یادگیری انگلیسی تجاری و بازرگانی در کوتاهترین زمان

برای آشنایی و یادگیری انگلیسی تجاری با ما همراه شوید. تا به حال به بعضی از اسم‌های خاص دقت کرده‌اید؟ اسم‌‌ها، غذاها و یا ادویه‌هایی که می‌گویند به وسیله‌ی تاجری از کشوری دیگر وارد ایران شده‌است. آن روزها هم که خبری از تکنولوژی نبود، هر کاروان تجاری یکی دو مترجم کاربلد در آستینش داشت، تا قرارداد نهایی را امضا و یا احیاناً مهر کند. حالا از آن  کاروان‌های تجاری بزرگ، فقط مترجم‌ها و مدیرانش باقی‌مانده‌اند و البته محصولاتی که باید به سایر کشورها سفر کنند.

اما از آن‌جایی که دنیای امروزدیگر آن دنیای ساده‌ی گذشته نیست، برای ورود به هر دنیایی مثل دنیای کسب و کار تجارت، باید زبان همان فن را بلد باشید و این‌جاست که رزومه‌ی بسیاری از مدیران موفق سنگین‌تر می‌شود، چون آن‌ها علاوه بر تسلط روی زبان انگلیسی، چگونگی مکالمه‌‌ی انگلیسی تجاری را هم بلد هستند و می‌توانند با زبان قراردادها و چرتکه‌ها صحبت کنند.

پس اگر مدیر یک کارخانه‌ی کوچک هستید و دوست دارید روزی با دنیا تعامل داشته‌باشید، یا در یکی از رشته‌های مدیریت تحصیل کرده‌اید و قصد مهاجرت دارید و …. در این مطلب با ما همراه باشید تا کمی در رابطه با آموزش مکاتبات تجاری انگلیسی صحبت کنیم و ببینیم این دوره‌ها برای چه کسانی مناسب است؟ دست آخر هم به سراغ بررسی ویژگی‌های یک دوره مکالمه انگلیسی تجاری خوب می‌رویم تا حسابی با زوایای پنهان این بخش از زبان انگلیسی تخصصی آشنا بشوید.

وبینار انگلیسی تجاری

آموزش مکاتبات تجاری انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران ارشد
 تفاوتی نمی‌کند در کدام جزیره‌ی دنیای تجارت مشغول کسب و کار هستید، یک کسب وکار کوچک دارید و یا صاحب یک شرکت واردات و صادرات بزرگ هستید، به هر حال این روزها علاوه بر تخصص، تسلط و چگونگی ارائه‌ی یک محصول هم مهم است، و شما به عنوان یک مدیر توانمند باید بتوانید به راحتی در جلسه‌های بین‌المللی با زبان انگلیسی درست و با استفاده از اصطلاحات کاربردی، حریفان را کیش و مات کنید و از جلسه‌های مختلف دست ‌پُر بیرون بیایید.

برای این‌کار نیاز است که شما علاوه بر تسلط بر زبان انگلیسی، دامنه‌ی لغت‌ها و اصطلاحات انگلیسی خودتان در زمینه‌ی تجارت را هم افزایش بدهید، و از طرف دیگر بتوانید به راحتی از میان بندهای مختلف قراردادها و تبصره‌ها، آن چیزی که به سود شما و کسب و کارتان است، بیرون بکشید تا بتوانید موفق‌تر از همیشه به راهتان ادامه بدهید.

No Products Found

فارغ‌التحصیلان رشته‌های مدیریت و کسب و کار
مدیریت صنعتی خوانده‌اید و یا مدیریت مالی؟ خب روزی می‌رسد که باید دور یک میز با چند شریک خارجی بنشینید و از منافع و سود شرکت‌تان دفاع کنید. حالا اگر اصطلاحی را متوجه نشوید نه تنها منافع خودتان بلکه منافع آدم‌های زیاد دیگری را هم به خطر می‌اندازید. خوب است قبل از آن‌که کار به جاهای باریک برسد سری به موسسه‌های آموزش زبان بزنید و به سراغ یک دوره مکالمه انگلیسی تجاری بروید و خیلی زود در همان جلسه‌های معروف، مثل یک تاجر کارکشته، برای رسیدن به منافع بیشتر با سایر رقبا چک و چانه بزنید.

مهاجرین
اگر دوست دارید کار در سایر نقاط دنیا و کسب و کارهای بین‌المللی را تجربه کنید و قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارید، حتما می‌دانید که داشتن یک رزومه‌ی قوی و پر و پیمان، برایتان از نان شب هم واجب‌تر است. این روزها کارفرماها دوست دارند کارمندهایی همه‌فن حریف را انتخاب کنند. این‌جاست که تفاوت شما با سایر رقبایتان معلوم می‌شود. اگر قبل از رفتن، در یکی دو دوره‌ی آموزش تجاری زبان انگلیسی شرکت کرده‌باشید، به راحتی می‌توانید در روز مصاحبه‌ی حضوری، فن بیان و تسلط‌تان بر موضوعات و مباحث تجاری را به مدیران ارشد نشان بدهید و یک صندلی خوش آب و رنگ برای خودتان رزرو کنید.

یک دوره آموزش زبان تجارت و بازرگانی چه ویژ‌گی‌هایی باید داشته‌باشد؟

  • پویایی: علم روز دنیا تقریباً با سرعت طوفان در حال حرکت است و هر آموزشی که نتواند خودش را به موقع با این سراعت هماهنگ کند محکوم به شکست است. برای شناخت یک کارگاه و دوره مکالمه انگلیسی تجاری خوب، به سرفصل‌های کارگاه دقت کنید و اگر توانستید با زبان‌آموزان قبلی موسسه گفتگو کنید تا از به روز بودن موارد آموزشی مطمئن بشوید.

  • مختصر و مفید بودن: اگر مدیر یک شرکت بزرگ باشید، حتما تا به حال هزاران بار آرزوی داشتن یک ساعت برنارد را کرده‌اید. خب در شرایطی که وقت برای شما از طلا هم بارزش‌تر است، آخرین‌چیزی‌که لازم دارید یک دوره آموزش تجاری زبان انگلیسی طولانی مدت است. دوره‌هایی که ممکن است وقت شما را بیشتر از معمول تلف کنند، شناسایی کنید و یک خط قرمز دورشان بکشید. درعوض به سراغ کارگاه‌هایی بروید که در زمانی کوتاه، مطالب بیشتری را به شکل کپسولی وارد ذهنتان می‌کنند و برای وقت کم شما ارزش بیشتر قائل هستند.

کارگاه انگلیسی تجاری با موضوع Business Negotiation و Business Meeting

  • استفاده از یک کتاب خوب و مرجع: بعضی از کارگاه‌ها و یا دوره‌های آموزش مکاتبات تجاری انگلیسی گاهی برای تدریس مطالب، به سراغ کتاب‌های قدیمی می‌روند و یا از چند اسلاید ساده استفاده می‌کنند. درحالی‌که همان‌طور که گفتیم قطار علم و تجارت منتظر ما نمی‌ماند و برای پیشرفت بهتر باید از علم روز و کتاب‌های مرجع معتبر استفاده‌کرد. کتابی‌که شما را با لغت‌های تجاری بیشتری آشنا کند، راه‌ و رسم یک مکالمه‌ی تجاری خوب را آموزش بدهد و شما را برای روزهای سخت و گفتگوهای تجاری طولانی و حساس آماده کند.

  • به شما زمان بدهد: همه‌ی ما تجربه‌ی نشستن در کلاس‌هایی که در آن‌ها استاد فقط حرف می‌زد و نکات مهم را مثل موشک روانه‌ی ذهنمان می‌کرد، داریم. همان‌‌طور که تجربه نشان داده این کلاس‌ها کاربرد چندانی در آینده ندارند. چرا که معمولاً در این ‌کلاس‌ها خبری از بحث و تبادل نظر نیست و نمی‌توانیم سطح آموخته‌هایمان را بسنجیم؛ بنابراین خوب است هنگام انتخاب دوره آموزش تجاری زبان انگلیسی به این نکته توجه کنید و ببینید در آن کلاس قرار است با استاد و سایر شاگردان تعامل و گفتگو کنید و یا فقط یک شنونده‌ی ساده باشید؟

دردوره آموزش تجاری زبان انگلیسی معمولا چه کتابی تدریس می‌شود؟

بیشتر موسسه‌های معتبر، برای آموزش بهتر به سراغ کتاب market leader  می‌روند. این مجموعه کتاب دارای چهار سطح مبتدی تا پیشرفته است. هر کتاب دارای دوکتاب جانبی کتاب کار و کتاب آموزگار است. البته برای تسلط بیشتر یک سی‌دی آموزشی حاوی صوت درس‌های مختلف هم در اختیار زبان‌آموز قرار می‌گیرد.

هر کتاب این مجموعه دارای دوازده درس است که طی آن‌ها زبان‌آموز با شیوه‌های مختلف گفتگوی تجاری آشنا می‌شود، چگونگی نوشتن نامه‌های اداری و مکاتبات روزمره را می‌آموزد و در نهایت با دیدن فایل‌های ویدیویی مختلف با تمام جنبه‌های تجارت و محیط‌های کاری آشناتر می‌شود. در نهایت اگر دانش زبانتان بالاتر از سطح preintermediate است و دوست دارید روزی وارد بازار جهانی کسب و کار شوید، خوب است یادگیری این مجموعه کتاب را بالای فهرست کارهایی که باید انجام بدهید، قرار بدهید.

به دنبال یک دوره مکالمه انگلیسی تجاری خوب

یادگیری مکاتبات انگلیسی در گذشته نیازمند صرف وقت و استفاده از تجربه‌ی چند ساله بود. اما حالا و با استفاده از کارگاه‌ها و دوره آموزش تجاری زبان انگلیسی خوب، می‌توان این راه طولانی را در زمان کوتاه‌تری طی کرد. ما در موسسه‌ی سفیر با برگزاری دوره مکالمه انگلیسی تجاری تلاش می‌کنیم در راحت‌تر طی کردن این مسیر به شما کمک کنیم.

دوره آموزش مکاتبات تجاری انگلیسی مناسب مدیران ارشد، مدیران مالی، حسابدارها و … است و تقریباً هر کسی که به نوعی با تجارت بین‌الملل سر و کار دارد، می‌تواند از این دوره‌ها استفاده کند. در این دوره‌ها با استفاده از کتاب market leader تلاش می‌شود که زبان آموز با تمام اصول مذاکره‌ی تجاری و گفتگو و چگونگی نگارش نامه‌ها و متن‌های ادرای آشنا بشود و بتواند بعد از صحبت‌ها و بحث‌های کلاسی، از  مباحثی که آموخته، در محیط کار استفاده‌کند.

ما با برگزاری این دوره‌ها و کارگاه‌ها تلاش می‌کنیم تا دو بال پرواز قدرتمند را به تمام افرادی‌که دوست دارند روزی وارد بازار کسب و کار جهانی شوند، هدیه بدهیم و در کنارشان از مسیر سبز پیش‌رو لذت ببریم.

 

مطالب مرتبط:
روش موثر خواندن متون انگلیسی
در مورد انگلیسی تجاری بیشتر بدانید
یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان
آموزش گرامر انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه