بهترین آموزشگاه آیلتس

اغلب افرادی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، معمولاً با نگرانی‌ها و سوالات مختلفی دست‌وپنجه نرم می‌کنند؛ سوالاتی مثل « چطور می‌توان یک آموزشگاه آیلتس خوب پیدا کرد؟» یا « با چه معیارهایی می‌شود بهترین استاد آیلتس را شناخت؟» و… . این نگرانی‌ها زمانی بیشتر می‌شود که فرصت زیادی هم تا آزمون نمانده باشد! اگر شما هم دغدغه‌ی شرکت در آزمون آیلتس را دارید و از یک سو استرس آزمون و از سوی دیگر نگرانی بابت پیدا کردن یک آموزشگاه آیلتس خوب، فکرتان مشغول کرده است، پس با این مقاله همراه ما باشید تا بدانید برای تشخیص سره را از ناسره و رسیدن به یک انتخاب درست چه معیارهایی را باید در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چه کتابهایی برای آیلتس بخوانیم؟

بهترین آموزشگاه آیلتس، بهترین استاد آیلتس را دارد.

ممکن است با خودتان فکر کنید که داریم چشم بسته غیب می‌گوییم! حق با شماست! درست است که یک موسسه خوب استادان مجربی هم دارد اما سوال مهمی که در ادامه می‌خواهیم به آن پاسخ دهیم این است که: «چه ویژگی‌هایی یک استاد را به بهترین استاد آیلتس تبدیل می‌کند؟»

  1. رزومه‌ی پربار و معتبری دارد.

اولین معیار برای شناخت بهترین استاد آیلتس ، داشتن مدارک معتبر بین‌المللی مثل TESOL، TKT و CELTA است. کسی که آزمون آیلتس را با موفقیت چشمگیری پشت سر گذاشته و تجربه‌های زیادی در زمینه‌ی شرکت در آزمون‌های متنوع زبان انگلیسی دارد. هرچند باید بدانید که داشتن مدرک معتبر با اینکه یک فاکتور ضروری است اما مطمئناً کافی نیست.

  1. کلاس پویایی دارد.

یک استاد آیلتس مجرب، با تاکید بر عدم صحبت به زبان فارسی در کلاس، زبان‌آموزان را به انگلیسی صحبت کردن تشویق می‌کند و با پرسیدن سوالات متنوع و ارائه‌ی موضوعاتی برای بحث، به پویایی کلاس و افزایش مهارت Speaking زبان‌آموزان کمک می‌کند. به‌این‌ترتیب در حین صحبت، ایرادها و نقاط ضعف هر زبان‌آموز را به او گوش‌زد می‌کند.

  1. لزوماً Native نیست.

بسیاری افراد، native بودن را معیار برتری یک استاد آیلتس نسبت به سایرین می‌دانند. اما باید بدانید که استادان no-nativeای که در انواع آزمون‌های معتبر شرکت کرده‌اند و تجربیات خوب و موفقیت‌آمیز زیادی را در کارنامه‌ی خود دارند، مطمئناً به اندازه‌ی استادان native، حرفه‌ای و مجرب هستند.

  1. لزوماً رفتار صمیمانه ندارد.

بدون شک رفتار دوستانه‌ی یک استاد، تاییدکننده‌ی توانمندی او در تدریس نیست، همان‌طورکه خشکی و منعطف نبودن دلیل حرفه‌ای بودنش نیست. در واقع بهترین استاد آیلتس کسی است که می‌تواند در کلاس درس بین رفتار حرفه‌ای و رفتار دوستانه، تعادل برقرار کند.

  1. تجربیاتش را از زبان‌آموزان دریغ نمی‌کند.

یک استاد آیلتس خوب از جزییات شرکت در آزمون آیلتس و تجربیات خودش و زبان‌آموزان سابقش می‌گوید. او با این کار کمک می‌کند تا زبان‌آموزان از تجربیات خوب استفاده کنند و اشتباهات و تجربه‌های بد را تکرار نکنند.

  1. به‌روز و مشتاق یادگیری است.

بهترین استاد آیلتس همیشه به‌روز است و روش‌های تدریسش را با متدهای روز دنیا تطبیق می‌دهد. به‌علاوه با شرکت مداوم در دوره‌های TTC نقاط ضعفش را رفع می‌کند و توانمندی‌هایش را ارتقا می‌دهد. شما برای بررسی کردن این ویژگی‌ها کافی است به چند آموزشگاه سربزنید و با تعدادی از زبان‌آموزان صحبت کنید، یک پرس‌وجوی کوتاه از چند آموزشگاه آیلتس، برای پیدا کردن بهترین استاد آیلتس می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین کتاب‌های لغت آیلتس

بهترین موسسه آیلتس ، امکانات و کتاب‌های مناسب ارائه می‌کند.

در کنار داشتن استادان مجرب، آنچه یک آموزشگاه آیلتس را به بهترین آموزشگاه تبدیل می‌کند، ارائه‌ی امکانات و منابع مناسب به زبان‌آموزان است. شکی نیست که وجود یک محیط آموزشی حرفه‌ای، ارائه‌ی تجهیزات و امکانات ایده‌آل و داشتن دکوراسیون جذاب از مهم‌ترین ویژگی‌های یک موسسه آیلتس خوب و باکیفیت است اما باید بدانید که بار اصلی این کیفیت را کتاب‌ آیلتس به دوش می‌کشند! می‌پرسید چرا؟ خب هیچ کدام از ما نمی‌توانیم مانع پیشرفت علم و بهبود روش‌های آموزشی شویم، پس تنها راه پیش‌رویمان هم‌قدم شدن با این پیشرفت است. برای همین زمانی می‌توانید از بهترین بودن یک موسسه آیلتس مطمئن شوید که بدانید در زمینه‌ی آموزش، از کتاب‌های جدید، استاندارد و معتبر استفاده می‌کند. کتاب‌هایی که نه‌فقط از سوی انتشارات معتبر منتشر شده‌اند، بلکه موردتایید مجامع بین‌المللی هم هستند.

برگزاری آزمون ماک آیلتس معیار مهم برتری یک آموزشگاه

احتمالاً در گیرودار تلاش برای موفقیت در آیلتس عبارت « آزمون ماک آیلتس » هم به گوشتان خورده است. واژه‌ی ماک (Mock) به معنای تقلیدی است و آزمون ماک آیلتس یک آزمون شبیه‌سازی شده و کاملاً منطبق با آزمون اصلی آیلتس است. این آزمون که به آن پروماک آیلتس هم گفته می‌شود یک آزمون ایلتس کاملاً استاندارد است و تمام دستورالعمل‌های آزمون اصلی در آن اجرا می‌شود، به همین دلیل  به داوطلبان آیلتس کمک می‌کند تا با صرف هزینه‌ی کمتر و بدون دردسرها و پیچیدگی‌های ثبت‌نام آیلتس اصلی، آموخته‌هایشان را محک بزنند.

کارگاه و آزمون ماک آیلتس سفیر

علاوه‌بر این‌ شرکت در این آزمون آزمایشی مزایای دیگری هم دارد، از جمله اینکه:

  1. هزینه‌ی آزمون آزمایشی بسیار کمتر از آزمون اصلی است.
  2. آزمون ماک آیلتس به شما کمک می‌کند تا خودتان را به شرایط آزمون عادت دهید و به لحاظ فیزیکی و روانی با آن سازگاری پیدا کنید.
  3. با تسک‌‌های مربوط به هر کدام از مهارت‌ها آشنا می‌شوید.
  4. در مدیریت کردن چالش‌های آزمون توانمند می‌شوید.
  5. با تحلیل نتایج آزمون می‌توانید سطحتان را محک بزنید.

به همین دلیل آموزشگاهی که امکان برگزاری یک آزمون ماک آیلتس استاندارد را داشته باشد، می‌توان گفت مهم‌ترین معیار یک موسسه آیلتس خوب و معتبر را دارد! ممکن است بپرسید: «یک آزمون آزمایشی استاندارد چه ویژگی‌هایی دارد؟» خب ما به شما می‌گوییم:

  1. در یک آزمون ماک آیلتس استاندارد، از سوالات جدید، استاندارد و معتبر استفاده می‌شود.
  2. از نظر شرایط فیزیکی و ذهنی کاملاً با جلسه‌ی اصلی مطابقت دارد.
  3. درجه‌ی سختی سوالات و همین‌طور نمره‌دهی آن مطابق با آیلتس اصلی است.
  4. از افراد متخصص و مجرب به‌عنوان ممتحن و مصحح استفاده می‌شود.
  5. در نهایت بعد از آزمون، کارنامه‌ی دقیق و جامعی به داوطلب ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: هر آنچه که باید در مورد آیلتس بدانیم با رضا فرهمند جو

حرف آخر حالا که به‌خوبی می‌دانید برای پیدا کردن بهترین آموزشگاه آیلتس باید به‌دنبال چه معیارهایی باشید، با یک تحقیق ساده به‌راحتی می‌توانید موسسه آیلتس موردنظرتان را پیدا کنید. البته با شناخت سفیر راه تحقیق و پرس‌وجو برایتان کوتاه‌تر خواهد شد! چراکه موسسه‌ی سفیر با داشتن استادان مجرب برای کلاس خصوصی آیلتس، ارائه‌ی امکانات و کتاب‌های مناسب و همین‌طور برگزاری آزمون ماک آیلتس تمامی آنچه را که یک داوطلب آیلتس به آن احتیاج دارد، در اختیارش می‌گذارد. شکی نیست که درنهایت انتخاب با شماست و مطمئناً حالا با شناخت معیارهای صحیح، بهتر از هر زمان دیگری می‌توانید دست به انتخاب بزنید.

  • سفیرمدیا
  • فروردین 28, 1402

۵ دیدگاه برای “بهترین آموزشگاه آیلتس چه ویژگی‌هایی دارد؟”

    • سلام دوست گرامی. بله امکان مطالعه برای آیلتس به صورت خودخوان در صورت انتخاب منابع سلف استادی مناسب وجود دارد. در عین حال دریافت مشاوره از موسسات معتبر و اساتید با تجربه هم در این خصوص خیلی کمک خواهد کرد. پیشنهاد سفیرمال برای منابع خودخوان آیلتس کتابهای زیر است:
      IELTS Trainer
      Collins
      IELTS Advantage

  1. سلام … من فقط ۶ ماه برای گرفتن ایلتس ۷ فرصت دارم و دنبال یه اموزشگاه خوب زبان میگردم. بهترین آموزشگاه آیلتس کجاست؟ افرینش بهتره یا ایرسافام؟ کلاس ایلتس سفیر خوبه؟

    • با توجه به اینکه وقت زیادی برای گرفتن نمره ۷ آیلتس ندارید. خیلی به سطح فعلی زبانتون بستگی داره که چقدر زمان نیاز داشته باشید. به نظد من بیشتر از اینکه به دنبال بهترین آموزشگاه آیلتس باشید به دنبال پک کتاب‌های آیلتس با توجه به سطح خودتان بگردید.

    • سلام به نظر من هر آموزشگاه آیلتس هم معلم خوب داره و هم معلم بد و این کاملا بستگی به شانس داره که معلمت خوب و با وجدان باشه. بهترین آموزشگاه آیلتس در تهران به نظر من آفرینش و سفیر هستن. هر دوشون خیلی منظم و منسجم کار میکنن و استانداردهای کیفیشون بالاست البته من با این دو تا تجربه دارم شاید جاهای بهتری هم باشن. من ماک سفیر هم دادم راضی بودم خوب بود برای ایسافام هم ماک خوب بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه