ویدئوهای آموزشی انگلیسی بزرگسال

ویدئوهای خودآموز زبان انگلیسی سایبرویدئو
ویدئوهای آموزشی زبان انگلیسی
ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی i talk

استفاده از ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی یکی از بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز است. مزیت اصلی استفاده از ویدئو این است که شما می‌توانید استاد را ببینید و به همین دلیل ارتباط بهتری با او برقرار می‌کنید و فرایند یادگیری برای‌تان آسان‌تر و شیرین‌تر می‌شود.

 آیا یادگیری زبان با استفاده از ویدئو خودآموز امکان‌پذیر است؟

بله، ویدیوهای آموزشی برای یادگیری زبان انگلیسی عالی هستند زیرا به زبان آموزان اجازه می‌دهند زبان انگلیسی را به شکلی که در زندگی واقعی صحبت می‌شود، بشنوند و ساختارهای دستور زبان و واژگان را در عمل ببینند.

در واقع، هر چه بیشتر ویدئو ببینید، بهتر است. ویدئوهای متنوعی در مورد دستور زبان، واژگان، ولوگ های سفر، تاریخ، درس های فرهنگی و حتی عبارات عامیانه تماشا کنید. هرچه بیشتر در معرض گویش ها و لهجه‌های مختلف باشید، برای برقراری مکالمات موفق به زبان انگلیسی آماده‌تر خواهید بود.

در زمان خرید ویدیوی آموزش زبان انگلیسی به چه نکاتی توجه کنیم؟

می‌توان گفت که یادگیری زبان انگلیسی با ویدئو یک تیغ دو لبه است. با یک جستجوی ساده در گوگل با لیست بلند بالایی از ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی مواجه می‌شوید که هیچ نهاد یا موسسه آموزش زبانی بر روی کیفیت آن‌ها نظارت نکرده است.

چه بسا شما با هدف یادگیری زبان و گاها با هزینه‌های نسبتا بالا، ویدئوی خودآموز زبان انگلیسی را تهیه کرده‌اید ولی به دلیل پایین بودن کیفیت آموزشی، نتیجه عکس حاصل شده است. بنابراین، در زمان خرید ویدئوی خودآموز زبان حتما به اساتیدی که در آن‌ها تدریس می‌کنند و موسسه‌ای که آن را تایید کرده است توجه نمایید.

نکته دیگری که در زمان خرید یا دانلود ویدئوی آموزش زبان انگلیسی باید مد نظر داشته باشید، سطح آن است. به عنوان مثال، اگر شما در ابتدای راه یادگیری زبان هستید، باید از ویدئوی آموزش انگلیسی سطح مبتدی استفاده کنید و اگر زبان انگلیسی را به خوبی بلد هستید، نیاز است ویدیوی آموزش زبان پیشرفته را تهیه نمایید.

معرفی بهترین ویدیوهای آموزش زبان انگلیسی

در ادامه این مطلب، بهترین و پرفروش‌ترین ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویدیوی خودآموز سایبرویدئو

ویدئوی خودآموز زبان انگلیسی سایبرویدئو توسط اساتید با سابقه سفیر و بر اساس سری کتاب‌های تاچ استون و ویوپوینت تهیه و تنظیم شده است. در واقع سایبرویدئو را می‌توان ویدئوی خودآموز تاچ استون یا ویدئوی خودآموز ویوپوینت به حساب آورد. در این ویدئوهای آموزش زبان انگلیسی، تمامی بخش‌های کتاب تاچ استون و کتاب ویوپوینت به صورت جامع و کامل تدریس شده و جواب تمام تمرین‌ها همراه با توضیحات اساتید در ویدئو موجود است.

در کنار ویدئوها، جواب تمامی تمرین‌های workbook و متن فایل‌های صوتی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. ویدئوی آموزش زبان انگلیسی خودآموز سایبرویدئو از پروفروش‌ترین ویدئوهای آموزشی در ایران است.

ویدیوی آموزش زبان از طریق فیلم و موسیقی : i-Talk

تعداد افرادی که علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم، سریال و موسیقی هستند بسیار زیاد است. هدف از ساخت ویدئوهای آموزشی آی‌تاک، آموزش زبان انگلیسی با استفاده از فیلم‌های محبوب، سریال‌های پرطرفدار و موزیک‌های معروف انگلیسی بوده و لغات و اصطلاحات جدید را با استفاده از این منابع تدریس می‌کند. علاوه بر این، سئوالات درک مطلب برای بعد از تماشای ویدئو طراحی شده که منجر به تقویت مهارت listening هم می‌شود. ویدئوهای i-Talk برای سطوح مبتدی تا پیشرفته موجود و به صورت خودآموز قابل استفاده هستند.

ویدیوی تدتاک انگلیسی

ویدئوی تدتاک یا TED Talk در واقع مجموعه گرداوری شده از سخنرانی‌های افراد موفق و معروف در سراسر جهان است که داستان زندگی و موفقیت خود را با همه به اشتراک می‌گذارند. استفاده از ویدئوی TED برای یادگیری زبان انگلیسی در میان زبان آموزان سطوح متوسطه و بالاتر بسیار مرسوم است.

با استفاده از تدتاک، شما می‌توانید با لهجه و تلفظ استاندارد انگلیسی آشنا شوید، لغات و اصطلاحات جدید یاد بگیرید، گرامرهای پیشرفته را در قالب جملات بشنوید و مهارت شنیداری خود را تقویت کنید.

خرید ویدیوی آموزش زبان انگلیسی با تخفیف

در صورت خرید ویدئوی آموزش زبان انگلیسی از سفیرمال از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • تنوع ویدئوهای خودآموز زبان انگلیسی در سطوح مختلف
  • توضیحات کامل در مورد ویژگی‌های محصولات و محتوای هر محصول جهت انتخاب مناسب‌ترین ویدئو
  • امکان دانلود ویدئوی آموزش زبان انگلیسی در هر ساعت از شبانه روز

برای شروع فرایند خرید ویدئوی آموزش زبان انگلیسی کلیک کنید.

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه