معرفی بهترین ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی

 جهت آشنایی با بهترین ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی با ما همراه شوید. این روزها برای یادگیری زبان انگلیسی لازم نیست به دنبال دلیل خاصی باشید. اما اینکه چه راهی برای یادگیری انتخاب کنید کاملا به دلایل و توجیهات خودتان بستگی دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که به خودآموزی اعتقاد دارید و دلتان می‌خواهد در کنج آرام خانه مهارت‌های زبان‌آموزی‌تان را تقویت کنید، باید بگوییم این مقاله برای خود خود شماست. چون قرار است یکی از بهترین روش‌های خودآموزی زبان یعنی آموزش از طریق ویدئو را به شما معرفی کنیم. پس اگر می‌خواهید با انواع ویدئو آموزش زبان انگلیسی آشنا شوید، یک کنج دنج پیدا کنید و این مقاله را تا آخر بخوانید.

مسیر جذاب یادگیری با فیلم آموزش زبان انگلیسی

خب اگر کنج دنج‌تان را پیدا کرده‌اید، پیش از خواندن ادامه‌ی مقاله یک ظرف چیپس هم آماده کنید. چون در این قسمت می‌خواهیم فیلم‌هایی را به شما معرفی کنیم که هم آموزشی‌اند و هم سرگرم‌کننده! البته توصیه می‌کنیم چیپس‌تان که تمام شد روی جنبه آموزشی‌اش بیشتر تمرکز کنید.

  1. سریال آموزش زبان Extra English

Extra English یکی از سریال‌های معروف و محبوب در زمینه‌ی آموزش زبان انگلیسی است. مجموعه‌ای موفق که اگر دل به دلش بدهید و به‌صورت پیوسته آن را تماشا کنید حتما به مرور متوجه افزایش مهارت‌های Speaking و Listening تان خواهید شد. این مجموعه یک فصل 30 قسمتی است که با گفتگوی چهار شخصیت اصلی، ساختارها و عبارت‌های پرکاربرد انگلیسی را به شما آموزش می‌دهد.

  • خنده و آموزش با سریال Mind Your Language

یک فیلم آموزش زبان انگلیسی دیگر که به‌صورت یک سریال کمدی تهیه شده و قرار است با خنده و شوخی شما را به یادگیری زبان انگلیسی علاقه‌مند کند. با این سریال می‌توانید در سه فصل سریال ببینید، بخندید و یاد بگیرید.

  • قصه و درس با سریال Connect with English

Connect with English یکی دیگر سریال‌های موفق آموزش زبان است. یک مجموعه 48 قسمتی که زندگی چند خانواده آمریکایی را روایت می‌کند. خوب است بدانید که هر قسمت هم دو بخش دارد: 1)Story و 2)Discuss. همان‌طور که مشخص است در بخش اول، داستان سریال را دنبال می‌کنید و بخش دوم هم به بررسی مطالب آموزشی همان قسمت مربوط می‌شود.

  • تقویت مکالمه با سریال Attitude

یک مجموعه فیلم آموزش زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی که واژه‌ها، گرامر و جملات کاربردی را طی گفت‌وگوهای مختلف به شما آموزش می‌دهد و مهارت مکالمه‌تان را خیلی زیرپوستی تقویت می‌کند.

 البته خوب است بدانید که علاوه بر این سریال‌های آموزشی که انگلیسی را در قالب داستان به شما آموزش می‌دهند فیلم‌های آموشی دیگری هم هستند که از شیوه‌های متفاوتی استفاده می‌کنند، از جمله:

  • مجموعه ویدئوهای آموزش زبان English Results
  • فیلم‌های آموزشی Learn English with Mister Duncan
  • مجموعه فیلم‌های Word in the News BBC Learning
  • مجموعه Real Develop

یادگیری زبان در منزل با دوره خودآموز یادگیری زبان انگلیسی CTM 

اگر به دنبال راهی مطمئن برای یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی به صورت خودآموز هستید، استفاده از دوره خودآموز زبان بروز و تعاملی گزینه‌ای ایده‎‌آل برای شما به حساب می‌آید. دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM در تمامی سطوح زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با بهره‌گیری از سیستم آموزشی نوین، اساتید مجرب و حرفه‌ای، طرح درس‌های اصولی و جلسات تعاملی، همان راه روشنی است که می‌تواند شما را به هدفتان برساند. با در دست داشتن پکیج آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز می‌توان به راحتی در منزل به یادگیری زبان انگلیسی پرداخت و هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را به صورت خودآموز تقویت نمایید.

دوره‌های خود آموز زبان انگلیسی CTM شامل بخش‌های زیر است:

  • ویدیو آموزش کتاب Touchstone و Viewpoint توسط اساتید مجرب موسسه زبان سفیر
  • 48 تمرین‌ تعاملی زبان انگلیسی
  • 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان زبان انگلیسی
  • پشتیبانی هفتگی
  • جلسات رفع اشکال خصوصی
  • دوره فشرده 180 روزه
  • دریافت مدرک معتبر
  • امکان دسترسی به محتوای آموزشی 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته
  • مشاوره رایگان آموزشی
  • یادگیری براساس استانداردهای آموزشی
  • سیستم پاسخگویی به سوالات و رفع چالش‌های زبان آموزان

برای دریافت مشاوره آموزشی رایگان و ثبت نام در دوره های خودآموز زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر به سایت study.safirmall.com مراجعه نمایید و یا با شماره 02174056000  تماس حاصل فرمایید.

ویدئوی آموزشی انگلیسی تجاری (Business English) راهی برای یادگیری فرهنگ کسب‌وکارها

اگر قصد دارید برای اهداف تجاری‌تان زبان انگلیسی یاد بگیرید، پس بهتر است بساط چیپس و تفریح و سریال را کنار بگذارید. چون اینجا بحث خیلی جدی‌تر است. در ادامه با هم ویدئوهایی را بررسی می‌کنیم که با استفاده از روش‌های مختلفی اصطلاحات تجاری را به شما آموزش می‌دهند.

  • The Business Macmillan

The Business Macmillan یک مجموعه کامل در زمینه‌ی تجارت و کسب‌وکار است. این مجموعه در 6 بخشِ Writing، Speaking، Grammar، Vocabulary، Case Study، About Business نکات، مفاهیم و اصطلاحات تجاری در زبان انگلیسی را به شما آموزش می‌دهد.

  • The Business of English

این مجموعه شامل 15 قسمت ویدئوی آموزشی انگلیسی تجاری است که مکالمات روزمره تجاری و کاری را به شما آموزش می‌دهد. به‌این‌ترتیب می‌توانید با نحوه برقراری ارتباط در محیط کار آشنا شوید. خوب است بدانید که مدت زمان هر قسمت از این مجموعه 10 دقیقه است و در هر قسمت با موضوعات مختلفی مثل معرفی، مکالمه‌های تلفنی، مکالمات رسمی و … در زبان انگلیسی آشنا می‌شوید.

ویدئوی آموزشی آیلتس

درصورتی‌که قصد دارید برای آزمون آیلتس (IELTS) آماده شوید، می‌توانید از ویدیوهای مختلفی کمک بگیرید. ویدئوهایی که به خوبی مهارت Listening، Writing و Speaking را در شما تقویت می‌کنند. در ادامه چند فیلم معتبر در این زمینه را با هم بررسی می‌کنیم.

با مجموعه mmm English مدیون استاد Emma می‌شوید

با استفاده از مجموعه ویدئوهای mmm English استاد Emma دستتان را می‌گیرد و گام به گام جلو می‌برد تا بتوانید آهسته و پیوسته توانایی Reading و Speakingتان را تقویت کنید. به‌علاوه در این مسیر به شما کمک می‌کند تا عادت‌های زبانی اشتباه‌ را از بین ببرید. مطمئن باشید که با استفاده‌ی مستمر از این ویدئوی آموزشی آیلتس از مهارتتان در مکالمه شگفت‌زده خواهید شد و همان وقت حتماٌ در دلتان از استاد Emma قدردانی خواهید کرد.

No Products Found

با Engvid چندین و چند استاد زبان را به خانه بیاورید

اگر دلتان می‌خواهد زبان انگلیسی را به سادگی و کاملاً به صورت Native یاد بگیرید، پس حتماً از استادان Engvid کمک بگیرید. این استادانِ Native ناامیدتان نمی‌کنند. آنها با کمک روش‌های آموزشی خلاقانه و جذابشان، نگاه، فکر و تمرکزتان را به این ویدئوها سنجاق می‌کنند. ویدئوهای آموزشی Engvid با تکیه بر مکالمه و زبان انگلیسی محاوره، در هر درس چند نکته و اصطلاح را به شما یاد می‌دهند. به‌علاوه با به‌کارگیری این اصطلاحات در جمله‌های مختلف، کمک می‌کنند تا کاربردشان در ذهن‌تان حک شود.

خوب است بدانید که این مجموعه آموزشی موضوعات متنوعی را پوشش می‌دهند. ازجمله Reading، Speaking، گرامر، لغات و اصطلاحات تافل و آیلتس. به‌علاوه می‌توانید به‌عنوان یک ویدئوی آموزشی انگلیسی تجاری هم روی Engvid حساب کنید. چراکه در کنار تمام مواردی که نام بردیم، زبان تجارت را هم به شما آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: وبینار انگلیسی تجاری

در خانه‌تان سر کلاس انگلیسی 101 بنشینید.

تیم English Class 101 ادعا می‌کند که قصد دارد زبان انگلیسی را به ساده‌ترین شکل ممکن و به‌صورت یک تفریح آموزش دهد. استفاده از ویدئوهای آموزشی English Class 101 به شما کمک می‌کند تا توانایی مکالمه‌تان را در موقعیت‌های مختلف اجتماعی تقویت کنید. برای مثال یاد می‌گیرید در هنگام صحبت با دوست، مشتری، رئیس‌ و یا افراد مختلف از چه جمله‌ها و اصطلاح‌هایی استفاده کنید. به‌علاوه این ویدئوها با نمایش لغات انگلیسی تلفظ و نگارش هر کدام را به شما آموزش می‌دهند.

با TOP Notch TV هم بخندید و هم انگلیسی یاد بگیرید

ویدئوهای آموزشی TOP Notch TV مجموعه‌ای از فیلم‌های کمدی موقعیت است که زبان انگلیسی را منطبق با کتاب‌های TOP Notch TV در سه سطح به شما آموزش می‌دهد. در این مجموعه ویدئوی آموزشی آیلتس مطالب کاربردی به‌صورت کمدی و از طریق مصاحبه با افراد مختلف و با فرهنگ‌های متفاوت به شما آموزش داده می‌شود. به‌این‌ترتیب به‌صورت گام‌به‌گام و با کمک متد منحصربه‌فرد Discussion Builder برای مکالمات و انواع گفت‌وگوها آماده می‌شوید.

حرف آخر

قابل انکار نیست که تعداد ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی کم نیستند. اما لازم نیست خودتان را در انواع و اقسام ویدئوهای آموزشی غرق کنید. باید بدانید آن چیزی که باعث می‌شود در زبان انگلیسی پیشرفت کنید، تلاش و مداومت خودتان است. بنابراین توصیه می‌کنیم از میان ویدئوهایی که در این مقاله معرفی شد، با توجه به هدفی که در نظر دارید ویدئوی مناسبتان را انتخاب کنید و چندین و چند بار آن را تماشا و مرور کنید. ناامید نشوید و هر چند آهسته به راهتان ادامه دهید.

 مطمئن باشید همین مسیر شما را به هدفتان می‌رساند. چراکه در هر کدام از ویدئوها از لهجه‌های مختلف (آمریکایی، بریتیش و استرالیایی) برای تدریس زبان استفاده شده است. مهم‌تر اینکه توسط استادانی Native آموزش می‌بینید و با تمرین‌ها و انواع مثال‌ها، مطالب آموزشی را مثل یک هلوی پوست‌کنده قورت می‌دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه