کتاب زبان کودکان

//safirmall.com/wp-content/uploads/2024/02/categori-superminds.jpg
//safirmall.com/wp-content/uploads/2020/11/family-and-friends-1.jpg
Children-videos
کتاب داستان کودکان
آموزش زبان با شعر و موسیقی
پک خودآموز زبان انگلیسی کودکان

کتاب انگلیسی کودکان

بهترین سن برای یادگیری زبان، سنین کودکی است. در این سن، مغز انسان از انعطاف کافی برای یادگیری بهتر و سریعتر برخوردار است و افرادی که از کودکی، یادگیری زبان را آغاز می‌کنند، می‌توانند در آینده زبان انگلیسی را مانند یک native speaker صحبت کنند.
از طرفی، در صورتیکه آموزش زبان به کودکان به نحو صحیح انجام نشود، ممکن است باعث دلزدگی و حتی تنفر آنها از زبان انگلیسی شود.

یکی از مهمترین مواردی که میبایست در آموزش این رده سنی در نظر گرفته شود، انتخاب مناسب ترین کتاب آموزش زبان کودکان است.

در زمان خرید کتاب زبان کودکان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟‌

 کودکان نیاز دارند از فرایند یادگیری لذت ببرند، بنابراین کتاب آموزش زبان انگلیسی به کودکان میبایست به قدری جذاب باشد که کودکان بتوانند با شخصیتهای کتاب همذات پنداری کرده و از مطالعه آن خسته نشوند.
به همین دلیل، یکی از نکاتی که لازمست در زمان خرید کتاب انگلیسی کودکان در نظر گرفته شود جذابیت تصویری، شخصیت پردازی جالب آن است.

از طرفی اگر کتاب بیش از حد سخت یا بیش از اندازه آسان باشد، یادگیری در زبان‌آموزان اتفاق نمی‌افتد و ممکن است باعث سرخوردگی و یا بی‌حوصلگی کودکان شود. بنابراین در زمان خرید کتاب زبان کودکان حتما به سطح سختی کتاب توجه کنید.

علاوه بر این، نتایج تحقیقات نشان داده که استفاده از شعر، موسیقی و داستان و همچنین وجود تمرینهای جالب و متنوع همراه با رنگ‌‌آمیزی و نقاشی نقش بسیار مهمی در علاقمندی زبان‌آموزان کودک به یادگیری زبان دارد. پس در زمان خرید کتاب انگلیسی کودکان حتما کتابی را انتخاب کنید که از شعر، موسیقی و نقاشی استفاده بهینه کرده باشد.

سری کتابهای Superminds ، Family & Friends و Fun Fun با استفاده از رنگها و طرحهای جذاب و همچنین شعر و موسیقی شاد از بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی به کودکان محسوب می شوند .

قیمت کتاب زبان کودکان

قیمت کتاب انگلیسی کودکان بر اساس عواملی همچون تعداد صفحات کتاب، کیفیت چاپ و نوع کاغذ تعیین می‌شود. قیمت کتاب سوپرمایندز و قیمت کتاب فمیلی اند فرندز، که پرفروش‌ترین کتاب‌های زبان کودکان به حساب می‌آیند، کمابیش یکسان است.

 خرید آنلاین کتاب آموزش انگلیسی کودکان

در صورت خرید آنلاین کتاب انگلیسی کودکان از سفیرمال از مزایای زیر بهره­ مند خواهید شد:

خرید کتاب زبان کودکان با تخفیف

  • تنوع کتاب انگلیسی کودکان در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته
  • توضیحات کامل در مورد ویژگی­های محصولات جهت انتخاب مناسبترین و بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی کودکان
  • مشاوره رایگان آموزشی تلفنی و آنلاین
  • ارسال فوری به کلیه نقاط تهران
  • ارسال از طریق پست پیشتاز به سراسر کشور (بالای 300 هزار تومان – رایگان)
✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه