تعیین سطح آنلاین

//safirmall.com/wp-content/uploads/2021/10/taeene-sath-banner-for-mobile.jpg
//safirmall.com/wp-content/uploads/2021/10/taeene-sath-banner.png

تعیین سطح آنلاین در سال‌های اخیر به ویژه پس از همه‌گیری ویروس کرونا از محبوبیت زیادی بین زبان آموزان برخوردار شد. از مزایای تعیین سطح آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عدم نیاز به حضور در محل تعیین سطح و در نتیجه صرفه‌جویی در وقت و هزینه
  2. انجام تعیین سطح در هر زمان و هر مکان
  3. کاهش استرسی که در نتیجه مکالمه رو در رو پیش می‌آید

به همین دلیل افرادی که به دلیل مشغله کاری نمی‌توانند در ساعات متعارف در محل موسسات برای انجام تعیین سطح حاضر شوند و یا کسانی که در زمان تعیین سطح شفاهی دچار استرس زیادی می‌شوند علاقه زیادی به شرکت در آزمون تعیین سطح آنلاین دارند. گروه دیگری از افراد که می‌توانند از تعیین سطح آنلاین استفاده کنند، کسانی هستند که برای محل کارشان نیاز به ارائه گواهی معتبر نشان‌دهنده سطح زبان انگلیسی خود دارند. تعیین سطح آنلاین همچنین می‌تواند به افرادی که قصد خرید کتاب زبان، به ویژه کتاب زبان فرانسه و کتاب زبان انگلیسی، را دارند ولی از سطح دانش زبانی خود مطمئن نیستند راهگشا باشد.

تعیین سطح آنلاین انگلیسی

یکی از نکات مهمی که در زمان خرید کتاب لازمست در نظر بگیرید، سطح دشواری مطالب آن است. تمامی کتاب‌های استاندارد آموزش زبان، با عناوین مختلف سطح‌شان را مشخص می‌کنند. در برخی از کتاب‌ها از لغات Elementary ، Pre-Intermediate، Intermediate، Upper-Intermediate و Advanced برای نشان دادن سطح دشواری مطالب کتاب استفاده شده است و در برخی دیگر سطح‌بندی CEFR با عناوین A1، A2، B1، B2، C1 و C2 بر پشت کتاب برای راهنمایی خریداران حک شده است.

  • سطح Elementary یا A1 معادل سطح مبتدی بوده و کتاب زبان این سطح برای زبان‌آموزانی که در ابتدای راه یادگیری هستند، مناسب است‌.
  • سطح Pre-Intermediate یا A2 معادل سطح پیش متوسطه بوده و کتاب زبان این سطح برای زبان آموزانی که سطح مبتدی را به تازگی تمام کرده‌اند و امکان برقراری ارتباط به زبان انگلیسی به صورت محدود را دارند، مناسب است.
  • سطح Intermediate یا B1 معادل سطح متوسطه بوده و کتاب زبان این سطح برای زبان آموزانی که در میانه راه یادگیری زبان هستند و تا حدودی در مهارت‌های مختلف آن مهارت پیدا کرده‌اند، مناسب است.
  • سطح Upper-Intermediate یا B2 معادل سطح فوق متوسطه بوده و کتاب زبان این سطح مناسب زبان آموزانی است که به تسلط نسبی در مهارت‌های زبان به ویژه مکالمه رسیده باشند.
  • سطح Advanced یا C1 و C2 معادل سطح پیشرفته بوده و کتاب زبان این سطح مناسب زبان آموزانی است که از تسلط خوبی در کلیه مهارت‌های زبان برخوردار باشند.

حالا که معنی سطح‌های مختلف کتاب‌ها را می‌دانید، یک قدم به انتخاب کتاب زبان مناسب نزدیک‌تر شده‌اید. اما اگر از سطح دانش زبان خود مطمئن نیستید، پیشنهاد ما شرکت در آزمون تعیین سطح آنلاین انگلیسی است.

شما می‌توانید در یکی از دو تعیین سطح آنلاین انگلیسی زیر که مورد تایید موسسه زبان سفیر هستند، شرکت و در مورد سطح زبان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. این کار نه تنها به شما در زمان خرید کتاب زبان انگلیسی کمک می‌کند، بلکه راه را برای ثبت‌نام شما در کلاس‌های مکالمه سفیر (به صورت آنلاین یا حضوری) را نیز هموار می‌نماید.

تعیین سطح آنلاین انگلیسی SEPTO

تعیین سطح آنلاین انگلیسی SEPTO ویژه زبان‌آموزان بزرگسال (15 سال به بالا) بوده و شامل ارزیابی مهارت listening، reading و همچنین سنجش سطح دانش لغات، گرامر و function در زبان انگلیسی است. این آزمون آنلاین تعیین سطح انگلیسی حدود 100 دقیقه زمان می‌برد و پس از پایان آن کارنامه یا Report Card دریافت خواهید کرد.

SEPTO


تعیین سطح آنلاین انگلیسی
NAPTO

تعیین سطح آنلاین انگلیسی NAPTO هم ویژه زبان‌آموزان بالای 15 سال طراحی شده و شامل 130 سئوال listening، reading، لغت، گرامر و function زبان انگلیسی است. آزمون تعیین سطح آنلاین انگلیسی NAPTO حدود 100 دقیقه طول می‌کشد و در پایان آزمون سطح شما به همراه توضیحات مربوطه به شما ارائه خواهد شد.

NAPTO


تعیین سطح آنلاین فرانسه

کتاب‌های زبان فرانسه هم مثل کتاب‌های انگلیسی دارای سطح بندی هستند و برای استفاده هر چه بهتر از کتاب‌ها حتما می‌بایست به سطح دشواری مطالب و تطابق آن با سطح دانش زبان فرانسه خود توجه کرد. در برخی از کتاب‌ها از لغات Debutant ، Elementaire ، Intermediaire، و Advance برای نشان دادن سطح دشواری مطالب کتاب استفاده شده است و در برخی دیگر سطح‌بندی CECR با عناوین A1، A2، B1، B2، C1 و C2 بر پشت کتاب برای راهنمایی خریداران حک شده است.

  • سطح Debutant معادل سطح صفر یا starter در زبان فرانسه است و کتاب‌های این سطح مناسب افرادی است که تصمیم به آغاز یادگیری زبان فرانسه دارند.
  • سطح Elementaire یا A1/A2 معادل سطح مبتدی بوده و کتاب زبان این سطح برای زبان‌آموزانی که در ابتدای راه یادگیری زبان فرانسه هستند، مناسب است‌.
  • سطح Intermediaire یا B1/B2 معادل سطح متوسطه بوده و کتاب زبان این سطح برای زبان آموزانی که در میانه راه یادگیری زبان فرانسه هستند و تسلط نسبی در مهارت‌های مختلف آن مهارت پیدا کرده‌اند، مناسب است.
  • سطح Advance یا C1 و C2 معادل سطح پیشرفته بوده و کتاب زبان این سطح مناسب زبان آموزانی است که از تسلط خوبی در کلیه مهارت‌های زبان فرانسه برخوردار باشند.

در صورتی‌که قبلا هرگز کلاس زبان فرانسه نرفته‌اید، کتاب‌های سطح Debutant برای شما مناسب هستند. در غیر این صورت، با شرکت در تعیین سطح آنلاین فرانسه از سطح دانش زبان فرانسه خود مطلع شوید.

تعیین سطح آنلاین فرانسه FREPTO

تعیین سطح آنلاین فرانسه FREPTO  برای زبان‌آموزان بزرگسال (15 سال به بالا) طراحی شده و شامل سئوالات listening، لغت و گرامر فرانسه است. این آزمون حدود 40 دقیقه زمان می‌برد و پس از اتمام تعیین سطح آنلاین، سطح شما همراه با توضیحات مربوط به آن به شما نمایش داده می‌شود.

FREPTO


لازم به ذکر است هر سه این آزمون‌ها توسط موسسه زبان سفیرگفتمان طراحی شده و نتایج آن‌ها جهت ثبت نام در واحدهای تهران قابل ارائه هستند.

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه