفاده می‌شوند کتاب‌های اکو (echo) و کتاب فرانسه تاندانس (tendances) هستند.

کتاب تاندانس Tendances

در کتاب تاندانس با استفاده از متد ژیرارده، هر چهارت مهارت زبانی از جمله خواندن، نوشتن، گوش دادن و مکالمه فرانسه آموزش داده شده و  لغات و گرامر فرانسه نیز بنا بر نیاز و با توجه به موضوع درس، تدریس شده‌اند. استفاده از دیالوگ‌های متنوع و تاکید بر تقویت مکالمه از ویژگی‌های بارز این کتاب است.

کتاب اکو Echo

متود استفاده شده در کتاب echo نیز متود ژیرارده بوده و تمرکز بر روی آموزش تمامی مهارت‌های زبان فرانسه با هدف نهایی تقویت مکالمه فرانسه است.

کتاب‌های کمک آموزشی فرانسه

در کنار کتاب‌های درسی فرانسه، منابع کمک آموزشی که عموما به صورت خودخوان مورد استفاده قرار می‌گیرند نیز نقش شایانی در یادگیری زبان فرانسه دارند. از آنجایی‌که قواعد زبان فرانسه سخت و پیچیده هستند،استفاده از کتاب گرامر فرانسه به ویژه کتاب گرامر سوربن و کتاب grammaire progressive در میان زبان‌آموزان بسیار رایج است.

از طرفی، کتاب‌های vocabulaire progressif در سه سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته نیز محبوبیت زیادی در بین علاقمندان به یادگیری لغات زبان فرانسه دارند و از بهترین کتاب‌های لغت فرانسه به حساب می‌آیند.

سری کتاب‌های expression orale و comprehension orale از مطرح‌ترین کتابهای تقویت مکالمه فرانسه بوده و کتاب comprehension ecrite از بهترین کتابهای تقویت مهارت نوشتاری فرانسه محسوب می‌شوند و به زبان‌آموزان در کلیه سطوح کمک می‌کنند.

کتاب داستان فرانسه

علاوه بر کتاب زبان فرانسه، کتاب‌ داستان فرانسه در سطوح مختلف و همچنین رمان فرانسوی نیز موجود بوده که برای یادگیری لغات فرانسه، تقویت ریدینگ و آشنایی با فرهنگ مردم فرانسوی زبان بسیار موثرند.

منابع خودآموز فرانسه

در کنارِ کتاب‌های آموزش زبان فرانسه، نرم افزار رزتا استون و پادکست پیمزلر فرانسوی برای افرادی که قصد دارند زبان فرانسه را به صورت خودآموز هم تمرین کنند بسیار مفید و کاربردی هستند.

نرم‎‌افزار رزتا استون فرانسه، به آموزش لغات، گرامر، تلفظ و چهار مهارت فرانسه می‌پردازد و پادکست پیمزلر فرانسوی جملات فرانسه و معادل آنان در فارسی را در قالب فایل صوتی آموزش می‌دهد

خرید کتاب فرانسه

  • در صورت خرید آنلاین کتاب زبان فرانسه از سفیرمال از مزایای زیر بهره‌­‌‌مند خواهید شد:
  • خرید کتاب فرانسه با تخفیف ویژه
  • امکان خرید بهترین کتاب فرانسه با مطالعه توضیحات
  • تنوع کتاب‌ها برای سطوح مختلف
  • مشاوره رایگان تلفنی و آنلاین
  • ارسال فوری به کلیه نقاط تهران
  • ارسال از طریق پست پیشتاز به سراسر کشور (بالای 300 هزار تومان – رایگان)
✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه