یادگیری زبان فرانسه در منزل

هیچی بیشتر از گیر افتادن در خانه نمی‌تواند شما را اذیت کند. اما اگر به هر دلیلی مجبورید در منزل بمانید رویای یادگیری زبان فرانسه را به فراموشی نسپارید.

با توجه به همه مطالبی و منابعی که در اینترنت برای یادگیری آنلاین زبان فرانسه وجود دارد و فرانسوی زبان‌هایی که در فضای مجازی مشتاقانه با شما تبادل اطلاعات می‌کنند به جرات می‌توان گفت یادگیری زبان فرانسه در خانه یا همان یادگیری خودآموز زبان فرانسه اصلا کار سختی نیست. پس هدفون‌هایتان را وصل کنید و شروع کنید.

روش یادگیری زبان فرانسه در منزل

به دنیای فرهنگ و زبان فرانسه خوش آمدید! زبان فرانسه، با تاریخچه‌ای بلند و غنی، یکی از زبان‌های جذاب و هنری جهان محسوب می‌شود. این زبان، نه تنها در کشور فرانسه بلکه در مناطق مختلف دنیا به عنوان زبان رسمی یا دومین زبان تعداد زیادی از افراد صحبت می‌شود. از شعر و ادبیات تا فرهنگ و هنر، فرانسه یکی از قطب‌های فرهنگی جهان است که یادگیری زبان آن می‌تواند درک عمیق‌تری از این دنیای غنی را به شما هدیه دهد.

در این مسیر یادگیری زبان فرانسه، خانه شما به محلی تبدیل می‌شود که در آن ماجراجویی‌های زبانی را آغاز می‌کنید. اما چگونه می‌توانید به بهترین شکل از این ماجراجویی‌ها بهره‌برداری کنید؟ در این مقدمه، بهترین روش‌ها و تکنیک‌ها برای یادگیری زبان فرانسه در داخل خانه را خواهیم آشنا کرد. از مطالعه کتب و منابع آموزشی گرفته تا گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم‌ها، از تمرین مکالمه تا استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی، هر کدام از این راهکارها می‌توانند در پیشرفت شما در یادگیری زبان فرانسه مؤثر باشند.

یادگیری زبان فرانسه از صفر تا صد

1-از اپلیکیشن‌های یادگیری زبان فرانسه استفاده نمایید.

اگر می‌خواهید در خانه زبان فرانسه را یاد بگیرید ولی قبلا هیچ وقت به سراغ زبان فرانسه نرفته‌اید، ایده خوبی است که چند لغت ساده و کار راه بیانداز در زبان فرانسه را انتخاب کنید و قبل از هر چیز آن‌ها را بخوبی یاد بگیرید. 

اپلیکیشن‌های یادگیری زبان برای رسیدن به این هدف فوق‌العاده هستند. این اپ‌ها رایگان‌اند و به راحتی روی تلفن‌های هوشمند قابل استفاده‌اند و حتی می‌توان گفت اعتیاد آور هستند. آن‌ها بیشتر از متو یادگیری لغت توسط فلش کارت‌ها استفاده می‌کنند و در نهایت از شما امتحان می‌گیرند و به شما جایزه می‌دهند. از این بهتر نمی‌شود.

کلاس خصوصی زبان فرانسه

2-به رادیو فرانسوی زبان‌ها گوش کنید.

هیچ چیزی بهتر از این نیست که ساعت‌های متمادی در معرض زبان فرانسوی باشید و زبان فرانسوی را بخوبی در سرتان بشنوید. اگر تمام چیزهایی که می‌شنوید را متوجه نمی‌شوید هیچ اشکالی ندارد همین که زبان فرانسه صحیح را بشنوید کافی است و ما را به هدفمان می‌رساند. شما عزیزان می توانید  بعد از یادگیری زابن برای اخذ مدرک در آزمون tef فرانسه شرکتت کنید و برای ارزیابی خود از ماک فرانسه استفاده کنید.

پادکست فرانسه

3-روزنامه فرانسوی بخوانید.

خواندن یا همان Reading یکی از بهترین راه‌های یادگیری زبان فرانسه از خانه است. حتی اگر روزانه فقط یک تیتر روزنامه را به زبان فرانسوی بخوانید تاثیر شگرف آن را خواهید دید. مقالات در روزنامه‌های معمولا خیلی طولانی نیستند و می‌توانید در مورد موضوعات بسیار متنوعی مطلب بخوانید و زبان فرانسه را تمرین کنید.

هر روز یک مقاله از وب سایت Le Monde or Libération انتخاب کنید و روی لغات و گرامر و درک مطلب خود کار کنید. حتما از دیکشنری برای پیدا کردن معنی لغات استفاده نمایید. اما قبل از اینکه به سراغ دیکشنری بروید سعی کنید از طریق بستر یا همان کانتکست معنی لغات و ساختار‌ها را حدس بزنید.

اگر دوست دارید مقالات ساده‌تری را برای خواندن در زبان فرانسه انتخاب کنید می‌توانید به وب سایت https://www.1jour1actu.com سر بزنید و اخبار نوشته شده برای نوجوانان را مطالعه کنید.

4-برنامه‌های تلویزیونی فرانسوی زبان و فیلم‌های زبان اصلی فرانسه ببینید.

اگر مبتدی هستید قطعا زیر نویس را روشن کنید و فیلم را با زیر‌نویس مناسب (انگلیسی – فارسی) ببینید تا درک بهتری از موضوع و مطلب ارائه شده داشته باشید. اگر اعتماد به نفستان بیشتر است حتما با زیر‌نویس فرانسوی ببینید یا اصلا از زیرنویس استفاده نکنید. هیچ روشی بهتر از تماشای فیلم و سریال زبان اصلی فرانسوی برای یادگیری  Idiom یا اصطلاحات نیست. پس فرصت را از دست ندهید و شروع کنید.

5-به زبان فرانسه ارتباط برقرار کنید.

هر وقت احساس کردید آماده‌اید که به زبان فرانسه حرف بزنید یا پیغام بفرستید هزاران هزار اپلیکیشن برای شما مهیا خواهد بود که بتوانید پیغام‌های به زبان فرانسه رد و بدل کنید. اپلیکیشن‌هایی مثل Speaky یا Hello Talk  به شما کمک می‌کنند که پس از ساختن یک اکانت با هر کسی که آنلاین است پیغام رد و بدل کنید و از این طریق زبان فرانسه را تمرین کنید و مهارت‌هایتان را بهبود ببخشید.

یادگیری زبان فرانسه از خانه اصلا کار پیچیده‌ای نیست ولی می‌تواند چالش برانگیز باشد. از چالش لذت می‌برید؟ پس یک روش یادگیری انتخاب کنید و از همین الان شروع کنید.

مطالب مرتبط:
تقویت املا در زبان انگلیسی
روش ‌های تقویت اسپیکینگ
چگونه رایتینگ را تقویت کنیم؟
چگونه لیسنینگ را تقویت کنیم؟
یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان
برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه