لغات مربوط به کمپینگ و اردو در انگلیسی

وقت ماجراجویی است. می خواهیم با هم  یاد بگیریم که چگونه می توانیم با حضور در طبیعت و با کمک اکسیژن خالص زبان انگلیسی را تمرین کنیم و همچنین 20 لغت جدید در مورد کمپ کردن و استقرار در طبیعت یاد بگیریم.

دوست دارید زمانی رو در طبیعت بگذرانید؟ روی علف ها به خواب بروید یا در شب به آسمان شب نگاه کنید؟ اهل جنگل نوردی هستید؟ یا مثلا در انبوه جنگل های شمال با دوستانتان قایم با شک بازی کنید؟ اگر همه موارد بالا به نظر شما جذاب بود پس احتمالا تفریح مورد علاقه تان خوابیدن در چادر و کمپینگ، دور از فضای شهری  خواهد بود.

در این مقاله قصد داریم پر کاربرد ترین لغات مرتبط با کمپینگ و طبیعت گردی را به شما آموزش داده و روش استفاده از آنها در بستر مناسب و در قالب جملات کامل را یادتان دهیم تا بتوانید تجربیات و خاطرات طبیعت گردی تان را به زبان انگلیسی برای دیگران بازگو کنید و درباره تجربیاتتان یک پاراگراف بنویسید و آن را در شبکه ها اجتماعی به اشتراک بگذارید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چگونه در زمان استقرار در طبیعت زبان انگلیسی تمرین کنیم؟

ما اعتقاد داریم که هر تجربه ای می تواند منجر به یادگیری و تمرین زبان انگلیسی شود حتی سفر طبیعت گردی. این نوع از سفرها به دلیل صمیمیتی که بین همسفران ایجاد می کنند می توانند شرایط مناسبی برای یادگیری و تمرین زبان انگلیسی ایجاد نمایند.  در ادامه ایده هایی برای ایجاد فضای مناسب تمرین اسپیکینگ زبان انگلیسی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

  • زمانی که دور آتش نشسته اید، داستان های جذاب و بامزه به زبان انگلیسی تعریف کنید.

چه با دوستانتان باشید چه با اعضای خانواده تان، میتوانید شب را دور آتش بنشینید و برای یکدیگر هر داستانی که بلد هستید را به زبان انگلیسی تعریف کنید. با این کار هم دایره لغتتان فعال می شود و هم روی مهارت حرف زدنتان تمرکز کرده اید و هم مهارت شنیداریتان بهتر می شود.

  • بازی های تقویت حافظه بازی کنید.

یکی از بازی های بسیار کاربردی در این زمینه که میتواند حافظه شما را تقویت کند و دایره لغتتان را بهبود ببخشد بازی حفظ لغات است. هر نفر یک لغت به زبان انگلیسی میگوید و نفر بعد، لغت یا لغت های قبلی را تکرار کرده و لغت جدیدی به آن اضافه می نماید. هرچقدر تعداد نفرات بیشتر باشد، حافظه شما بیشتر مورد چالش قرا میگیرد. برنده بازی کسی است که همه لغات را بدون اشتباه و با تلفظ صحیح بیان کند.

  • اسامی انگلیسی درختان محلی و حیوانات را پیدا کنید.

سپری کردن زمان در طبیعت فرصتی ایده آل برای یادگرفتن اسامی گیاهان، درختان و حیوانات است. با این روش هم می توانید دانش زبان عمومی هم هم دایره لغتتان را بهتر کنید.

  • در مورد سفرتان در دفترخاطراتتان بنویسید.

برای تقویت مهارت نوشتاریتان میتوانید تجربه سفرتان را با دایره لغت فعالتان بنویسید. اگر چند روز را در طبیعت میگذرانید، چند دقیقه قبل از خواب را به مرور خاطرات آن روز در ذهنتان بگذرانید و لغات و اتفاقات مهم را یادداشت کنید. بعدا می توانید به آن برگردید و هر آنچه یاد گرفته اید را مرور کنید.

حال وقت ماجراجویی است، میخواهیم 40 لغت کاربردی در مورد طبیعت گردی و کمپینگ را با هم یاد بگیریم.

برای اینکه لغات را بهتر و راحت تر یاد بگیرید، بیایید لغات را به 3 دسته اصلی تقسیم کنیم.

  1. لغات مرتبط با تجهیزات و وسایل طبیعت گردی
  2. لغات مرتبط با توصیف یک منظره یا محیط پیرامونتان
  3. لغات مرتبط با فعالیت های خارج از خانه و در محیط آزاد

دسته اول: تجهیزات طبیعت گردی

  1. Backpack / knapsack/ rucksack

معنی: کوله پشتی یک کیسه یا گونی بزرگ با تسمه های ساخته شده از مواد محکم (Strudy) است که می تواند چندین وسیله را حمل کند. فرد می تواند آن را به پشت بپوشد و به راه رفتن ادامه دهد.

  • Sentence: Marina filled her backpack with pebbles and small stones that she found on her camping trip. As a result, it was pretty heavy to carry
  1. Binoculars

این یک دستگاه دستی است که به شما امکان می دهد اجسام دور را از نزدیک ببینید.

  • Sentence: Using his mother’s binoculars, he spotted a rare bird half-hidden in the top branch.
  1. Bug Spray

این ماده که به عنوان دافع حشرات نیز شناخته می شود، ماده ای است که معمولاً از یک قوطی روی پوست یا محیط اسپری می‌شود. برای دور نگه داشتن پشه ها و سایر حشرات نیز از این اسپری استفاده می شود.

  • Sentence: If you’re spending the night outdoors, don’t forget the bug spray!
  1. Compass

این یک دستگاه دستی است که حاوی یک سوزن مغناطیسی برای اشاره به جهات شمال، جنوب، شرق و غرب است.

  • Sentence: With a compass and map in hand, you’ll never get lost in the woods.
  1. Dried Food

گاهی برای نگهداری یک ماده غذایی یا ماندگاری بیشتر آن، آب را از آن خارج می کنند. این “غذای خشک” نامیده می شود و شامل آجیل و انواع توت های خشک، شیر خشک، قهوه فوری یا سوپ و اسنک بار است.

  • Sentence: After we lost the trail, we spent two nights in the forest. Thankfully, we had dried food with us to keep away the hunger.
  1. Marshmallow

گل ختمی نوعی آب نبات نرم و اسفنجی است که معمولاً از شکر، آب، ژلاتین و شربت ذرت درست می‌شود.

  • Sentence: I gave the child a packet of marshmallows to chew on while we walked.
  1. Match/ matchsticks

کبریت یا چوب کبریت چوب های کوچکی هستند (از چوب ساخته شده اند و با موادی پوشیده شده اند که به راحتی آتش می گیرند) داخل قوطی کبریت یا جعبه کبریت (Matchbox/tinderbox). آنها را روی جعبه یا یک سطح ناهموار می خراشید تا آتش روشن شود.

  • Sentence: The wood wasn’t totally dry, so she had to use many matches and a bit of kerosene oil to light the fire.
  1. Rope

طناب ها رشته هایی از الیاف بلند(Strands/ Strings) ، طناب یا سیم هستند که می توانید از آنها برای بستن چیزی استفاده کنید.

  • Sentence: If we’re going to climb this mountain, we’ll need plenty of strong rope.
  1. Sleeping Bag

این یک کیسه بلند است که با یک ماده نرم پوشانده شده است، که می توانید آن را روی زمین پهن کنید و در آن بخوابید. می توانید به راحتی آن را بغلتانید تا آن را جمع کنید.

  • Sentence: I fell asleep in my sleeping bag while my sister was telling a ghost story.
  1. Tent

این یک پناهگاه کوچک و موقت (Shelter) است که از پارچه یا پارچه (مانند نایلون یا بوم) ساخته شده است. توسط میله ها نگه داشته می شود و سه یا چهار نفر می توانند در آن بنشینند یا بخوابند.

  • Sentence: It was Ron’s first camping trip, and it took a while for him and his friends to set up the tent.
  1. Torch

این یک دستگاه قابل حمل است که هنگام روشن شدن، نور قوی برای دیدن در تاریکی ساطع می کند. به آن چراغ قوه (Flashlight)  نیز می گویند.

  • Sentence: Rose woke up in the middle of the night to a strange noise. She took a torch and went outside to see what was happening.

دسته دوم: لغاتی برای توصیف منظره یا محیط پیرامون

  1. Bushes

به یک توده کوتاه گیاهان (معمولاً یک گیاه) بوته می گویند. به توده های بوته های خاردار (shrubs) برامبل Bramble می گویند.

  • Sentence: Zoya tore her dress while trying to clear a path through the bushes.
  1. Campfire

آتشی که در فضای باز، ترجیحاً در نزدیکی کمپ ایجاد می شود، Campfire است. به همین ترتیب، آتش بزرگی که با استفاده از چوب و کنده های چوبی ساخته می شود، Bonfire نامیده می شود.

  • Sentence: We had roast chicken, cooked over a campfire.
  1. Canopy

سایبان معمولاً به پوششی از پارچه ای اطلاق می شود که روی تخت (مانند سقف) آویزان شده است. به طور مشابه، برگ ها و شاخه های یک جنگل سقفی را تشکیل می دهند که اجازه می دهد مقداری نور خورشید به کف جنگل وارد شود و یک سایبان تشکیل دهد.

  • Sentence: Although it was afternoon, the canopy was so thick and the forest so deep that we could barely see through the darkness.
  1. Lodging

اغلب در حومه شهر یا در جنگل، ساختمان‌ها یا اقامتگاه‌های خاصی را می‌بینید که می‌توانید شب را در آنها بمانید. به یک ساختمان یک طبقه که معمولاً از چوب ساخته می شود، کابین می گویند.

  • Sentence: The couple found lodging in a cabin in the mountains.
  1. Terrain

این کلمه دیگری برای یک قطعه زمین جغرافیایی است.

  • Sentence: We were very tired after a two-hour walk over mountainous terrain.
  1. Thicket

مانند بوته ها، انبوه رشد متراکم (ضخیم) درختان یا بوته های کوتاه است.

  • Sentence: The kid was chasing a rabbit who disappeared into the thicket.
  1. Wildlife

حیات وحش به حیوانات، پرندگان و ماهیانی اطلاق می‌شود که در زیستگاه‌های طبیعی خود (منازل) یافت می‌شوند. این حیوانات اهلی نیستند (و نه حیوانات خانگی).

  • Sentence: The local wildlife in this forest includes bears, foxes and wolves.
  1. Hike

پیاده روی یک پیاده روی طولانی و معمولاً سربالایی است. به همین ترتیب، سفر طولانی و طاقت فرسا که با پای پیاده در مناطق کوهستانی انجام می شود، Trek نامیده می شود.

  • Sentence: The energetic tourists hiked up the mountain path.
  1. Scouting

Scouting به معنای جستجو و کاوش در یک منطقه برای یافتن اطلاعات خاص است

  • Sentence: She went scouting for wild nuts and berries.

در این مقاله سعی کردیم راهکارهای کاربردی برای تقویت مهارت اسپیکینگ و بیش از 20 کلمه  در مورد کمپینگ را می دانید و ایده های کافی برای برنامه‍‌‌ ریزی سفر دارید. ممکن است برخی از کلمات را از قبل بدانید، بنابراین روی کلمات جدید تمرکز کنید و آنها را یادداشت کنید.

فهرست خود را یک یا دو بار بخوانید تا آن را حفظ کنید. و هنگامی که ماجراجویی های کمپینگ خود را با خانواده یا دوستان خود به اشتراک می گذارید، حتما از این کلمات جدید استفاده کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه