آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین

گذشت آن زمانی که برای یادگیری زبان انگلیسی باید هفته‌ای چند روز در سرما و گرما کلاس می‌رفتید و نصف زمان کلاس را هم از خستگی زیاد درحال چرت زدن بودید. این روزها اما تکنولوژی دست بعضی از زبان‌آموزان را در دست‌های آموزش مجازی زبان انگلیسی گذاشته و خیلی از مشکلات کلاس‌های حضوری را خودبه‌خود حل کرده است.

آموزش‌های آنلاین حالا حسابی جای خودشان را در بین زبان‌آموزان باز کرده‌اند. خیلی‌ها که به دلایل مختلف فرصت و شرایط شرکت در کلاس‌های حضوری را نداشتند؛ حالا به‌راحتی و بدون دغدغه می‌توانند در کلاس مجازی یادگیری زبان انگلیسی شرکت کنند و آموزش ببینند. در این نوشته قصد داریم به‌طور مفصل درمورد آموزش مجازی زبان انگلیسی صحبت کنیم. شما هم اگر کنجکاو هستید در مورد دوره‌های آنلاین بیشتر بدانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: یادگیری زبان انگلیسی بصورت خودآموز

آموزش مجازی زبان انگلیسی یا آموزش حضوری؟ مسئله این است

کلاس درس و یادگیری حضوری به گردن همه حق دارند. همه‌ی ما زمانی سر کلاس‌های درس نشسته‌ایم و از یادگیری جمعی نهایت استفاده را کرده‌ایم ولی با تمام این‌ها گاهی وقت کافی و شرایط مناسب برای نشستن سر کلاس وجود ندارد. مثلا خیلی‌ها دوست دارند زبان انگلیسی را یاد بگیرند ولی کو فرصتی تا در یک موسسه ثبت‌نام کنند و هرجلسه بدون استثنا سر کلاس‌ها حاضر شوند. آموزش مجازی زبان انگلیسی گویی از آسمان برای این دسته از افراد نازل شده است. بنابراین بحث بر سر خوب یا بد بودن آموزش آنلاین یا حضوری نیست. مسئله این است که هر کدام از انواع آموزش زبان انگلیسی برای یک عده مناسب هستند و زبان‌آموزان بنا به شرایط و زمانی که دارند می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های حضوری یا آنلاین تصمیم بگیرند.  

اندر مزایای کلاس مجازی یادگیری زبان انگلیسی

پای اینترنت که به زندگی‌ها باز شد خیلی از معادله‌ها تغییر کرد. خیلی از چیزها دردسترس نبودند که حالا به‌راحتی آب خوردن با کمک تکنولوژی و به‌خصوص اینترنت در اختیارمان قرار می‌گیرند. تا چند سال پیش هم کسی تصور نمی‌کرد که داخل خانه بنشیند و با کمک تکنولوژی مثلا در کلاس آنلاین مکالمه انگلیسی شرکت کند. ولی حالا تمام این‌ها ممکن شده است و مزایای زیادی هم دارد که در ادامه در موردشان بیشتر توضیح می‌دهیم.

خرید کتاب مکالمه انگلیسی

عدالت آموزشی یعنی همین

تا همین چند سال پیش کسانی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کردند یا به هر دلیلی امکان شرکت در کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی را نداشتند؛ فقط نام و آوازه‌ی استادان کاربلد را می‌شنیدند، نهایتا می‌توانستند آهی از سر تاسف بکشند و افسوس بخورند که موقعیت یادگیری در کلاس‌های سطح بالا برایشان فراهم نیست. حالا اما شرایط عوض شده است و همه هر کجا که باشند می‌توانند از طریق آموزش مجازی زبان انگلیسی پای درس هر استادی که بخواهند بنشینند.  

هزینه‌ی رفت‌وآمد و ترافیک و شلوغی پر

در شهرهای بزرگ کابوس دیر رسیدن سر کلاس برای خودش کم دغدغه‌ای نیست. از دردسرهای رفت‌وآمد، ترافیک و شلوغی خیابان‌ها که بگذاریم باید گوشه چشمی هم به هزینه‌های نسبتا زیاد تاکسی، بنزین و… داشته باشیم. همه‌ی این‌ها می‌توانند باعث شوند که خیلی‌ها عطای آموزش حضوری را به لقایش ببخشند و در کلاس آموزش زبان انگلیسی یا هر کلاس دیگری ثبت‌نام نکنند. کلاس مجازی یادگیری زبان اما این نگرانی‌ها را ندارد. با لباس راحتی داخل خانه لم می‌دهید و یاد گرفتنی‌ها را یاد می‌گیرید.

بیشتر بخوانید: هفت گام ساده برای تقویت زبان انگلیسی به صورت خودآموز

برای کسانی که دنبال دوره‌های یادگیری ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر هستند

هزینه‌ی دوره آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین از دوره‌های حضوری گاهی به‌مراتب کم‌تر است. این روزها هزینه‌ی بعضی از دوره‌های حضوری واقعا سرسام‌آور هستند و خیلی‌ها به همین دلیل ساده از شرکت در کلاس‌ها محروم می‌شوند. اگر می‌خواهید با صرف هزینه‌ی کم‌تری زبان یاد بگیرید و همان‌طور که گفتیم هزینه‌ی رفت‌وآمد نیز نداشته باشید؛ به شرکت در یک کلاس آنلاین آموزش زبان فکر کنید.  

آموزش از راه دور زبان انگلیسی سایبر‌تاک

وقت ندارید؟ پس در کلاس آنلاین مکالمه انگلیسی ثبت‌نام کنید

خیلی‌ها دل‌شان برای یادگیری مکالمه زبان یا گرامر و… غنج می‌زند ولی همیشه با حالی زار از کمبود وقت و نداشتن فرصت شرکت در کلاس می‌نالند. اگر از آن دسته افراد هستید بگذارید با خیال راحت آموزش مجازی زبان انگلیسی را بهتان پیشنهاد کنیم. برای شرکت در کلاس مجازی یادگیری زبان انگلیسی می‌توانید خودتان وقت و زمان کلاس را تعیین کنید. حتی اگر در طول هفته به‌هیچ عنوان زمان خالی ندارید می‌توانید کلاس‌ها را برای روزهای تعطیل یا ساعت‌های پایانی روز هماهنگ کنید.

بیشتر بخوانید: تقویت مکالمه انگلیسی در منزل

خجالتی‌ها به سوی کلاس مجازی یادگیری زبان انگلیسی بشتابید

خیلی‌ها در کلاس حضوری زبان انگلیسی حسابی دست‌وپایشان را گم می‌کنند و حتی یک جمله را هم نمی‌توانند به زبان بیاورند. این افراد فکر می‌کنند با یک جمله‌ یا کلمه‌ی اشتباه آسمان به زمین می‌آید و دنیا پیش چشم‌شان تیره و تار می‌شود. فرصت‌های یادگیری این افراد مثل حباب یکی‌یکی از دست می‌روند چون از اشتباه و آزمون و خطا می‌ترسند. این‌ها بهتر است به‌جای شرکت در کلاس‌های حضوری در یک کلاس آنلاین مکالمه زبان انگلیسی ثبت‌نام کنند تا به دور از جمع بتوانند صحبت کنند و ایرادهای احتمالی‌شان را ازبین ببرند.  

بیشتر بخوانید: بهترین کتاب های تقویت زبان انگلیسی برای مبتدیان

آموزش مجازی زبان انگلیسی مناسب کسانی که می‌خواهند روی یک حوزه‌ی خاص تمرکز کنند

بیشتر کلاس‌های حضوری زبان انگلیسی روی آموزش هر 4 حوزه‌ی مهارتی  Listening، Writing، Speaking و Reading تمرکز می‌کنند و زبان‌آموزان می‌توانند تمام مهارت‌ها را به یک اندازه یاد بگیرند. اگر کسی به هردلیلی بخواهد روی یک حوزه‌ی خاص تمرکز کند بهتر است در کلاس مجازی یادگیری زبان انگلیسی شرکت کند. به‌عنوان مثال ممکن است کسی قصد داشته باشد به یک سفر کاری یا تفریحی برود و بخواهد در کمترین زمان ممکن مکالمه‌اش را قوی کند. این فرد می‌تواند در یک کلاس آنلاین مکالمه زبان شرکت کند و تمام تمرکزش را روی یادگیری این مهارت بگذارد.

زبان‌آموز سلطان دوره‌ی آموزش مجازی است

روش استاد در آموزش مجازی زبان انگلیسی دقیقا مطابق با نیازها و شرایط زبان‌آموز است. مثلا استاد روش‌های مختلفی را امتحان می‌کند تا ببیند زبان‌آموز با چه راه‌وروشی یادگیری بهتری دارد و برای ادامه‌ی مسیر، از همان روش آموزشی استفاده می‌کند. حرف آخر لپ‌تاپ، تلفن هوشمند، تبلت و… که همیشه نباید برای تفریح و بازی استفاده شوند. گاهی می‌توان با کمک یک خط اینترنت و یک لپ‌تاپ دنیایی از چیزهای تازه را یاد گرفت. مثلا برای یادگیری زبان می‌توانید از آموزش مجازی زبان انگلیسی کمک بگیرید و از مزایای کوچک و بزرگش بهره‌مند شوید.


از اوقات بیکاری و روزهای تعطیلی‌تان نهایت استفاده را ببرید و در کلاس مجازی استادان سرشناس و کاربلد زبان، شرکت کنید. کلاس ‌خصوصی زبان آنلاین نسبت به کلاس‌های حضوری هم هزینه‌ی کم‌تری دارند و هم با حذف هزینه‌ی رفت‌وآمد می‌توانید حسابی صرفه‌جویی کنید.
پس اگر مدت زیادی است به بهانه‌های مختلف یادگیری زبان را عقب انداخته‌اید، همین امروز در یک کلاس آنلاین مکالمه یا گرامر و… ثبت‌نام کنید و چند وقت بعد مثل یک بلبل انگلیسی حرف بزنید.

 

مطالب مرتبط:
بهترین سن یادگیری زبان
تقویت دایره لغات انگلیسی
آزمون تعیین سطح زبان چیست؟
گرامر انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
برای امتحان آیلتس از کجا شروع کنم؟
آیا آموزش زبان در 50 روز ممکن است؟
بهترین پکیج خودآموز انگلیسی صفر تا صد
معرفی بهترین ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی

۱۲ دیدگاه برای “آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین؛ معرفی مزایای کلاس های مجازی”

  1. خیلی متن خوب و امیدوار کننده ای بود . الان با شرایط قرنطینه همه به سمت کلاسهای انلاین رفتن. شما پیشنهاد خاصی دارین؟ از کجا بفهمیم دوره ها چطورن؟

    • سلام وقتتون بخیر. در بین گزینه‌های موجود کلاس‌های آنلاین سایبرتاک که توسط اساتید برجسته سفیر برگزار می‌شوند در حال حاضر گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد.

    • سلام از مودل و adobe connect استفاده میشه. شانزده جلسه هست که شامل هشت جلسه آنلاین و هشت جلسه محتوای آفلاین میشود.

  2. واقعا دوره های مجازی انگلیسی توی این روزها برای ماهایی که نمیخایم برنامه ریزی یادگیری مون به هم بریزه بهترین دلگرمیه.

  3. من از اسفند ماه در کلاس آنلاین زبان انگلیسی شرکت کردم به خاطر شرایط کرونا. اوایل برام کمی عجیب بود ولی الان به کلاس حضوری ترجیحش میدم. یادگیری زبان به صورت آنلاین هم راحتتره هم بی دردسرتر و هم ارزونتر

  4. واقعا این کلاسا عالیه ، الان که همه تو قرنطینه هستند میتونن از وقتشون استفاده کنن و یه چیزی یاد بگیره . بعد از قرنطینه هم واسه کسایی که شاغل و دانشجو هستند خیلی چیز خوبیه

  5. میشه ررای فرانسه هم کلاس انلاین بزارین؟ خیلی خوب میشه واقعا واسه ماهایی که هم دانشجوییم هم سرکار میریم خیلی چیز خوبیه

  6. به نظرم بهترین اتفاقی توی این روز های قرنطینه افتاد کلاس آنلاین انگلیسی سفیر بود، امیدوارم کلاس من هم زودتر شروع بشه

    • بله حتما میتوانید از طریق سایت به صورت آنلاین و یا از طریق تلفن ۸۴۳۴۷۲۲۳ و ۰۹۱۹۷۶۰۲۴۶۳ ثبت سفارش و در تهران رایگان تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه