تقلب آزمون دولینگو

همانند هر امتحان دیگری تقلب در آزمون دولینگو به دلیل آنلاین بودن امتحان امکان پذیر است اما به یاد داشته باشید که اگر می‌خواهید در این آزمون تقلب کنید، تنها می‌توانید در بخش های نوشتاری آزمون تقلب کنید و بخش های Speaking آزمون را خودتان باید پاسخ دهید.

و اگر تفاوت محسوسی در سطح پاسخ دهی شما در بخش اسپیکینگ و سایر بخش های آزمون باشد انگاه هوش مصنوعی تصحیح کننده آزمون و شخص حقیقی ناظر بر هوش مصنوعی، متوجه تقلب شما می‌شوند و اکانت شما را Block کرده و شما را مادام العمر از شرکت در آزمون دولینگو محروم می کنند.

پرداخت هزینه آزمون دولینگو به چه صورت است؟

هزینه شرکت در آزمون دولینگو 49 دلار آمریکا است که شما می‌توانید با Credit Card فعال از طریق سایت دولینگو ثبت نام خود را تکمیل کنید و در بازه 90 روز پس از پرداخت هزینه در هر ساعتی از شبانه روز در آزمون شرکت نمایید.

اگر قابلیت پرداخت هزینه آزمون با کارت اعتباری را ندارید می‌توانید با مشاوران ما در سفیرمال با شماره 84347223- 84347222 تماس بگیرید تا بتوانیم به شما کمک کنیم ثبت نام‌تان در آزمون را نهایی کنید.

نمونه سوالات آزمون دولینگو را از کجا پیدا کنم؟

قبل از شرکت در آزمون دولینگو ، شما می‌توانید بارها و بارها در آزمون آزمایشی دولینگو یا Practice test که تقریبا مشابه آزمون اصلی است شرکت کنید.

اما به یاد داشته باسید که پرکتیس تست 15 دقیقه طول می‌کشد و همه سوالات آزمون اصلی را ندارد و نمره ای که به شما ارئه می‌دهد بازه ای از نمره است و معمولا نمره ای که شما در آزمون اصلی کسب می‌کنید به نمره شما در رنج پایین نمره نزدیک تر است.

نتایج آزمون دولینگو چقدر بعد از برگزاری آزمون در دسترس است؟

تقریبا یک سال پیش و با شروع پاندمی ویروس کرونا و زمانی که آزمون دولینگو به تازکی قد علم کرده بود نتیجه آزمون 48 تا 72 ساعت پس از اتمام آزمون در دسترس داوطلبان قرار می‌گرفت.

اما این روزها که آزمون آیلتس برگزار نمی‌شود و دانشگاههای زیادی مدرک آزمون دولینگو را می‌پذیرند و تعداد داوطلبان شرکت در آزمون بسیار بیشتر شده است، یک بازه 5 تا 7 روز برای ارائه کارنامه آزمون دولینگو باید زمان بگذارید. شما عزیزن می توانید با شرکت در کلاس خصوصی آزمون دولینگو درصد قبولی خود را در این امتحان افزایش دهید.

نمره آزمون دولینگو از چند محاسبه می شود؟

همانطور که در مقدمه مقاله هم ذکر کردیم نمره آزمون دولینگو از 160 محاسبه می‌شود و معمولا در مقطع تحصیلات تکمیلی نمره ای بین 100 تا 120 برای دانشگاه ها مورد قبول است. در مقاطع تحصیلی پایین تر نمراتی بین 95 تا 105 نیز مورد قبول است.

آیا نمره آزمون آزمایشی دولینگو نشان دهنده سطح واقعی زبان من است؟

جواب کوتاه به این سوال “خیر” است. آزمون دولینگو آزمایشی یک بازه از نمره را به شما ارائه می‌دهد، به دلیل اینکه تمام سوالات آزمون اصلی در آزمون آزمایشی قرار داده نشده اند و به همین دلیل بازه نمره ای به شما نشان داده می‌شود که احتمال می‌رود نمره اصلی شما در آزمون به نمره پایینی بازه نمره نزدیک تر باشد.

هزینه دولینگو چقدر است؟

آزمون دولینگو به نسبت آزمون های مشابه آیلتس و تافل ارزان تر است و 49 دلار آمریکا هزینه شرکت در این آزمون است.

مدرک آزمون دولینگو به چه شکل است؟

در بازه 5 تا 7 روز پس از تکمیل امتحان دولینگو کارنامه در Profile شما در سایت دولینگو قرار می‌گیرد. کارنامه شما یک نمره کلی دارد و به تفکیک 4 بخش کلی نیز نمراتی به شما اختصاص داده می‌شود.

شما می‌توانید پس از کسب پذیرش اولیه از دانشگاه مورد نظر و با وارد کردن Application Id در سایت دولینگو کارنامه، مصاحبه ویدئویی و رایتینگ خود را برای دانشگاه مورد نظر ارسال نمایید. برخلاف سایر آزمون های بین المللی شما می‌توانید به طور نامحدود مدرک دولینگو را برای دانشگا های متفاوتی بفرستید.

 

مطالب مرتبط:
کلاس دولینگو
منابع آزمون دولینگو
معرفی آزمون دولینگو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه