سپاس

شما را نمی‌دانیم ولی ما افراد بسیاری را دیده‌ایم که با ذوق و شوق زیادی کتاب آموزش زبان خریده‌اند اما هنوز به نیمه‌های کتاب نرسیده ذوقشان فروکش کرده و عطای یادگیری زبان را به لقایش بخشیده‌اند. چرا؟ چون قسمت‌هایی از کتاب برایشان نامفهوم بوده و کسی نبوده که این ابهام را برایشان رفع کند و یا روند یادگیری‌شان یکنواخت و کسالت‌بار شده است!

این می‌شود که گزینه‌ی آخر یعنی توقف یادگیری را انتخاب می‌کنند و قید همه چیز را می‌زنند! ولی از آنجا که ما در سفیرمال دلمان نمی‌خواهد هیچ زبان‌آموزی به این مرحله برسد، هر بار سعی می‌کنیم تا با ایده‌ی جدیدی اشتیاق را دل زبان‌آموز زنده کنیم، جوری که از اولین قدم تا نوک قله‌یِ یادگیریِ زبان را با شور و حرارت روز اول طی کند!

و این بار هم با «سپاس» آمده‌ایم! می‌پرسید “سپاس” چیست و چطور قرار است ذوق زبان‌آموزی را در ما شعله‌ور کند؟ خب باید بگوییم در ادامه به این سوالات و بیشتر از آن پاسخ خواهیم داد!

“سپاس” چیست؟

بگذارید همین اول کار به شما بگوییم که «“سپاس”» از کجا آمده است! “سپاس” کوتاه‌شده‌ی عبارت «سی‌دی پشتیبانی آموزشی سفیرمال» است و همان‌طور که از نامش پیداست هدفش پشتیبانی از شما در طول یادگیری زبان انگلیسی است! محتوای این سی‌دی در کنار کتاب آموزشی به شما کمک می‌کند تا مفاهیم کتاب را راحت‌تر یاد بگیرید، اشکالاتتان را رفع کنید و از خودتان امتحان بگیرید!

به این ترتیب انگار که همراه کتابی که خرید‌ه‌اید یک معلم تمام‌وقت را همراه خودتان به خانه آورده‌اید! آن هم بدون صرف هیچ هزینه‌ای و به‌صورت کاملاً رایگان! شما بعد از خرید کتاب موردنظرتان از سفیرمال یک “سپاس” هم دریافت خواهید کرد تا در هنگام خواندن کتاب هیچ کمبودی حس نکنید!

“سپاس” شامل چه محتوایی است؟

حتماً کنجکاوید که بدانید محتوای  “سپاس” چیست و چطور قرار است به شما کمک کند تا مسیر زبان‌آموزی را ساده‌تر و جذاب‌تر طی کنید؟! باید بگوییم این سی‌دی شامل موارد زیر است:

  • اولین و مهم‌ترین بخش این سی‌دی، ویدیوی معرفی کتابی است که از سفیرمال خریده‌اید. استادان حرفه‌ای و مجرب سفیر کتاب را به‌طور کامل به شما معرفی می‌کنند، از درس‌ها و هدف طراحی قسمت‌های مختلف کتاب می‌گویند و بهترین شیوه‌ی مطالعه‌ی کتاب را به شما معرفی می‌کنند تا با شناخت کامل کتاب، خشت اول یادگیری زبان را صاف و دقیق بگذارید!
  • جالب اینجاست که متن کامل Listeningهای کتاب را هم می‌توانید به‌صورت pdf در “سپاس” بخوانید و در کنار تقویت مهارت شنیداری، توانایی Readingتان را هم بهبود بدهید!
  • در “سپاس” پاسخنامه‌ی Work book هم به‌صورت فایل pdf در دسترستان قرار دارد تا بعد از جواب دادن به تمرین‌ها بتوانید از صحیح بودن پاسخ‌هایتان مطمئن شوید و اشکالاتتان را پیدا کنید!
  • از آنجا که درس خواندن بدون امتحان دادن و سنجش میزان یادگیری، چندان اثربخش نیست، برای همین در “سپاس” بیش از 400 نمونه سوال برایتان کنار گذاشته‌ایم!

این سوالات به تفکیک درس‌ها طراحی شده تا شما به‌راحتی بعد از خواندن هر درس و با پاسخ دادن به این نمونه سوالات، سطح یادگیری‌تان را بسنجید و نقاط قوت و ضعفتان را پیدا کنید.

آیا “سپاس” مزیت افزوده‌ای هم دارد؟

“سپاس” علاوه‌بر اینکه به‌طور رایگان در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌گیرد و همان‌طور که گفتیم محتوای ارزشمندی هم در دل خود دارد، مزیت دیگری هم دارد که هنوز آن را برایتان رو نکرده‌ایم!

باید بدانید شما با داشتن این سی‌دی کد تخفیف 50 درصدیِ شرکت در آزمون جامع را هم توی مشتتان دارید!

به این ترتیب اگر قصد شرکت در آزمون جامع مربوط به سطح کتابتان را دارید، می‌توانید با پرداخت نصف هزینه در این امتحان شرکت کنید و با صرف کمترین هزینه و به پشتوانه‌ی کتابی که خوانده‌اید و با کمک مضاعف محتوای مفید “سپاس”، از آزمون سربلند بیرون بیایید!

چطور می‌توانیم “سپاس” را تهیه کنیم؟

 همان‌طور که گفتیم “سپاس” کاملاً رایگان است و لازم نیست برای تهیه‌ی آن هزینه‌ای صرف کنید. شما با خرید کتاب موردنظرتان از سفیر مال،  “سپاس” را هم به‌صورت یک ارزش افزوده دریافت خواهید کرد!

بنابراین فقط کافی است بعد از  گشت‌وگذار در سفیرمال، کتاب موردنیازتان را انتخاب کنید و باقیِ کار را به سفیرمال بسپارید تا “سپاس” مربوط به کتاب یا کتاب‌هایی را که انتخاب کرده‌اید برایتان ارسال کند! به همین سادگی!

در مسیر یادگیری زبان، “سپاس” پشتیبان شماست.

سفیر مال در تلاش است تا در کنار فروش کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی با ارائه‌ی ایده‌های مختلف و با جذاب‌تر کردن زبان‌آموزی، درس خواندن را شیرین‌تر و مسیر یادگیری را برایتان هموارتر کند!

“سپاس” یکی از همان ایده‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا در خانه‌تان سر کلاس استادان مجرب بنشینید و هم اینکه کسالت و یکنواختی را از فرآیند یادگیری دور می‌کند!

این سی دی که به‌طور رایگان در کنار کتاب‌های آموزشی به شما ارائه می‌شود کمک می‌کند تا با جذابیتی بیش از پیش زبان انگلیسی را یاد بگیرید!

بنابراین اگر هنوز هم برای یادگیری زبان‌ دل دل می‌کنید و یا در شُرف ناامیدی و رها کردن کتاب‌های زبان هستید، تا دیر نشده “سپاس” را دریابید و از مزایای فراوانش استفاده کنید!

 

مشاهده و خرید کتاب های تاچ استون و ویوپوینت

۸ دیدگاه برای “همراه کتاب، معلم را به خانه ببرید”

    • سلام
      با عرض معذرت از اتفاق پیش آمده ، همکاران ما در بخش پشتیبانی برای هماهنگی ارسال سپاس با شما تماس خواهند گرفت .

    • دوست عزی سلام . CD سپاس شامل فایل ویدئویی معرفی کتاب، فایل ویدئویی معرفی کتاب Oxford Word Skills ، فایل PDFپاسخنامه کتاب کار، فایل PDFمتن فایل های صوتی کتاب، نمونه سوالات امتحانی با بیش از ۴۰۰ سوال به تفکیک هر درس و بن تخفیف ۵۰ درصدی شرکت در آزمون جامع هر سطح است. برای یادگیری نکات سخت گرامری و یادگیری لغات در هر سطح از کتاب می توانید فایل وبینار گرامر و آموزش لغت همان سطح را تهیه نمایید.
      خرید وبینار یادگیری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه