کتاب داستان انگلیسی

رمان انگلیسی بزرگسالان
رمان انگلیسی نوجوانان
داستان کوتاه انگلیسی
کتاب داستان انگلیسی نوجوانان
کتاب داستان انگلیسی کودکان

کتاب داستان انگلیسی

در علم آموزش زبان، extensive reading، که به اختصار ER نامیده می‌شود، فرآیند خواندن متون طولانی‌تر و آسان‌تر برای مدت زمان طولانی بدون اختلال در درک، احساس خستگی یا نیاز به استراحت است.

این نوع reading شامل خواندن رمان، مجلات و کتاب داستان انگلیسی بوده و بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده در سراسر جهان، یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت Reading به حساب می‌آید. به همین دلیل، خواندن کتاب داستان انگلیسی است. خواندن این کتاب‌ها به تمامی زبان آموزان در سطوح مختلف پیشنهاد می‌شود.
هر فرد می‌تواند با انتخاب و خرید کتاب داستان انگلیسی مورد علاقه خود از میان کتاب‌های‌ متنوع، از یادگیری زبان انگلیسی نهایت لذت را ببرد. کتاب داستان‌های زبان انگلیسی ویژگی‌های به خصوصی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تقویت مهارت Reading و درک مطلب
  • آشنایی با ادبیات و فرهنگ کشورهای انگلیسی زبان
  • یادگیری لغات و اصطلاحات جدید و نحوه استفاده از آن‌ها
  • ساده‌تر شدن یادگیری گرامرهای پیچیده در قالب متن
  • سطح بندی استاندارد برای تمامی زبان‌آموزان

چگونه از کتاب داستان انگلیسی برای تقویت زبان استفاده کنیم؟

کتاب داستان کوتاه انگلیسی می‌تواند به عنوان منبع کمک آموزشی و یا کتاب اصلی برای یادگیری این زبان به کار برده شود. تنوع کتاب داستان برای هر سلیقه بسیار گسترده است و هر فرد می‌تواند با انتخاب یک یا چندین کتاب داستان انگلیسی، به تقویت مهارت‌های زبانی خود بپردازد. البته این تنها مزیت خواندن کتاب داستان انگلیسی نیست.

تقویت گرامر هم می‌تواند یکی دیگر از آن‌ها باشد. برای اینکه بیشترین بهره را از مطالعه کتاب داستان‌‌های انگلیسی ببرید، بهتر است ابتدا با داستان‌های کوتاه و ساده شروع کنید.

درکنار لذت بردن از خواندن یک کتاب داستان، می‌‎توان با استفاده از چند تکنیک میزان یادگیری زبان انگلیسی و سرعت پیشرفت را افزایش داد. یکی از این راه‌ها یادداشت برداری لغات و اصطلاحات جدید است.

مرحله بعد، جمله سازی با آن‌ها است. سپس، درباره این داستان با دوستان خود صحبت کنید و آموخته‌های خود را به کار برید. به علاوه، از فایل صوتی کتاب نیز می‌توانید در زمان‌هایی که امکان خواندن کتاب را ندارید، بهره گیرید. با انجام این کار امکان تقویت مهارت listening و تلفظ نیز فراهم می‌شود.

در زمان خرید کتاب داستان انگلیسی به چه نکاتی توجه کنیم؟

در هنگام انتخاب و خرید کتاب داستان انگلیسی به سطح آن دقت کنید. در صورتی‌که کتاب داستان مناسب با سطح خود را انتخاب نکنید، کتاب برای شما بیش از حد سخت و یا بیش از حد آسان خواهد بود و در نتیجه یادگیری به نحو احسن برای‌تان اتفاق نخواهد افتاد. برای اینکه بدانید سطح هر کتاب داستان انگلیسی چیست، می‌بایست به پشت جلد آن مراجعه کنید.

نکته دیگری که در هنگام خرید کتاب داستان انگلیسی می‌بایست مد نظر قرار دهید، جذاب بودن موضوع و خط داستان است. مطالعه خلاصه داستان می‌تواند در این زمینه به شما کمک شایانی کند.

در سفیرمال خلاصه تمامی کتاب‌های داستان، به فارسی و انگلیسی نوشته شده است. علاوه بر این، با مراجعه به پشت جلد کتاب هم می‌توانید خلاصه داستان را مطالعه کنید.

قیمت کتاب داستان انگلیسی

محتوای کتاب داستان انگلیسی تاثیر چندانی روی بالا یا پایین بودن قیمت آن ندارد و عواملی چون تعداد صفحات کتاب، رنگی یا سیاه و سفید بودن آن، کیفیت چاپ و زمان انتشار نقش تعیین کننده در قیمت کتاب داستان انگلیسی دارند. قیمت کتاب‌های موجود در بازار در حال حاضر کمابیش یکسان است و با توجه به تعداد نسبتا کم صفحات کتاب، قیمت آن‌ها مناسب به نظر می‌رسد. 

در صورت خرید کتاب داستان کوتاه انگلیسی از سفیرمال از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

در صورت خرید کتاب داستان انگلیسی از سفیرمال از مزایای زیر بهره ­مند خواهید شد:

  1. تنوع کتاب داستان انگلیسی در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته
  2. تنوع رمانهای مشهور انگلیسی
  3. توضیحات کامل در مورد ویژگی­های محصولات جهت انتخاب مناسب ترین و بهترین کتاب داستان و رمان انگلیسی
  4. مشاوره رایگان آموزشی تلفنی و آنلاین
✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه