رمان‌ جذاب انگلیسی

بهترین رمان انگلیسی برای تقویت زبان چیست؟ اگر فهرستی از کارهای خسته‌کننده وجود داشته‌باشد؛ قطعا در جایی از آن چشممان به  یادگیری زبان انگلیسی با کتاب‌های خشک و آکادمیک می‌خورد. اما از آن‌جایی که این روزها همه‌ی ما برای گسترش فعالیت‌هایمان و پیشرفت، باید عاقبت از نردبان زبان انگلیسی بالا برویم؛ می‌توانیم با کمی خلاقیت یادگیری را تبدیل به یک کار هیجان‌انگیز کنیم.

می‌توانیم از موسیقی شروع کنیم و سعی کنیم لغت‌ها و واژه‌های جدید را از دل هنر بیرون بکشیم؛ یا به سراغ  فیلم‌های خوب و جذاب  برویم و یادگیری زبان انگلیسی را با هنر هفتم همراه کنیم، یا اصلا می‌توانیم برویم به سراغ رمان انگلیسی برای تقویت زبان و هم بخوانیم و هم کلی لذت ببریم. اگر شما هم یک کتابخوان حرفه‌ای هستید و دوست دارید هم به علاقه‌ی اصلی‌تان برسید و هم با خرید رمان انگلیسی، قطار یادگیری زبان انگلیسی‌تان را تندتر برانید؛ پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

چرا باید به سراغ رمان انگلیسی برای تقویت زبان برویم؟

همه‌ی ما آد‌م‌ها عاشق قصه‌ها هستیم؛ چه آن زمان که نوشتن بلد نبودیم و سعی می‌کردیم با استفاده از شکل‌ها و نقاشی‌، داستانمان را تعریف کنیم، و چه حالا که به لطف تکنولوژی، هر روز داستان جدیدی از زندگی آدم‌های اطرافمان می‌خوانیم و می‌بینیم. وسط این همه داستان‌سرایی، داستان‌های عاشقانه در راس هرم دوست‌داشتنی‌ها هستند. داستان‌هایی که پر هستند از نرسیدن‌ها و دیررسیدن‌ها؛ از ندیدن یک لبخند کوچک و بی توجهی به یک نشانه‌ی ساده. انگلیسی‌ها هم از جمله ملت‌هایی بودند که خیلی زود به راز جذابیت رمان‌های عاشقانه پی بردند و با جین آستین و غرور و تعصب و چند داستان دیگر، پرچمشان را روی قله‌ی داستان‌های عاشقانه کوبیدند.

این است که حالا دستمان برای خرید رمان انگلیسی  حسابی باز است. به وسیله‌ی این رمان‌ها می‌توانیم به شکل جذاب‌تری لغت‌ها و اصطلاحات انگلیسی را یاد بگیریم و اگر به سراغ رمان‌های به روز برویم؛  با بخشی از مناسبات اجتماعی و روزمره هم آشنا می‌شویم. از طرفی هنگام خواندن رمان می‌توانیم به نوع فعل‌های به کار رفته و یا چینش کلمه‌ها دقت کنیم، و یک کلاس گرامر جذاب برای خودمان راه بیندازیم و … با این اوصاف به نظر می‌رسد؛ خواندن رمان انگلیسی هم فال باشد هم تماشا.

 اگر هوس کردید به سراغ رمان انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی‌تان بروید، و ذهنتان را برای یادگیری بیشتر تشویق کنید، پیشنهادهای ما در این بخش را از دست ندهید.

با رمان انگلیسی عاشقانه مغزتان را قلقلک بدهید.

Me before you: این کتاب جذاب که احتمالاٌ فیلمش با بازی املیا کلارک را دیده‌اید؛ یکی از کتاب‌های ساده و روانی است که می‌توانید دستتان بگیرید و از داستان جذابش لذت ببرید. داستان کتاب راجع به یک پرستار جوان است که شروع به مراقبت از یک جوان ثروتمند می‌کند. داستانش زیادی عادی است؟ خب ماجرا به این‌جا ختم نمی‌شود. جوان داستان معلول است، و زندگی برایش ذره‌ای ارزش ندارد؛ کجایش جذاب است؟ آن‌جایی که دختر پرستار ما سعی می‌کند کمی نور ورنگ وارد زندگی جوان ثروتمند کند و … ادامه‌اش را خودتان بخوانید، و البته بهتر است تقلب نکنید و به سراغ ترجمه‌ی کتاب نروید. هدفتان را که یادتان نرفته‌است؟ قرار است با این کتاب درهای یادگیری زبان انگلیسی را به روی خودتان باز کنید.

 after you: این کتاب، قسمت دوم کتاب قبلی است و نسخه‌ی سینمایی‌اش هم موجود نیست. بنابراین بدون نگرانی از لو رفتن داستان، می‌توانید با خیال راحت به سراغش بروید و از خواندن ماجراهای یک دختر جوان و شاد که کلی تغییر کرده‌است، لذت ببرید. و البته در کنارش کلی هم واژه و مکالمه‌ی روزمره‌ی انگلیسی یاد بگیرید.

Still me: گاهی بعضی از شخصیت‌ها چنان در ذهن نویسنده، جان می‌گیرند، که نویسنده نمی‌تواند از آن شخصیت به راحتی خداحافظی کند. لوکلارک یا همان پرستار جوان خانم مویز، هم یکی از همین شخصیت‌ها است که پا‌به‌پای خانم مویز تا کتاب سوم آمده‌است. در این کتاب لو که حالا بزرگ‌تر شده، به نیویورک رفته و دنیای جدید خودش را دارد. به نظر می‌رسد همه چیز طبق روال است تا این‌که دنیایش زیر و رو می‌شود و لو می‌ماند و کلی سوال و ماجرا. اگر دو رمان انگلیسی عاشقانه قبلی را خوانده‌اید و خوشتان آمده، می‌توانید مطمئن باشید نه تنها از این یکی هم خوشتان می‌آید بلکه در یادگیری زبان انگلیسی هم یکی دو پله بالاتر می‌روید.

The girl you left behind: از داستان‌هایی که با زمان بازی می‌کنند خوشتان می‌آید؟ تا به حال فکر کرده‌اید اشیایی که از گذشته به دست ما می‌رسند، چه ماجراهایی را پشت سر گذاشتند؟ خب خانم مویز نویسنده‌ی این کتاب نشسته و به این موضوع فکر کرده و نتیجه شده کتاب  The girl you left behind. یک کتاب جذاب که داستان دو زن را در فاصله‌ا‌ی صدساله روایت می‌کند. ما در طول داستان سری به فرانسه‌ی اشغال شده توسط نازی‌ها می‌زنیم، و با زنی همراه می‌شویم که برای نجات خانواده‌اش هر کاری می‌کند. گاهی هم سری به لندن می‌زنیم و داستان زنی را می‌خوانیم که به دنبال راز یک پرتره است. داستان کتاب به خودی خود جذاب و سرگرم‌کننده‌است و اگر آن را به زبان اصلی بخوانیم و کمی چاشنی یادگیری هم با آن مخلوط کنیم؛ یک معجون لذت‌بخش داریم که برای دوباره نوشیدنش، لحظه‌شماری می‌کنیم.

One plus one: این کتاب هم نوشته‌ی جوجو مویز است و داستان زنی را روایت می‌کند که فقیر است و با چنگ و دندان سعی می‌کند زندگی خانواده‌اش را حفظ کند. اگر تا این‌جایش جذاب نیست خوب است بدانید که زن داستان تنها است و خیلی زود یک آقای تنها که از قضا ثروتمند هم هست؛ می‌شود همسایه‌اش. خلاصه این‌که متن کتاب حسابی روان است و اگر در یادگیری زبان در سطح متوسط یا بالاتر هستید؛ به راحتی می‌توانید با کمک دیکشنری، یک کلاس زبان خوب و کاربردی برای خودتان برگزار کنید.

رمان انگلیسی

با رمان انگلیسی علمی-تخیلی لذت زندگی در آینده نامعلوم را تجربه کنید

رمان انگلیسی The 100: مجموعه 3 گانه 100 نفر داستان زندگی آدم ها در سیاره ای دیگر بعد از جنگ هسته ای ویرانگر است. بدلیل تعداد زیاد انسان ها در سیاره جدید سطح اکسیژن به حد خطرناکی پایین می آید به همین دلیل از میان انسان های باقی مانده 100 نوجوان بزهکار انتخاب می شوند تا در ماموریتی که به ظاهر ناممکن به نظر می‌رسد به زمین سفر کنند تا اگر زنده ماندند و با موفقیت روی سیاره زمین فرود آمدند شانس زندگی مجدد داشته باشند. بر خلاف بقیه کتاب های علمی-تخیلی این 100 نفر ابر قهرمان نیستند. هر کدام در زندگی گذشته شان جنایاتی انجام داده اند ولی نکته جذاب این کتاب این است که آنها آخرین امید بشر هستند.

رمان انگلیسی Divergent:مجموعه 3 گانه Divergent داستان زندگی باقیمانده نسل بشر در آینده ای دور در شیکاگو است. انسان های باقی مانده روی کره زمین به 5 فرقه متفاوت تقسیم شده اند و داستان روایتگر زندگی دختری 16 ساله به نام بئاتریس است که به دلیل متفاوت بودن و داشتن توانایی های خارق العاده در هیچ کدام از فرقه ها قرار نمی گیرد. نویسنده با استفاده از قوه تخیل خود دنیایی را به تصویر می‌کشد که در آن ابر قهرمان داستان گاها شکننده است و حتی در تصمیم گیری هایش اشتباه می کند. اگر تصویر سازی در مورد آینده را دوست دارید خواندن این مجموعه 3 گانه را به شما توصیه می کنیم.

با رمان انگلیسی فانتزی در دنیای ناممکن هاقدم بزنید

رمان انگلیسی  The Lord of the Rings: اگر از آن دسته رمان خوان هایی هستید که عاشق فضاهای عجیب و غریب و دنبال کردن شخصیت های خیالی هستند، جی. آر. آر. تالکین می تواند به نویسنده محبوب و مورد علاقه شما تبدیل شود. تالکین با نوشتن سه گانه ارباب حلقه ها و  هابیت برای طرفداران دنیای فانتزی و شخصیت های خیالی یک اسطوره محسوب می شود. در مجموعه ارباب حلقه ها نویسنده به تعریف داستان شخصیت خیالی منفی یعنی سائرون می پردازد که پیش از این حلقهٔ یگانه را خلق کرده تا بر دیگر حلقه‌های قدرت احاطه داشته باشد و از آن‌ها به عنوان سلاحی برای فتح و سلطه بر سرزمین میانه استفاده کند. مجموعه ارباب حلقه ها جنگ غلبه بر قدرت دائمی است. برای تقویت بهتر درک مطلب خود می‌توانید این کتاب را به همراه کتاب صوتی اش تهیه کنید و همزمان مهارت ریدینگ و لیسنینگ خود را بهبود ببخشید.

رمان انگلیسی The Hobbit: اگر به داستان هایی در مورد موجوات افسانه ای و دنیای فانتزی آنها که هیچ کدام از قوانین زندگی انسان ها را دنبال نمی کند، علاقه مند هستید و می‌خواهید قوه تخیل خودتان را تقویت کنید و دنیای این موجودات افسانه ای را در ذهنتان بسازید خواندن رمان هابیت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. داستان هابیت، در زمان کم رنگ شدن دنیای موجودات افسانه ای و قدرت گرفتن حکومت انسان‌ها اتفاق می افتد. داستان در مورد هابیتی به نام بیلبو بگینز است که برای گرفتن سهم خود از گنجی گرانبها که توسط اژدها محافظت می‌شود، به سفر می‌رود.سفر بیلبو، او را از سرزمین ایمن خود به محیطی شیطانی می‌برد.

با مطالعه بیوگرافی ها به دنیای آدم های معروف سر بزنید

رمان انگلیسی استیو جابز: اگر شما هم جذب شخصیت فوق العاده آدم های معروف می‌شوید و پشتکار آنها زبان شما را بند می آورد و دوست دارید بدانید برای رسیدن به موفقیت چه مراحلی را طی کرده اند و چه سختی هایی را پشت سر گذاشته اند، بهتر است چکیده تجربیاتشان را از زبان خودشان یا افراد خانواده شان بشنوید. پس اگر به این ژانر علاقه مندید خواندن بیوگرافی ها را به شما پیشنهاد می کنیم. رمان استیو جابز داستانی فوق‌العاده از زندگی پر از فراز و نشیب و شخصیت خاص استیو جابز است. شخصیت یک کارآفرین خلاق که اشتیاق وصف ناپذیرش به کمال و انگیزه‌ای تمام نشدنی باعث اتفاقی انقلابی در شش صنعت شده است: رایانه‌های شخصی ، فیلم‌های متحرک ، موسیقی ، تلفن همراه ، تبلت‌ها ونشر دیجیتال. خواندن این بیوگرافی فوق العاده را به هیچ وجه از دست ندهید.

رمان انگلیسی Becoming:  کتاب Becoming نوشته Michelle Obama (میشل اوباما همسر رییس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا)  است که به شدت در این کشور و سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است. میشل اوباما کتابش را با بیان آرزوها و شرایط دوران کودکی اش شروع می کند. و در ادامه به نحوه تحصیل و آشنایی اش با همسر فعلی اش باراک اوباما و رسیدنش به جایگاه بانوی اول کاخ سفید می پردازد. کتاب Becoming داستان شکل گیری شخصیت و دگرگونی روحی و موفقیت یک زن سر سخت و پر تلاش است که علیرغم تمام موانع، هویت و استقلال خود را حفظ کرده و به لقب بانوی نخست ایالات متحده دست یافته است. اگر همیشه مسحور شخصیت زنان قوی و با اراده می شوید این رمان مخصوص شماست.

یک راه خوب برای خرید رمان انگلیسی

اگر با خواندن این مقاله وسوسه شده‌اید که همین حالا به نزدیک‌ترین کتاب فروشی مراجعه کنید و یک رمان انگلیسی بخرید؛ خوب است بدانید که این کتاب‌ها در بیشتر کتاب‌فروشی‌های بزرگ هم به سختی پیدا می‌شوند. از آن‌جایی که هدف ما در سفیرمال، ارائه‌ی بهترین امکانات برای یادگیری زبان انگلیسی است، بخشی از سایت را به فروش رمان انگلیسی اختصاص داده‌ایم تا در کنار خدماتی مثل مشاوره تلفنی رایگان، شرایطی ویژه‌ای را برای زبان‌آموزان فراهم کنیم. شرایطی که به همه کمک کند با توجه به توانایی‌ها و علاقه‌مندی‌هایشان راه خودشان را برای یادگیری زبان انگلیسی پیدا کنند و در این راه محکم و قوی پیش بروند.

یک دیدگاه برای “معرفی رمان‌های جذاب انگلیسی برای تقویت زبان”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه