حداقل مدرک زبان برای مهاجرت تحصیلی

امروزه مهاجرت در جهان یکی از مهم‌ترین موضوعات به شمار می‌آید و اولین کلمه‌ای که بعد از مهاجرت به یک کشور خارجی به ذهن انسان می‌رسد، دانستن زبان آن کشور است. شاید بتوان گفت یکی از بزرگترین موانعی که در سر راه مهاجرت برای افراد وجود دارد، همین یادگیری زبان و دریافت مدرک زبان معتبر و بین‌المللی است.

گاهی افراد از ترس عدم موفقیت در فرآیند دریافت مدرک زبان برای مهاجرت، این مساله را به کل از سر به در می‌کنند و این امر را برای خود ناممکن می‌دانند. از سوی دیگر، بعضی موسسات برای فروش بیشتر با پکیج های تجاری که اغلب پشتوانه آموزشی قوی ندارند شروع به ترغیب این افراد می‌کنند و با وعده‌های دروغین آن‌ها را مجاب به خرید این محصولات به ظاهر آموزشی می‌کنند که در نهایت منجر به اتلاف وقت و هزینه این افراد می‌شود.

مهاجرت تحصیلی

اگر شما هم به دنبال مهاجرت تحصیلی و یا کاری هستید، مسلما باید بدانید که حداقل مدرک مورد نیاز برای مهاجرت چیست؟ و یا برای یادگیری زبان، بهترین روش و موسسه کدام است؟

در این مقاله هم قصد داریم به این سوالات مهم و پرتکرار پاسخ دهیم و کسانی که به دنبال مدرک زبان برای مهاجرت هستند را راهنمایی کنیم. در ابتدا بیایید اهمیت یادگیری زبان برای مهاجرت را بررسی کنیم:

داشتن مدرک زبان برای مهاجرت و زندگی در کشورهای مختلف اهمیت بسیاری دارد. این اهمیت هم در مراحل اقدام به مهاجرت همانند شرکت در آزمون‌های زبان و ترجمه مدارک و هم در زمان زندگی و اقامت در آن کشور بسیار پررنگ است. به صورت کلی، موارد زیر دلایلی محکمه پسند و مهم برای یادگیری یک زبان و دریافت مدرک معتبر زبان به شمار می‌آیند:

  • ارتباط برقرار کردن با محیط اطراف

دانستن زبان خارجی به شما کمک می‌کند تا با مردم و فرهنگ کشوری که به آنجا مهاجرت کرده‌اید، ارتباط برقرار کنید و با آن‌ها در ارتباط باشید.

  • یافتن شغل مناسب

تسلط به یک زبان خارجی به شما کمک می‌کند تا به راحتی شغل مناسبی در کشور جدید پیدا کنید. این مهم‌ترین عاملی است که به شما اجازه می‌دهد تا در جامعه جدید قرار بگیرید و با دیگران تعامل و همکاری داشته باشید. این مساله همچنین باعث می‌شود تا با فرهنگ و نحوه زندگی دیگران آشنا شوید و به آگاهی در سطح بین المللی دست یابید.

  • راحتی در زندگی

دانستن زبان خارجی به شما کمک می‌کند تا در مسائل روزمره خود، مانند خرید و فروش، پرداخت قبوض و غیره، به راحتی موفق شوید. این مهارت به شما اجازه می‌دهد تا در جامعه جدید خود بهتر زندگی کنید.

مزایای یادگیری زبان در خارج از کشور

مدرک زبان مورد نظر برای هر کشور چیست؟

با در نظر گرفتن بهترین کشورها برای مهاجرت، بیایید مدارک زبانی لازم برای مهاجرت به آن‌ها را یکدیگر بررسی کنیم:

  1. مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کشور انگلیس:

 IELTS، TOEFL، Cambridge English Qualifications و Pearson Test of English (PTE)

2.مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کشور فرانسه:

DELF، DALF و TCF

  1. مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کشور ایتالیا:

CELI، CILS و PLIDA

  1. برای مهاجرت به آلمان چه مدرک زبانی لازم است؟

مدارک زبان آلمانی مورد نیاز برای پذیرش در این کشور عبارتند از:

TestDaF، DSH و Goethe-Zertifikat  

  1. مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کشور کاناد چیست؟

از آنجاییکه کانادا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی و کاری به حساب می‌آید، برای مهاجرت به آن مدارک زبان انگلیسی و فرانسه‌ای همچونIELTS، CELPIP، TEF و TCF مورد نیاز است.

       6. در چند سال اخیر، استرالیا به یکی از پرطرفدارترین کشورها برای مهاجرت تبدیل شده است. این کشور با برخورداری از اقتصاد قوی، آب و هوای خوب و انگلیسی بودن زبان رسمی آن مقصدی جذاب برای ایرانیان به حساب می‌آید. از جمله مدارک زبانی مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

IELTS، TOEFL، Pearson Test of English (PTE) و Cambridge English Qualifications

مدرک معتبر زبان انگلیسی

چگونه مدرک زبان بگیرم؟

در نگاه اول دریافت این مدارک زبان ممکن است کار سختی به نظر بیاید، اما با قرارگرفتن در مسیر آموزشی درست و با کیفیت و شرکت کردن در آزمون‌های شبیه سازی شده می‌توان دستیابی به این مدارک را ممکن کرد و رویای مهاجرت را محقق نمود.

برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم کار را به کاردان و بهترین موسسه زبان یعنی موسسه سفیر گفتمان بسپارید.  موسسه سفیر با بهره‌گیری از بهترین و باتجربه‌ترین اساتید خود، کلاس‌های خصوصی یادگیری زبان‌های بین المللی و آمادگی آزمون‌های گوناگون را برگزار می‌کند.

  • انگلیسی
  • آلمانی
  • ترکی استانبولی
  • ایتالیایی
  • روسی
  • اسپانیایی
  • عربی
  • کره‌ای
  • چینی

علاوه بر این، برای کسب نمره ایده‌آل در آزمون‌های بین‌المللی زبان نیز می‌توانید از بهترین اساتید موسسه سفیر در بستر کلاس خصوصی بهره بگیرید.

  • IELTS
  • TOEFL
  • DUOINGO
  • CELPIP
  • GRE/GMAT
  • PTE
  • CAE/FCE
  • CPE
  • SAT
  • TOLIMO/MSRT/MHLE/EPT

در انتهای این کلاس‌ها، شما آمادگی کامل جهت شرکت در آزمون‌های زبان و کسب نمره ایده‌آلتان را خواهید داشت. برای شروع این فرآیند کافیست تلفن خود را بردارید و با کارشناسان آموزش سفیرمال از طریق شماره تلفن 02174056000 تماس بگیرید تا بهترین و سریعترین مسیر یادگیری زبان و گرفتن مدرک زبان را برایتان مشخص کنند.

چگونه می‌توان به آزمون‌های شبیه سازی شده آزمون‌های زبان بین المللی دسترسی داشت؟

موسسه سفیر گفتمان به عنوان یکی از پیشگامان در عرصه آموزش زبان، خدمات ویژه‌ای را برای آزمون IELTS به تمامی متقاضیان آیلتس ارائه می‌دهد. از جمله این موارد می‌توان به کارگاه تک مهارتی آیلتس Uni-Skills، وورکشاپ آیلتس، وبینار آیلتس و از همه مهم‌تر، به آزمون ماک (Mock) آیلتس اشاره کرد.

این آزمون شبیه سازی شده آیلتس کاملا مشابه با آزمون اصلی IELTS و به صورت استاندارد در محیطی شبیه به آزمون برگزار می‌شود و می‌تواند معیاری دقیق از میزان آمادگی متقضایان شرکت در آزمون آیلتس باشد. تمامی خدمات آیلتس موسسه سفیر همراه با مشاوره و پشتیبانی آموزشی هستند و  با تنوع بالای خود می‌توانند منابع بسیار خوبی برای متقاضیان IELTS باشند.

برای دسترسی به آزمون‌های شبیه‌سازی شده آزمون‌های زبان بین‌المللی دیگر می‌توانید به وب‌سایت‌هایی مانند TOEFL Practice Online و  TCF Practice Online مراجعه کنید. همچنین، برخی از این آزمون‌ها به صورت رایگان در دسترس هستند و می‌توانید با جستجوی آنلاین به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. برخی از مراکز آموزش زبان نیز اینگونه آزمون‌ها را برای تمرین دانشجویان خود فراهم می‌کنند.

بهترین کلاس زبان برای مهاجرت

مهم‌تر از خود آزمون‌های زبان قبل از دریافت مدرک زبان معتبر، یادگیری اصولی هر زبان است که تا زمانیکه اتفاق نیوفتد کسب نمره خوب در آزمون محال است. برای یادگیری زبان به صورت اصولی در مدت کوتاه می‌توانید در کلاس‌های خصوصی موسسه سفیر شرکت کنید و یا پکیج‌های خودآموز زبان را تهیه کنید. هردوی این روش‌ها متناسب با هدف و سطح زبان شما تنظیم و برنامه‌ریزی شده و مطمعن‌ترین راه برای یادگیری زبان را برای شما فراهم می‌کنند. علاوه بر این، اگر می‌خواهید منابع آموزش زبان برای مهاجرت بیشتری در اختیار داشته باشید، این راه‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم:
تمرین مکالمه زبان با کلاس خصوصی

برای یادگیری زبان به صورت اصولی، باید به تمرین مکالمه بپردازید. برای این منظور،می‌توانید با دوستان یا همکاران خود به زبان انگلیسی صحبت کنید و سعی کنید در هر روز حداقل چند دقیقه به این کار بپردازید.
اگر کسی را ندارید، برای اینکار می‌‎توانید از جلسات کلاس خصوصی با اساتید حرفه‌ای سفیر کمک بگیرید . اساتید کلاس خصوصی زبان سفیر با استفاده از جدیدترین منابع آموزش زبان به صورت اصولی و تخصصی نیاز شما به مکالمه را برطرف می‌کنند .

خرید کتاب‌ زبان برای مهاجرت

برای یادگیری زبان به صورت اصولی،باید از منابع متنوعی استفاده کنید .مطالعه کتاب‌های زبان، مجلات و روزنامه‌های انگلیسی می‌تواند به شما در یادگیری زبان کمک کند.
برای خرید بهترین کتاب‌های یادگیری زبان می‌توانید از محصولات متنوع سفیرمال استفاده کنید که به سادگی و با چند کلیک از طریق سایت safirmall.com قابل خرید هستند.

تماشای فیلم و سریال به زبان انگلیسی

تماشای فیلم‌ها و سریال‌های به زبان انگلیسی می‌تواند به شما در یادگیری زبان کمک کند. برای این منظور،  هر روز حداقل چند دقیقه به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های زبان انگلیسی بپردازید.

برنامههای آموزش زبان

استفاده از برنامه‌های آموزش زبان می‌تواند به شما در یادگیری زبان کمک کند. برخی از برنامه‌های معروف شامل Duolingo، Babbel و Rosetta Stone هستند.

همانطور که گفته شد، موسسه سفیرگفتمان در بخش‌های مختلف مهاجرت، به تمامی متقاضیان خدمات آموزشی ارائه می‌دهد. مشاوره مهاجرت، کلاس خصوصی آمادگی آزمون زبان، منابع و کتاب‌های یادگیری زبان و خدمات آیلتس از جمله این موارد هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره جامع در راستای مهاجرت کافیست با شماره تلفن 02174056000 تماس بگیرید تا کارشناسان آموزش سفیرمال تمامی خدمات را در اختیار شما قرار دهند. همچنین می‌توانید سری به سایت safirmall.com بزنید و خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در فروشگاه سفیرمال انواع محصولات آموزشی که میتوانند برای یادگیری زبان و دریافت مدرک معتبر به شما کمک کنند موجود است کافیست سری به اینجا بزنید محصول مورد نظر خود را با مشاوره تخصصی از کارشناسان این مجموعه دریافت نمایید.

مطالب مرتبط:
اولین قدم برای مهاجرت
بهترین سن یادگیری زبان
چگونه رایتینگ را تقویت کنیم؟
گرامر انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان
برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه