• ارسال
  • مقایسه

کتاب Cambridge IELTS Vocabulary for Band 6.5 and above

امتیاز 0 از 5

قیمت محصول: تومان۲۰۰,۰۰۰

موجودی:فقط 1 عدد در انبار موجود است

معرفی کوتاه

کتاب Cambridge IELTS Vocabulary for Band 6.5 and above

کتاب Cambridge IELTS Vocabulary for Bands 6.5 and above با هدف آموزش لغات انگلیسی به افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، طراحی شده است. لغات این کتاب بر اساس تحقیقات دانشگاه کمبریج انتخاب شده و برای داوطلبین هر دو نوع آزمون آیلتس (Academic و General) قابل استفاده است.
کتاب Cambridge IELTS Vocabulary یک تفاوت جزئی با کتاب قبلی خود از همین مجموعه دارد و برای داوطلبانی‌ طراحی شده است که قصد دارند در آزمون آیلتس نمره بالای 6.5 کسب کنند. کتاب حاضر که هم آزمون جنرال و هم آزمون آکادمیک را در برمی‌گیرد، تمرکز قوی روی لغات دارد و تمام واژگان مورد نیاز زبان‌آموزان را در اختیارشان قرار می‌دهد و آن‌ها را برای گرفتن نمره بالای 6.5 آماده می‌کند. این منبع آموزشی نکته‌های مهمی را برای یادگیری لغات آموزش می‌دهد. زبان‌آموزان و داوطلبین آزمون آیلتس، با خواندن متن‌ها و گوش دادن به فایل‌های صوتی این کتاب لغات آیلتس، نکات مختلف را می‌آموزند. یکی از نکات مثبت و ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که این کتاب در مقایسه با سایر کتاب‌های IELTS دارد این است که اشتباهات رایج زبان‌آموزان را بررسی و روی آن‌ها تمرکز می‌کند تا داوطلبان بتوانند به نمره ایده‌آل خود برسند.

کتاب Cambridge IELTS Vocabulary شامل  25 است که در 20 درس ابتدایی، لغات بر اساس موضوعات آکادمیک و جنرال آموزش داده می‌شوند. هر درس آن شامل سه صفحه تمرین لغات بر اساس Listening ,Reading ,Speaking و Writing است. درس 21 تا 25 نکات مفیدی درباره یادگیری لغات جدید و طریقه استفاده از دیکشنری را به داوطلبین آیلتس می‌آموزد. این کتاب همچنین اطلاعات و نکات مهمی را درباره بخش Writing در اختیار قرار می‌دهد.

  • شامل 25 درس
  • همراه با نکات آموزشی مربوط به استفاده صحیح از دیکشنری
  • شامل پاسخنامه
  • قابل استفاده به صورت خودآموز
  • همراه با فایل‌های صوتی

تمام واژگانی که برای موفقیت در آزمون آیلتس نیاز دارید! این کتاب تمام واژگانی را که برای کسب نمره 6.5 به بالا در آیلتس آکادمیک و جنرال نیاز دارید، پوشش می‌دهد. واژگان در زمینه‌های پرکاربرد آیلتس ارائه می‌شوند و از طریق متن‌هایی همراه با Listening و Reading معرفی می‌شوند تا به شما کمک کنند کلمات را به خاطر بسپارید و معنای آن‌ها را درک کنید. این کتاب شامل تمرینات آیلتسی برای چهار مهارت به همراه پاسخ است و به شما راهکارهایی برای افزایش واژگان نشان ارائه می‌دهد. کتاب کمبریج آیلتس وکب برای زبان آموزانی طراحی شده که می‌خواهند به تنهایی برای آزمون آیلتس آماده شده و لغات را بهتر و کاربردی‌تر یاد بگیرند.

نام کتاب:Cambridge IELTS Vocabulary
نام نویسنده:Pauline Cullen

ناشر:Cambridge
قطع کتاب: وزیری
تعداد صفحه: 176

 

 

دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.

افزودن دیدگاه جدید

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…