تقویت مکالمه انگلیسی در منزل

جهت آشنایی با تقویت مکالمه زبان انگلیسی در منزل با ما همراه شوید. اگر کسی را برای انگلیسی صحبت کردن ندارید، راههایی برای تقویت مکالمه انگلیسی در منزل وجود دارد. در ادامه این مطلب به بررسی هفت راه مختلف برای تمرین حرف زدن به انگلیسی در منزل و به تنهایی خواهیم پرداخت. اما قبل از هر چیز لازمست توجه داشته باشید که هر راه و روشی برای تمرین انتخاب می کنید نیاز به ممارست و تکرار دارد. برای پیشرفت در مکالمه زبان انگلیسی نیاز است به صورت روزانه تمرین کنید؛ هفته ای یک بار یا دو هفته یک بار فایده ای نخواهد داشت. راهکارهای زیر را امتحان کنید:

خرید کتاب مکالمه انگلیسی

۱. تقویت مکالمه زبان با استفاده از دوره خودآموز انگلیسی

اگر به دنبال راهی مطمئن برای یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی به صورت خودآموز هستید، استفاده از بسته‌های آموزشی بروز و تعاملی گزینه‌ای ایده‎‌آل برای شما به حساب می‌آید. دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM در تمامی سطوح زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با بهره‌گیری از سیستم آموزشی نوین، اساتید مجرب و حرفه‌ای، طرح درس‌های اصولی و جلسات تعاملی، همان راه روشنی است که می‌تواند شما را به هدفتان برساند. با در دست داشتن پکیج آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز می‌توان به راحتی در منزل به یادگیری زبان انگلیسی پرداخت و هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را به صورت خودآموز تقویت نمایید.

دوره‌های خود آموز زبان انگلیسی CTM شامل بخش‌های زیر است:

  • ویدیو آموزش کتاب Touchstone و Viewpoint توسط اساتید مجرب موسسه زبان سفیر
  • 48 تمرین‌ تعاملی زبان انگلیسی
  • 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان زبان انگلیسی
  • پشتیبانی هفتگی
  • جلسات رفع اشکال خصوصی
  • دوره فشرده 180 روزه
  • دریافت مدرک معتبر
  • امکان دسترسی به محتوای آموزشی 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته
  • مشاوره رایگان آموزشی
  • یادگیری براساس استانداردهای آموزشی
  • سیستم پاسخگویی به سوالات و رفع چالش‌های زبان آموزان

برای دریافت مشاوره آموزشی رایگان و ثبت نام در دوره های خودآموز زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر به سایت study.safirmall.com مراجعه نمایید و یا با شماره 02174056000  تماس حاصل فرمایید.

3. بهترین روش یادگیری زبان؛ به انگلیسی فکر کنید.

گاهی مشکل حرف زدن به زبان انگلیسی نیست، بلکه مشکل نحوه فکر کردن شما به آن است. اگر شما به فارسی فکر کرده و بعد سعی کنید به انگلیسی حرف بزنید دائم در حال ترجمه از زبانی به زبان دیگر خواهید بود. واقعیت آنست که ترجمه کردن اصلا کار آسانی نیست. حتی افرادی که به هر دو زبان مسلط هستند نمی توانند به راحتی ترجمه کنند. از طرفی دایره لغات و واژگان شما در زبان فارسی بسیار گسترده است و زمانی که جملات خود را ابتدا به فارسی ساخته و سپس سعی در بازگو کردن آنها به انگلیسی داشته باشید، به دلیل محدودیت دایره واژگان در انگلیسی دچار مشکل خواهید شد. بنابراین تمرین کنید از دانش محدود زبانی خود در انگلیسی نهایت استفاده را برده و با جملات و عبارات ساده منظور خود را منتقل کنید.

3. تا می توانید تقلید کنید.

تکنیک shadowing روشی است که کلیه زبان آموزان فارغ از سطحشان می بایست از آن استفاده نمایند. این روش به تقویت تلفظ و لهجه انگلیسی کمک کرده و همچنین توانایی شما در به هم چسباندن لغات و طبیعی صحبت کردن را افزایش می دهد. تکنیک shadowing به این صورت است که هر آنچه به انگلیسی می شنوید عینا تقلید و کپی کنید: از جملات در فیلم ها و سریال ها و یا موزیک های انگلیسی تا آنچه در کلاس از اساتید خود می شنوید.

4. با خودتان انگلیسی حرف بزنید.

با حرف زدن با خودتان در واقع مجبور خواهید شد تمامی لغات و گرامری که بلد هستید را به یاد آورده و برای ساختن جملات از آنها استفاده نمایید. با این روش، شما مغز خود را برای به انگلیسی فکر کردن آماده کرده و آن را تمرین می دهید که تمامی لغاتی که در گذشته یاد گرفته‌اید به خاطر آورد. سعی کنید در مورد موضوعاتی صحبت کنید که دقیقا به شما مربوط می شوند و آنها را تا می توانید شخصی کنید تا بتوانید با خودتان به انگلیسی حرف بزنید.

5. موقعیت های واقعی را شبیه سازی کنید.

اگر انگلیسی حرف زدن با خودتان خیلی برایتان عجیب و غیرقابل توجیه است، سعی کنید به موقعیت هایی که ممکن است در آینده در آنها قرار گیرید فکر کنید. به عنوان مثال خود را در یک سوپرمارکت تصور کنید و به تمامی جملاتی که نیاز دارید در آن موقعیت بگویید فکر کنید و آنها را با خود تکرار نمایید:

Can I pay by credit card, Can I pay by debit card, Do you have any milk? 

6. جلوی آینه صحبت کنید.

صحبت کردن جلوی آینه نه تنها روش مناسبی برای تقویت مکالمه انگلیسی است، بلکه راهی عالی جهت تقویت اعتماد به نفس شما در یادگیری زبان نیز خواهد بود. زمانی که دندانهایتان را مسواک می زنید، یا دست و صورتتان را می شویید با خودتان در آینه درباره‌ی زندگی روزانه‌تان، اهداف و رویاهایتان به انگلیسی حرف بزنید. سعی کنید موضوعاتی که مستقیما به شما مرتبط هستند انتخاب نمایید.

7. صدای خود را ضبط کنید.

برای تقویت مکالمه انگلیسی لازمست نقاط ضعف خود را بشناسید و نیاز به فیدبک دارید. شما می توانید با ضبط کردن صدای خود و مقایسه کردن تلفظ و جملات خود با انگلیسی زبانان به خود فیدبک بدهید. این روش به شما کمک خواهد کرد نقاط ضعف خود را به خوبی شناسایی کرده و در آینده بیشتر بر روی آنها تمرکز نمایید.

8. کتاب را با صدای بلند بخوانید.

با روخوانی کردن کتاب با صدای بلند، صحبت کردن به زبان انگلیسی را برای خودتان تبدیل به عادت خواهید کرد. شما در واقع خود را مجبور می کنید که کلمات و جملات را با صدای بلند ادا کنید و از این طریق ترس از شنیدن صدای خود به زبان انگلیسی را کاهش دهید. این کار را می توانید به صورت گروهی با دوستان و اعضای خانوادتان نیز انجام دهید و از راهنمایی و کمک آنها بهره مند شود.

 

کدام روش را تا به حال امتحان کرده‌اید و کدام روش را امتحان خواهید کرد؟ شما روش مفید دیگری برای تقویت مکالمه انگلیسی می شناسید؟

 

مطالب مرتبط:
تقویت دایره لغات انگلیسی
منابع خودآموز آیلتس چیست؟
آموزش زبان انگلیسی به کودکان در خانه
یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان
برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی

۳ دیدگاه برای “تقویت مکالمه زبان انگلیسی در منزل”

  1. واقعا عالی و مفید بود. من بعضی از روشهای تقویت مکالما که اینجا بود رو تا حالا نشنیده بودم. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه