کتاب آمادگی آیلتس

کتاب پری ایلتس
کتاب کمبریج آیلتس
منابع آیلتس
کتاب خودآموز آیلتس
گارکاه و ماک سفیر

کتاب آیلتس

کتاب آیلتس راز موفقیت شما در آزمون پیشروی‌تان است. این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند تا مطالب مطرح شده در آزمون را بهتر درک کنید. نمره بالایی کسب کنید و از دیگران متمایز شوید. مدرک آیلتس برای افرادی که قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند، لازم و ضروری است. در واقع ارائه این مدرک و گرفتن حد نصاب نمره تعیین شده توسط دانشگاه یا کشور مورد نظر، اولین قدم برای مهاجرت تحصیلی و دیگر موارد است. با اینکه گرفتن نمره­‌ی بالای 7 بسیار سخت و حتی غیرممکن به نظر می‌رسد. رسیدن به آن در صورت انتخاب راه صحیح میسر خواهد بود. تا زمانی که صبر، تمایل به یادگیری و اراده داشته باشید. همه چیز خوب پیش خواهد رفت.

در زمان خرید کتاب آیلتس به چه نکاتی توجه کنیم؟

تعداد کتاب‌هایی که برای آمادگی آزمون آیلتس نوشته شده­‌اند. بسیار زیاد است که امکان دارد؛ باعث سردرگمی داوطلبین این آزمون شود. توجه کنید که آزمون آیلتس چهار بخش listening، reading، writing و speaking دارد. کتاب‌های مختلفی برای آمادگی هر کدام از این بخش‌ها در بازار موجود است.

قبل از خرید کتاب آیلتس، هدف خود برای شرکت در آزمون را بشناسید. بعضی از کتاب‌ها برای آمادگی آزمون آیلتس جنرال مناسب هستند. در حالی که برخی دیگر برای آمادگی آزمون آیلتس آکادمیک نوشته شده‌اند. بنابراین، در زمان انتخاب کتاب حتما دقت کنید که کتاب آیلتس با هدف خود را انتخاب کنید.

این مورد به ویژه برای بخش reading و writing اهمیت دارد چرا که دو بخش listening و speaking در هر دو نوع آزمون ایلتس جنرال و آکادمیک یکسان هستند. یکی از موارد بسیار مهم که در زمان خرید کتاب ایلتس می‌بایست مد نظر داشته باشید. ارائه نکات یا tip های مناسب برای گرفتن نمرات بالا در این آزمون است.

به عبارت دیگر، به دنبال کتابی باشید. که بخشی را به آموزش نکات آیلتسی اختصاص داده باشد. علاوه بر این، کتاب‌هایی که شامل نمونه سئوالات آیلتس و پاسخنامه هستند. نقش مهمی در موفقیت شما در این آزمون خواهند داشت.

بهترین کتاب‌های آیلتس برای کسب بالاترین نمره در آزمون

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که خرید کتاب آیلتس مناسب می تواند به شما کمک کند که در زمان مطالعه خسته و بی‌حوصله نشوید. واقعیت این است که برخی از کتاب‌های آیلتس خیلی جذاب و سرگرم‌کننده نیستند. بنابراین انتخاب کتابی که به آن علاقه دارید. به شما کمک می‌کند. تا زمانی که باید در حال مطالعه باشید به خواب نروید. در هنگام آماده شدن برای امتحان انگیزه خود را حفظ کنید.

برای شروع کار ابتدا لازم است با انجام تعیین سطح، مناسب ترین کتاب آیلتس را انتخاب کنید.  در صورتی که سطح شما به آپراینترمدیت نرسیده است. لازم است از کتاب‌های پری ایلتس (پیش آیلتس) شروع کنید. کتاب‌های Headway Beginner 5th edition و Mindset Foundationاز بهترین کتاب‌های پیش آیلتس موجود در بازار جهانی به حساب می‌آیند.  می‌توانند در مدت زمان کوتاهی شما را به سطح مورد نیاز برای شرکت در کلاس آیلتس آماده کنند.

در صورتی که سطحتان برای شروع کلاس‌های آیلتس مناسب است. می‌توانید از کتاب‌های آیلتس مانند IELTS Trainer، Cambridge Official Guide to IELTS ، Cambridge IELTS و همچنین کتاب مایندست برای آشنایی با سوالات آیلتس و یادگیری تکنیک‌های لازم برای گرفتن نمرات بالا در این آزمون استفاده کنید.

نمونه سوالات آیلتس جنرال و آکادمیک که در این کتاب‌ها یافت می­‌شوند، می‌توانند مسیر را برای داوطلبین این آزمون هموار کنند. علاوه بر این کتاب های Focus on Vocabulary، Grammar for IELTS و Vocabulary for IELTS می­ توانند لغات و گرامر مورد نیاز برای موفقیت در این آزمون را به شما آموزش دهند. 

قیمت کتاب آیلتس

قیمت کتاب آیلتس با توجه به تعداد صفحات کتاب، زمان انتشار، نوع کاغذ و کیفیت چاپ متفاوت است. واقعیت این است که هزینه شرکت در آزمون آیلتس بسیار بالا است. قیمت کتاب ایلتس در مقایسه با هزینه ثبت نام ناچیز است. بنابراین، در صورتی که کتابی برای رفع نیازهای شما و موفقیت‌تان در امتحان آیلتس مناسب است، نگران قیمت آن نباشید و حتما کتاب را تهیه کنید.

مزایای خرید آنلاین کتاب آیلتس از سفیر مال

در زمان خرید آنلاین کتاب ایلتس حتما به توضیحات مندرج در سایت دقت کنید و بهترین کتاب را با توجه به نیازتان تهیه نمایید. در صورت خرید کتاب آیلتس از سفیرمال از مزایای زیر بهره ­مند خواهید شد:

  1. تنوع کتاب های پیش آیلتس (پری آیلتس) در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته
  2. تنوع کتابهای آیلتس شامل نمونه سوالات آزمون آیلتس
  3. توضیحات کامل در مورد ویژگی­ های محصولات جهت انتخاب مناسب‌ترین و بهترین کتاب آیلتس
  4. خرید کتاب ایلتس با تخفیف
  5. مشاوره رایگان آموزشی تلفنی و آنلاین
  6. ارسال فوری به کلیه نقاط تهران
  7. ارسال از طریق پست پیشتاز به سراسر کشور (بالای 300 هزار تومان – رایگان)
✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه