کتاب های یادگیری سریع زبان انگلیسی

“یادگیری سریع زبان انگلیسی” آروزیی  است که مثل آرزوی پیدا کردن گنج و یک شبه پولدار شدن ذهن اکثریت زبان آموزان را به خودش مشغول کرده است. حتما شما هم شنیده اید یا حتی با چشم خودتان کسانی را دیده اید که هیچ وقت در زندگی‌شان دنبال یاد گرفتن زبان انگلیسی نبوده اند ولی یکدفعه بخاطر مهاجرت یا ادامه تحصیل یا یک موقعیت شغلی خیلی مناسب می‌بینند که ای دل غافل! دارند این موقعیت رو بخاطر بلد نبودن زبان انگلیسی از دست می‌دهند و می‌خواهند در کوتاهترین زمان ممکن از صفر تا صد زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

اگر شما هم در همین لحظه توی این موقعیت قرار دارید و یادگیری سریع زبان انگلیسی جزو دغدغه های مهم شماست بگذارید خیالتان را راحت کنیم، هیچ قرص و دارو و آمپول و واکسنی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی اختراع نشده است، هیچ چوب جادویی هم نیست که تکانش بدهید و ورد جادویی بخوانید و چشمانتان را ببندید و باز کنید و زبان انگلیسی را یاد گرفته باشید. اگر تصوراتتان مثل دنیای فیلم ماتریکس است که یک سری سیم به شما وصل کنند و با یک سیستم به مغزتان وصل بشوند و قابلیت انگلیسی صحبت کردن را روی شما نصب کنند باز هم باید بهتان بگویم که از دنیای فانتزی بیرون بیایید و با واقعیت مواجه شوید.

نا امیدتان کردیم؟ صبر کنید. هنوز برای ناامید شدن خیلی زود است. در این مقاله می‌خواهیم به شما منابع و کتاب های یادگیری سریع زبان انگلیسی را معرفی کنیم تا با کمک آنها بتوانید در سریع ترین زمان ممکن زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

منابع و کتاب های یادگیری سریع زبان انگلیسی چه چیزهایی هستند؟

یادتان می‌آید چگونه زبان مادری تان را یاد گرفتید؟ کلاس رفتید؟ کتاب خواندید؟ معلم داشتید؟
هیچ کدام.
شما با گوش هایتان زبان را شنیدید و تمام مدت در محیط دور و برتان زبان مادری‌تان به گوشتان خورده است و ناخود آگاه اول کلمات و سپس جمله سازی را یاد گرفتید. زبان انگلیسی هم از این قاعده مستثنی نیست. اگر می‌خواهید هرچه سریع‌تر زبان انگلیسی را یاد بگیرید باید محیط دور و برتان را انگلیسی زبان کنید.

پس یکی از مهمترین منابع و کتاب‌های یادگیری سریع زبان انگلیسی، کتاب های تقویت مهارت شنیداری است. هر چقدر بیشتر بشنوید و تکرار کنید و سعی کنید مردم بومی را تقلید کنید، سریعتر زبان انگلیسی را یاد می‌گیرید.

یکی دیگر از کارهایی که برای یادگیری سریع زبان انگلیسی باید انجام دهید و از جمله منابع و کتاب هایی که برای یادگیری سریع زبان انگلیسی باید استفاده کنید، کتاب هایی هستند که لغات و واژگان انگلیسی را به صورت موضوعی به شما آموزش می‌دهند. در مورد موضوعات معمول و مکالمات روزمره لغت  یاد بگیرید و سعی کنید با استفاده از تکنیک شخصی سازی، این لغات را در مورد خودتان و اعضای خانواده تان به کار ببرید و جمله سازی کنید.

نکته کلیدی و کاربردی ترین راهنمایی که می‌توانیم به شما ارائه کنیم این است که تا جایی که می‌توانید فیلم زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی ببینید، پادکست زبان اصلی گوش کنید، تا جایی که می‌توانید در بستر مناسب لغت یاد بگیرید  و سعی کنید لهجه و جملات را  تکرار کنید. تمرین و ممارست و پشنکار می‌تواند در سریعترین زمان شما را به هدفتان که یادگیری سریع زبان انگلیسی است برساند.

 

مطالب مرتبط:
چگونه ریدینگ را تقویت کنیم؟
چگونه رایتینگ را تقویت کنیم؟
چگونه لیسنینگ را تقویت کنیم؟
تقویت مکالمه انگلیسی در منزل
گرامر انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
کتاب داستان برتر انگلیسی برای تقویت زبان

یک دیدگاه برای “منابع و کتاب های یادگیری سریع زبان انگلیسی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه