کتاب زبان انگلیسی

//safirmall.com/wp-content/uploads/2023/02/adults.jpg
کتاب زبان نوجوانان
//safirmall.com/wp-content/uploads/2024/02/کتاب-زبان-کودکان-superminds.jpg
دانلود کتاب زبان انگلیسی
//safirmall.com/wp-content/uploads/2020/05/categories.jpg
کتاب انگلیسی تجاری

کتاب زبان انگلیسی

عوامل مختلفی در یادگیری زبان انگلیسی موثر هستند از جمله ویژگی‌های شخصیتی، میزان تلاش و پشتکار زبان‌آموزان، انتخاب کلاس زبان معتبر و استفاده از کتاب‌های خوب و استاندارد انگلیسی. نقش و اهمیت کتاب زبان در میزان یادگیری زبان‌آموزان بر هیچکس پوشیده نیست و متخصصین امر آموزش در موسسات مختلف، ماه‌ها و ماه‌ها برای انتخاب کتاب خوب آموزش زبان که استانداردهای بین‌المللی در آن رعایت شده باشد تحقیق و مطالعه می‌نمایند.

کتاب زبان خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

شاید این سئوال برای شما هم پیش آمده باشد که کتاب زبان انگلیسی خوب چه ویژگی‌هایی دارد. برای پاسخ‌گویی به این سئوال مهم به سراغ کارشناسان و اساتید زبان رفتیم و از مصاحبه با آن‌ها به نتایج کلیدی زیر رسیدیم:

  • کتاب زبان انگلیسی خوب تمامی مهارت‌های زبان یعنی مکالمه، writing، listening و reading را شامل می‌شود.
  • لغات و اصطلاحات رایج و کاربردی در قالب جملات و مکالمات روزمره تدریس می‌شوند.
  • گرامر و ساختارهای پیچیده در قالب مکالمات و در context آموزش داده می‌شوند.
  • کتاب زبان انگلیسی خوب و استاندارد، لهجه‌های مختلف انگلیسی از جمله بریتیش و آمریکن را به زبان‌آموزان آموزش می‌دهد.
  • تمرین و فعالیت‌های متنوع آموزشی برای یادگیری عمیق‌تر مطالب وجود دارد.
  • کتاب زبان انگلیسی استاندارد، نحوه کار با دیکشنری را به زبان‌آموزان میاموزد و آن‌ها را تبدیل به افرادی مستقل در یادگیری می‌نماید.
  • تصویر موجود در کتاب‌های محبوب آموزش زبان انگلیسی، جذاب و زیبا هستند.
  • مطالب استفاده شده در بخش reading به روز بوده و از منابع authentic مانند مجلات و روزنامه‌های انگلیسی انتخاب شده‌اند.
  • مهارت writing در کتاب‌های استاندارد زبان انگلیسی با استفاده از مثال و sample آموزش داده شده‌اند.
  • تقویت مکالمه انگلیسی هدف اول و آخر یک کتاب زبان انگلیسی خوب است.

در زمان خرید کتاب زبان به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از مطالعه کتاب زبان انگلیسی خود کرده و از یادگیری زبان لذت ببرید باید به نکات زیر در زمان خرید کتاب زبان دقت کنید:

برای شروع باید به این فکر کنید که کدام کتاب زبان برای شما مناسب است. بنابراین ابتدا لازمست سطح زبان انگلیسی خود را از طریق انجام تعیین سطح آنلاین خوب و معتبر شناسایی کنید. سپس، باید کتابی را انتخاب کنید که نیازهای زبانی شما را برآورده کند. به عبارت دیگر، باید هدف شما از خرید کتاب زبان انگلیسی برای خودتان واضح و مشخص باشد: آیا هدف شما صرفاً یادگیری اصول اولیه زبان انگلیسی است یا برای آماده شدن برای سفر به یک کشور انگلیسی زبان و یا حتی ورود به دانشگاه انگلیسی به دنبال خرید کتاب زبان انگلیسی هستید؟ با توجه به  هدف و نیازی که دارید، بهترین کتاب زبان را انتخاب کنید.

همچنین در زمان خرید کتاب زبان انگلیسی باید به این فکر کنید که چه نوع منابع آموزشی کمکی و تمرینات تکمیلی برای شما به عنوان یک زبان آموز جذاب است. به عنوان مثال، زبان آموزانی که به دنبال تمرین تلفظ هستند و یا می‌خواهند مهارت شنیداری خود را تقویت کنند، بهتر است از کتاب زبان انگلیسی که فایل‌های صوتی و تمرین listening بیشتری دارد استفاده کنند. از طرفی، زبان آموزان visual ممکن است کتابی بخواهند که تصاویر واضح زیادی را برای توضیح مفاهیم انگلیسی در خود داشته باشد.

اگر برای شما مهم است که بتوانید خود را در طول مسیر یادگیری، آموخته‌های خود را تست کنید، کتاب زبانی را انتخاب کنید که دارای تمرین و آزمون باشد تا بتوانید پیشرفت خود را بررسی کنید. اگرچه بسیاری از کتاب‌ها دارای گزینه‌ای برای کتاب‌های کار همراه یا فعالیت‌های پیشنهادی هستند، اما همه آنها پاسخنامه ندارند و این نکته مهمی است که باید در نظر داشته باشید.

نکته بسیار مهمی که در زمان خرید کتاب زبان باید در نظر بگیرید این است که کتابی برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب است که با روش‌های نوین به آموزش این زبان پرداخته باشد و تاریخ چاپ آن جدید باشد. در میان کتاب‌های موجود در بازار، سری کتاب‌های Touchstone، Viewpoint، American English File و Speakout بسیار محبوب بوده و هر یک ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. نتایج تحقیقات انجام شده از زبان‌آموزانی که از این کتاب‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کرده‌اند، نشان میدهد که این افراد در برقراری مکالمات روزمره بسیار موفق بوده و در عین حال توانایی استفاده از زبان انگلیسی در محیط کار و دانشگاه را هم دارند.

قیمت کتاب زبان انگلیسی

عامل دیگری که بعضی از زبان آموزان در زمان خرید کتاب زبان به آن دقت می‌کنند، قیمت کتاب زبان انگلیسی است. واقعیت اینست که بالا یا پایین بودن قیمت کتاب زبان بر اساس کیفیت محتوای آموزشی آن تعیین نمی‌شود. عواملی چون تعداد صفحات، تاریخ چاپ، کیفیت چاپ، نوع کاغذ و ... در قیمت کتاب زبان تاثیر دارد. بنابراین، اگر کتاب زبانی پیدا کردید که برای سطح شما مناسب بوده و نیازهای زبانی شما را برطرف می‌کند، بحث قیمت کتاب زبان از الویت کمی برخوردار است.

خرید انلاین کتاب زبان

در صورت خرید آنلاین کتاب زبان انگلیسی از سفیرمال از مزایای زیر بهره‌­‌‌مند خواهید شد:

  1. خرید کتاب‌ زبان با تخفیف
  2.  پشتیبانی آموزشی سفیرمال (سپاس) به صورت رایگان همراه با کتاب‌های Evolve
  3. مشاوره رایگان تلفنی و آنلاین
  4. ارسال فوری به کلیه نقاط تهران
  5. ارسال از طریق پست پیشتاز به سراسر کشور (بالای 200 هزار تومان – رایگان)

برای شروع فرایند خرید کتاب زبان انگلیسی کلیک کنید.

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه