بهترین منابع برای یادگیری زبان بدون کلاس

جهت آشنایی با بهترین منابع برای یادگیری زبان با ما همراه شوید. بعید نیست که یکی از مهم‌ترین اهداف زندگی شما هم یادگیری زبان انگلیسی باشد. هدفی که با وجود اهمیت بسیارش، احتمالاٌ به دلایل مختلفی مثل کمبود وقت، کمبود پول و یا هر کمبود دیگری، همیشه به قعر لیست اولویت‌هایتان سقوط کرده است. اما برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. بهترین راه حل برای این مشکل هم کمک گرفتن از منابع انگلیسی خود آموز است.

یک کلاس آموزش زبان در منزل به راحتی مشکل کمبود وقت را حل می‌کند چون می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز کتاب به دست بگیرید. از طرف دیگر لازم نیست نگران پرداخت شهریه‌ی کلاس باشید. مهم‌تر اینکه توی خانه می‌نشینید و رها از دردسرهای شلوغی و ترافیک خیابان، از یادگیری در کلاس خانگی‌تان لذت می‌برید. اگر شما هم مشتاق هستید که کلاس زبان منحصربه‌فردِ خودتان را داشته باشید با ما همراه شوید تا بهترین کتاب‌های خودآموز را به شما معرفی کنیم.

منابع خود آموز انگلیسی یا هلوهای پوست کنده؟

قبل از اینکه سراغ کتاب‌های خودآموز بروید باید بدانید که زبان انگلیسی‌تان در چه سطحی است. ازآنجاکه این موضوع بسیار اهمیت دارد ما کتاب‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که به‌صورت استاندارد سطح‌بندی شده‌اند. همچنین این کتاب‌ها با تمرین‌ها و مثال‌های متنوع به‌همراه پاسخنامه، کاملاٌ به‌صورت خودآموز قابل استفاده‌اند. درست شبیه هلوی پوست کنده! بنابراین ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید، چون قرار است از یکی از این هلوهای دست‌چین شده رونمایی کنیم.

دوره‌های خود آموز زبان انگلیسی CTM

اگر به دنبال راهی مطمئن برای یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی به صورت خودآموز هستید، استفاده از بسته‌های آموزشی بروز و تعاملی گزینه‌ای ایده‎‌آل برای شما به حساب می‌آید. دوره آموزش زبان انگلیسی CTM در تمامی سطوح زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با بهره‌گیری از سیستم آموزشی نوین، اساتید مجرب و حرفه‌ای، طرح درس‌های اصولی و جلسات تعاملی، همان راه روشنی است که می‌تواند شما را به هدفتان برساند. با در دست داشتن پکیج آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز می‌توان به راحتی در منزل به یادگیری زبان انگلیسی پرداخت و هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را به صورت خودآموز تقویت نمایید.

دوره‌های خود آموز زبان انگلیسی CTM شامل بخش‌های زیر است:

  • ویدیو آموزش کتاب Touchstone و Viewpoint توسط اساتید مجرب موسسه زبان سفیر
  • 48 تمرین‌ تعاملی زبان انگلیسی
  • 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان زبان انگلیسی
  • پشتیبانی هفتگی
  • جلسات رفع اشکال خصوصی
  • دوره فشرده 180 روزه
  • دریافت مدرک معتبر
  • امکان دسترسی به محتوای آموزشی 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته
  • مشاوره رایگان آموزشی
  • یادگیری براساس استانداردهای آموزشی
  • سیستم پاسخگویی به سوالات و رفع چالش‌های زبان آموزان

برای دریافت مشاوره آموزشی رایگان و ثبت نام در دوره های خودآموز زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر به سایت study.safirmall.com مراجعه نمایید و یا با شماره 02174056000  تماس حاصل فرمایید.

پک آموزش زبان انگلیسی، تمام آنچه که یک خود‌آموز زبان به آن احتیاج دارد.

بهترین کار برای سپری کردن یک دوره‌ی خودآموزی موفق استفاده از پک‌‌های آموزشی است. بسته‌هایی شامل کتاب و فایل‌های صوتی که علاوه‌بر آموزش گرامر و لغات، مهارت شنیداری و گفتاری‌تان را هم تقویت می‌کنند. ما بهترین پک‌های آموزش زبان انگلیسی را در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی کرده‌ایم تا به‌سادگی راهتان را پیدا کنید.

برداشتن اولین قدم‌های زبان‌آموزی با کمک پک کتاب‌های خودآموز انگلیسی سطح مبتدی

اگر هنوز ابتدای راه یادگیری هستید و می‌خواهید از صفر شروع کنید، پک کتاب‌های زیر بهترین نقطه‌ی شروع هستند:

Basic grammar in use: این کتاب آموزش گرامر برای کسانی است که می‌خواهند از بِ «بسم الله» با قواعد دستوری زبان انگلیسی آشنا شوند. این کتاب 113 درس را برایتان آماده کرده است و تا گرامر را یادتان ندهد هم ول کن ماجرا نیست که نیست!

هر کدام از این درس‌ها دو صفحه‌اند که در صفحه‌ی اول، مبحث گرامری جدید به شما آموزش داده می‌شود و در صفحه‌ی دوم هم با جواب دادن به تمرین‌ها می‌توانید میزان یادگیری‌تان را محک بزنید. علاوه‌براین‌ها فایل صوتی و نرم‌افزار همراه کتاب هم به شما کمک می‌کند تا لهجه‌ی آمریکایی‌تان را تقویت کنید.

Vocabulary in use elementary: هدف این کتاب این است که سطح یادگیری‌تان در زمینه‌ی   Vocabulary (لغات) را از سطح مقدماتی به سطح پیشرفته برساند. کتابی که با 60 درس‌ِ دو صفحه‌ای‌، لغات پایه، لغات ضروری، لغات آکادمیک، لغات تجاری و همین‌طور اصطلاحات عامیانه انگلیسی را به شما آموزش می‌دهد و دایره‌ی واژگانی‌تان را وسیع و وسیع‌تر می‌کند.

به‌علاوه با پاسخ دادن به تست‌ها و تمرین‌های سطح‌بندی شده‌ی این کتاب نکات آموزشی را برای همیشه در ذهنتان تثبیت خواهید کرد.

Tactics for Listening basic: اگر هنوز به شنیدن زبانی غیر از زبان مادر‌ی‌ عادت ندارید، این کتاب می‌تواند گوش‌تان را با زبان انگلیسی آشتی دهد. حتماٌ می‌دانید که گره‌ی محکمی بین گفتار و شنیدار وجود دارد، به همین خاطر شما با تقویت مهارت شنیداری‌ به تدریج Speakingتان را هم تقویت خواهید کرد.

این کتاب با 24 درس همراه با فایل صوتی از طریق مکالمه‌هایی با موضوعاتی ساده مانند احوال‌پرسی، معرفی کردن، صحبت درباره آب‌وهوا، ورزش، غذا و … گوش‌ و زبان‌تان را به زبان انگلیسی عادت می‌دهد.

پک آموزش زبان انگلیسی سطح متوسط

اگر زبان انگلیسی‌تان نه در حد I am a window است، نه در حد شکسپیر و یک جایی آن وسط‌ها ایستاده‌اید، پس حتماٌ پک آموزش زبان انگلیسی که در ادامه معرفی می‌کنیم، به دردتان خواهد خود! این بسته‌ی آموزشی شامل این کتاب‌هاست:

Grammar in use Intermediate: این کتاب هم مثل سایر کتاب‌های English in use دارای بیش از 100 درس دو صفحه‌ای است. کتابی که به ساده‌ترین شکل ممکن، دستور زبان را به سلول‌های خاکستری مغزتان تزریق می‌کند. تمرین‌های متعدد کتاب به همراه نرم‌افزار، فایل‌های صوتی و پاسخنامه موجود در انتهای کتاب، همگی نویدِ یک خودآموز درست و حسابی را به شما می‌دهد.

Vocab in use pre & inter: این کتاب با نام کاملEnglish Vocabulary in Use: Pre-intermediate and Intermediate از بهترین و معتبرترین منابع خودآموز زبان انگلیسی در زمینه‌ی آموزش لغات است. این کتاب به زبانی ساده، چفت و بست انواع لغات انگلیسی را در ذهن‌تان محکم می‌کند. به همین خاطر هم زبان‌آموزان و مدرسین بسیاری را شیفته‌ی خودش کرده است.

کتابی شامل 100 درس به همراه یک CD نرم‌افزار که به شما کمک می‌کند معلم خوبی برای خودتان باشید.

Developing Tactics for Listening: این کتاب شامل 24 درس است که با مطرح کردن موضوعات متنوع در هر درس، به شما کمک می‌کند تا مهارت شنیداری و به دنبالش مهارت گفتاری‌تان را هم تقویت کنید. کتابی که به همین راحتی دست از سرتان برنمی‌دارد و با تمرین‌های مختلف در زمینه‌ی Listening مثل details، gist، inference و keywords درک مفاهیم انگلیسی را از طریق شنیدن برایتان آسان می‌کند.

با پک کتاب‌های خودآموز سطح پیشرفته، حرفه‌ای شوید

اگر سطح مقدماتی و متوسط را از سر گذرانده‌اید و به دنبال منابعی هستید که خودتان را به قله‌ی زبان انگلیسی برسانید، پس منابع خود آموز انگلیسی زیر را از دست ندهید:

Grammar in use advanced: این کتاب برای کسانی است که می‌خواهندتیر خلاص را بزنند و مهارتشان را در زمینه‌ی گرامر و دستور زبان به حد اعلی برسانند. خب لازم است بگوییم این کتاب هم شامل درس‌های دو صفحه‌ای است؟

خاطرتان جمع باشد که این کتاب با 100 درس و انواع تمرین‌های استاندارد هیچ نقطه‌ی تاریکی در دنیای گرامر برایتان باقی نمی‌گذارد.

Vocabulary in use advanced: این کتاب یکیاز پرفروش‌ترین منابع آموزش زبان در منزل است.کتابی شامل 100 درس که بیش از 2000 کلمه و اصطلاح کاربردی را به شمایاد می‌دهد. نکته‌ی جالب اینکه شما به کمک این کتاب یاد می‌گیرید چطور واژه‌ها و ترکیبات جدید بسازید و مهم‌تر اینکه اشتباه‌های معمول در این زمینه را به شما گوشزد می‌کند تا هیچ وقت در دام  اشتباهات لغوی رایج نیافتید.

ESL podcast: برای تنوع هم که شده بد نیست گاهی کتاب را کنار را بگذارید و با گوش دادن به پادکست، هم آموزش ببینید و هم حال و هوایتان را عوض کنید. خب دراین‌صورت چه چیزی بهتر از گوش دادن به پادکست معتبری مثل ESL podcast ؟!

اگر تا به حال این اسم را نشنیده‌اید باید بگوییم ESLPod یک تیم داوطلب در لس‌آنجلس است که در زمینه‌ی آموزش زبان انگلیسی فعالیت می‌کند. سرپرست این تیم جف مک کوالن است. کسی که مدرک زبان‌شناسی‌اش را از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی گرفته است. پس با وجود این تیم کاربلد دیگر باید خیالتان راحت باشد که با یک پادکست آموزشی کاملا حرفه‌ای طرف هستید.

در این مجموعه، هر درس شامل دو بخش است. در بخش اول، شما به مکالمه‌ای 3 تا 6 دقیقه‌ای گوش می‌دهید و در بخش دوم درباره کلمات و اصطلاحات جدیدی که در مکالمه استفاده شده توضیحاتی می‌شنوید. درواقع هر درس با شبیه‌سازی موقعیت‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا به‌صورت Native با انواع مکالمات و اصطلاحات انگلیسی آشنا شوید.

منابع آموزش زبان در منزل را از سفیرمال بخواهید

تمام کتاب‌هایی را که در این مقاله به شما معرفی کردیم، انتشارات معتبر کمبریج در اختیار زبان‌آموزان قرار داده است. البته باید بدانید نکته‌ی منحصربه‌فرد و جالب این منابع خود آموز انگلیسی شیوه‌ی مطالعه‌شان است. راهنمای این کتاب‌ها به شما توصیه می‌کند اول از همه به آزمون جامعی که در آخر کتاب آورده شده است، پاسخ بدهید. چون نتیجه‌ی این آزمون نقاط ضعف و قوتتان را به شما نشان می‌دهد. به‌این‌ترتیب متوجه خواهید شد کدام درس‌ها را باید بیشتر بخوانید و کدام را کمتر!

خب حالا اگر تصمیمتان را گرفته‌اید که معلم خودتان شوید پس بهتر است بر اساس سطح زبان‌تان، مناسب‌ترین پک آموزش زبان انگلیسی را انتخاب کنید. پک‌هایی که سفیرمال با قیمت‌هایی ویژه در اختیارتان خواهد گذاشت. توصیه می‌کنیم حالا که راه درست و منابع معتبر خودآموزی را پیدا کرده‌اید، بهانه‌ها را جایی دور از دسترس، چال کنید و با یک کلیک از سفیرمال بخواهید تا بسته آموزشی موردنظرتان را برایتان ارسال کند.

 

مطالب مرتبط:
چگونه در خانه آیلتس بخوانیم؟
گرامر انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
بهترین منابع یادگیری زبان بدون کلاس
آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین
یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان

۱۰ دیدگاه برای “معرفی بهترین منابع برای یادگیری زبان بدون کلاس”

  1. درود و احترام خدمت شما
    من میخواهم زبان را به صورت سلف استادی بخوانم و باید در ۷-۸ ماه اینده مدرک ایلتس بگیرم به دلیل اپلای. از لحاظ استعدادی و تایم شرایطم اوکی هست ولی سطح زبانم پایه(صفر کلوین) ایناست. میخواهم از همین جا شروع کنم ابتدا سطح زبان عمومی ام را بالا ببرم و سپس روی ۴مهارت اصلی کار کنم و تست و در نهایت ازمون.
    میخواستم منابع را بدانم!؟ از کدام ها استفاده کنم؟
    برای
    لغت
    گرامر
    تلفظ و اصطلاحات
    با احترام بسیار و مهر قلبی

    • دوست عزیز برای تقویت زبان انگلیسی از سطح پایه و رسیدن به نمره دلخواه شما باید روی مهارت های شنیدن، خواندن، نوشتن و حرف زدن به صورت همزمان تمرکز کنید. و برای تقویت این مهارت ها باید گرامر های مناسب و لغات کافی نیز بلد باشید تا روان تر و صحیح تر صحبت کنید. شما می توانید برای تقویت لغت و گرامر و تلفظ صحیح از پک خودآموز مناسب سطح مبتدی که شامل ۳ کتاب Basic Grammar in Use و English Vocabulary in Use – Elementaryو Tactics for Listening – Basic است که شما را با گرامر و لغات سطح پایه آشنا کرده و مهارت شنیداری شما را تقویت می کند. همچنین به دلیل اینکه شما قصد مهاجرت تحصیلی دارید بهتر است با استفاده از پک خود آموز کتاب Inside reading به همراه inside listening and speakingاز همین ابتدا خود را با لغات متون آکادمیک آشنا سازید.

      خرید پک خود آموز مبتدی

      خرید پک خود آموز چهار مهارت انگلیسی مناسب سطح مبتدی

      برای آشنایی با مهارت ها به شما توصیه می کنیم با کمک کتاب های Get ready for IELTS که چهار مهارت اصلی آیلتس را آموزش می دهند خود را در فضای امتحان قرار داده و مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در این آزمون را تقویت کنید. برای تقویت مهارت اسپیکینگ می توانید با کمک یک معلم خصوصی متخصص لغات، اصطلاحات و گرامر هایی که فرا گرفته اید بخوبی و در هنگام حرف زدن استفاده کنید. برای مشاوره بیشتر و درخواست معلم خصوصی از طریق کلاس خصوصی زبان انگلیسی اقدام نمایید.

  2. سلام وقتتون بخیر بنده میخوام جهت مقاله خوانی و مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر زبان انگلیسی یادبگیرم سطح من درحد مبتدی هست چه پیشنهادی برای بنده دارید؟ بنظرتون کدوم راه سریعتره که بتونم در منزل با بیشترین سرعت و کیفیت یادبگیرم و بتونم از مقالات انگلیسی برای پروژه های کامپیوتری خودم استفاده کنم؟

    • دوست عزیز
      شما می توانید با استفاده از کتاب های تقویت مهارت Reading ، مهارت خواندن خود را ارتقاء ببخشید و با استفاده از کتاب های هایی که دایره لغت آکادمیک شما را ارتقا می دهند، لغت های آکادمیک بیشتری یاد بگیرید تا بتوانید مقالات علمی را بهتر و با سرعت بیشتری بخوانید.
      پیشنهاد ما به شما مجموعه کتاب های Inside است.
      پک خود آموز چهار مهارت انگلیسی مناسب سطح مبتدی Inside

  3. سلام دوستان عزیز
    من در اهواز هستم و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی هستم و ۲ هدف دارم اولا میخوام دکتری بخوانم که یقینن باید زبان بلد باشم از طرفی دوست دارم زبان را از مبتدی تا پیشرفته یادبگیرم و دو آموزشگاه خوب در اهواز هستند که به صورت آنلاین کلاس برگزار میکنندیکی آمریکن انگلیش فایل و دیگری تاپ ناچ درس میده و نمیدونم کدام بهتره لطفا راهنمایی کنید
    سپاسگزارم

    • همراه عزیز سفیرمال سلام
      هر دو کتاب تاپ ناچ Top Notch و امریکن انگلیش فایل American English file کتاب های بسیار خوب و بروزی هستند و با مطالعه دقیق و صحیح هر کدام از این کتاب‌ها می توانید به هدف خود برسید. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مهم تر از کتاب، میزان تسلط اساتید و نحوه تدریس آنها و کیفیت کلاس است که در یادگیری شما اهمیت دارد و منجر به پیشرفت شما می گردد.

  4. با سلام خیلی ممنون بابت سایت بی نظیرتون
    ببخشید یہ سوال داشتم من تا حالا کلاس زبان نرفتم و درواقع سطح زبانم صفرہ و میخوام کنکور بورسیہ شرکت کنم و دو سال بیشتر وقت ندارم آیا من میتونم در عرض دو سال بہ زبان کاملا مسلط بشم و روان صحبت کنم؟؟؟؟
    در ضمن رشتم علوم تجربی ھست و خیلی سنگین میتونم کنار درس ھای سنگین تجربی زبانمو تا جایی کہ کاملا مسلط بشم تقویت کنم؟؟؟
    ممنون میشم پاسخ بدید
    با تشکر ??

  5. درود بر شما و وقت بخیر یه سوال من میخواهم مهاجرت کنم
    و باید زبانم خوب باشه تا به مشکل نخورم به نظر شما من باید چه کنم و کدام روش آموزش رو پیشه کنم البته مشغله
    کاری وقت زیادی برای من نمی گذاره شما میتونید کمکم کنید؟ ممنون میشم کمکم کنید

    • همراه عزیز سفیرمال، سلام
      بهترین راه تقویت زبان انگلیسی برای افراد با مشغله کاری بالا، استفاده از دوره های خودآموز زبان انگلیسی است. مزایای دوره خودآموز CTM عبارت است از :
      یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از ویدئوهای آموزشی
      ویدئوی آموزش الفبای انگلیسی برای زبان آموزان سطح مبتدی
      ویدئوی آموزش لغات هر سطح بر اساس کتاب Oxford Word Skills
      ویدئوی آموزش گرامر هر سطح بر اساس کتاب Oxford Practice Grammar
      حدود ۳۰ ساعت ویدیو یادگیری زبان انگلیسی مناسب سطح
      تمرین و تکرار مطالب از طریق انجام تمرین‌های تعاملی
      کتاب داستان انگلیسی همراه با فایل صوتی جهت تقویت مهارت Reading
      تصحیح ۳ متن Writing در طول دوره
      امکان شرکت در ۶ جلسه کلاس‌های خصوصی در طول دوره با برنامه درسی مشخص جهت تقویت مهارت Speaking و رفع اشکال
      مشاوره رایگان تا انتهای دوره
      امکان شرکت در دو Event آنلاین رایگان در طول دوره برای تقویت مهارت Speaking
      پشتیبانی و دسترسی به محتوای کامل دوره تا ۱۸۰ روز پس از خرید
      شرکت در آزمون‌های جامع و ارزیابی آموزشی در انتهای دوره
      صدور گواهی آنلاین از دانشگاه بلومزبری لندن در انتهای دوره آموزشی
      خرید دوره خودآموز یادگیری زبان انگلیسی

    • همراه عزیز سفیرمال سلام. با در نظر گرفتن شرایط و فرصت زمانی که دارید، پیشنهاد ما تهیه دوره خودآموز زبان CTM است، این دوره می‌تواند به صورت کاملا خودآموز از صفر تا صد زبان انگلیسی را به شما بیاموزد. برای دریافت مشاوره آموزشی و تعیین سطح رایگان از طریق کارشناسان آموزش سفیرمال، لطفا با شماره ۰۲۱۷۴۰۵۶۰۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه