یادگیری سریع گرامر انگلیسی

اگر قصد یادگیری سریع گرامر انگلیسی را دارید حتما به یاد داشته باشید که در کنار یادگیری سریع گرامر انگلیسی، باید به یادگیری دقیق آن نیز اهمیت دهید تا بتوانید صحیح و درست زبان انگلیسی را صحبت کنید.

اگر بخواهید از راه‌های یادگیری سریع گرامر انگلیسی مطلع شوید باید به شما بگوییم که خواندن متون انگلیسی مناسب سطحتان یا به عبارتی همان تقویت مهارت ریدینگ و حل کردن تمرینات گرامری زیاد و استفاده از تکنیک شخصی سازی و استفاده از گرامر‌های زبان انگلیسی  در نوشتن و صحبت کردن از بهترین راه‌های تقویت مهارت زبان انگلیسی و یادگیری سریع گرامر انگلیسی هستند.

همچنین یکی دیگر از راه‌های یادگیری سریع گرامر انگلیسی در معرض انگلیسی صحیح قرار گرفتن است. هر چقدر شما بیشتر در معرض زبان انگلیسی صحیحی که توسط native speaker ها صحبت می‌شود قرار بگیرید و گوش شما به شنیدن زبان انگلیسی صحیح عادت کند قواعد و گرامر‌های صحیح را نیز بهتر فرا می‌گیرید و می‌توانید صحیح تر صحبت کنید.‌

هنوز هم به دنبال راه‌های یادگیری سریع گرامر انگلیسی هستید؟

پس حال نوبت آن است که بنویسید و حرف بزنید یا به عبارتی Production کلامی داشته باشید .

نوشتن به شما کمک می‌کند تا ساختارها و گرامر‌هایی که یاد گرفته‌اید را بنویسید و آنها را با چشم‌های خودتان ببینید تا از استفاده صحیح آنها مطمئن شوید. همچنین می‌توایند خود را در شرایط شبیه سازی شده به شرایط واقعی قرار دهید و از آن گرامر در اسپیکینگ خود استفاده کنید.

بنابراین مهم‌ترین راه یادگیری سریع گرامر یک فرمول ساده است: با استفاده از کتاب‌های گرامر تمرین زیاد حل کنید، با استفاده از کتاب‌های ریدینگ بخوانید با استفاده از کتاب‌های لیسنینگ بشنوید و از فیلم‌های زبان اصلی کمک بگیرید تا نحوه استفاده از این گرامر‌ها توسط مردم بومی را ببینیند و بشنوید و در نهایت فوت کوزه گری یادگیری سریع گرامر کمک گرفتن از یک معلم با تجربه است که بتواند صحت استفاده گرامر توسط شما را تایید کند.

کلاس خصوصی زبان انگلیسی

بهترین کتاب‌های یادگیری سریع گرامر کدام کتاب‌ها هستند؟

بهترین کتاب‌های یادگیری سریع گرامر، کتاب‌هایی هستند که در هر سطح گرامر‌ها و تمام  نکات مرتبط با آن بخش از گرامر را به صورت واضح و روان بیان کنند و برای هر بخش تمرینات مناسب سطح زبان آموزان را با پاسخ در اختیار آنها قرار دهند. اگر بخواهیم موارد مهم در هنگام خرید یک کتاب گرامر را به صورت خلاصه و تیتروار لیست کنیم باید حتما به موارد زیر توجه کنیم.

  1. انتخاب کتاب مناسب سطح
  2. توضیحات روان و مناسب سطح زبان آموز
  3. تمرینات مناسب سطح زبان آموز همراه با پاسخ نامه

خرید کتاب گرامر

  • کتاب گرامر این یوز Grammar in Use

کتاب Grammar in Use با استفاده از روش‌های نوین تدریس گرامر (inductive teaching) دستور زبان انگلیسی را در 3 سطح مبتدی، متوسطه و پیشرفته آموزش می‌دهد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های گرامر در جهان است و میلیون‌ها زبان آموز را در یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مکالمه کمک کرده است‌. هر کتاب شامل 113 درس است و حاوی قوانین گرامری و مثال‌های متعدد مناسب سطح زبان آموز است. 

در انتهای هر کتاب، پاسخ نامه یا همان  Answer Key قرار داده شده است و همین موضوع باعث می‌شود که این کتاب به صورت خودآموز قابل استفاده باشد. همراه این کتاب Cd آموزشی نیز قرار داده شده است تا شما بتوانید جملات و مثال ها را بشنوید و علاوه بر تقویت گرامر، لیسنینگ خود را نیز بهبود ببخشید.

 

  • کتاب آکسفورد پرکتیس گرامر  Oxford Practice Grammar

کتاب Oxford Practice Grammar نیز با استفاده از روش‌های نوین تدریس گرامر (inductive teaching) دستور زبان انگلیسی را در سه سطح Basic، Intermediate و Advanced آموزش می‌دهد.

سطح Basic این کتاب برای زبان آموزان مقاطع Elementary و Pre-Intermediate مناسب است. سطح Intermediate  این کتاب مناسب زبان آموزان سطح اینترمدیت و آپر اینترمدیت است و سطح Adv این کتاب مناسب زبان آموزان سطح ADV و CPE است.

این کتاب شامل 109 درس است  و در انتهای هر بخش یک تست برای سنجش میزان یادگیری زبان آموز دارد  همچنین هر درس حاوی قوانین گرامری و مثال‌های متعدد است و تمرین‌های متنوع و مفید با Answer Key دارد و به صورت خودآموز قابل استفاده است.

علاوه بر این تستی با عنوان Exit test  نیز به عنوان امتحان پایانی وجود دارد که می‌توانید با کمک آن کلیه مطالب کتاب را مرور کرده و از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوید.

 

  • کتاب گرامر کورس Oxford English Grammar Course 

سری کتاب Oxford English Grammar Course در سه سطح Basic، Intermediate و Advanced برای آموزش گرامر مورد نیاز در انگلیسی محاوره‌ای و نوشتاری تالیف شده است.

نویسندگان این مجموعه Michael Swan و Catherine Walter هستند که هر دو از بزرگترین و مطرح‌ترین اساتید در زمینه آموزش گرامر در جهان به حساب می‌آیند.

آکسفورد گرامر کورس، حاوی توضیحات کوتاه و واضح گرامری است و برای تدریس از تصاویر و رنگ‌های جذاب استفاده کرده است. این کتاب شامل تمرین‌ها و مثال‌های متنوع همراه با پاسخنامه است و  همچنین این کتاب همراه با CD  برای تمرین تلفظ است. علاوه بر این  در انتهای این بخشی وجود دارد که شامل review و grammar summary است.

 

کتاب English Grammar از کتاب‌های مرجع گرامر زبان انگلیسی محسوب شده و در اکثر دانشگاه‌ها جهت تدریس دستور زبان‌انگلیسی به دانشجویان رشته‌های مترجمی، ادبیات و آموزش زبان انگلیسی معرفی می‌شود. هر کتاب شامل 15 فصل است و هر فصل حاوی قوانین گرامری و مثال‌های متعدد است.

تمرین‌های متنوع و مفید با Answer Key دارد و برای تدریس گرامر از متود ترکیب چهار مهارت speaking، listening، reading و writing  با گرامر استفاده نموده است. آموزش استفاده و کاربرد گرامر در مکالمات روزمره از ویژگی های بارز این کتاب است. همراه این کتابب، سی دی آموزشی وجود دارد و قابل استفاده به صورت خودآموز است.

 

 

برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلاس‌های خصوصی سفیرمال با تمرکز بر آموزش گرامر با کارشناسان آموزش ما در سفیرمال تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط:
بهترین کتاب‌ گرامر آیلتس
منابع یادگیری گرامر انگلیسی
گرامر انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
12 نکته طلایی برای یادگیری گرامر انگلیسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه