بهترین کتاب های تقویت زبان انگلیسی برای مبتدیان

جهت آشنایی با تقویت زبان انگلیسی برای مبتدیان با ما همراه شوید. فیلم و کارتون‌های قدیمی را یادتان است؟ همان‌هایی که یک نقشه راه پیدا می‌کردند و با کمکش می‌رفتند و می‌رفتند تا به گنجی که یک گوشه در دل سنگ و کوه پنهان شده بود می‌رسیدند. ما هم تمام قسمت‌ها را بی‌کم‌وکاست دنبال می‌کردیم تا بفهمیم این گنج باارزش که این‌همه برایش زحمت کشیدند چیست؟ شما هم اگر اول راه یادگیری زبان هستید باید دنبال یک نقشه برای رسیدن به هدف‌تان باشید. کتاب تقویت زبان انگلیسی همان نقشه راه برای مبتدیان است که باید به‌دست بگیرند و جلو بروند تا به هدف‌شان برسند.

 در ادامه‌ی این مقاله در مورد تعدادی کتاب‌ زبان مبتدی کلیدی و مهم که می‌تواند چراغ راه آموزش‌تان باشد، نوشته‌ایم. اگر شما هم اول راه یادگیری زبان انگلیسی هستید تا انتها همراه ما باشید.

خرید کتاب زبان انگلیسی

آلیس در سرزمین عجایب

آلیس را یادتان است؟ همان دختر کنجکاوی که وارد سرزمین عجایب شد و از دیدن آن همه چیز عجیب و غریب کم مانده بود سکته کند. شما هم وقتی آموزش مقدماتی زبان انگلیسی را شروع می‌کنید حال‌وهوایی شبیه آلیس در سرزمین عجایب را دارید. کلمه‌های جدید و قواعد پیچیده مثل سیلی توی صورت‌تان می‌خورند و از حجم دانستنی‌های جدید گیج و منگ می‌شوید. ما همه‌ی این‌ها را می‌دانیم، برای همین می‌خواهیم کتاب‌هایی را معرفی کنیم که چراغ راه‌تان بشوند و شروع این مسیر را برای‌تان روشن و شیرین کنند.

کتاب تقویت زبان انگلیسی این روزها مثل نقل‌ و نبات همه جا پیدا می‌شود که البته خیلی‌هایشان هم مناسب و قابل‌قبول هستند. ولی ما در ادامه نوشته می‌خواهیم بهترین‌های کتاب زبان مبتدی را به شما معرفی کنیم.

اندر احوالات مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی

 قبل از این‌ کتاب تقویت زبان انگلیسی برای مبتدیان را معرفی کنیم؛ بهتر است برای شما که اول راه هستید کمی در مورد مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی توضیح دهیم. وقتی قرار باشد با یک زبان جدید آشنا شوید باید هم کلمات و قواعد آن زبان را یاد بگیرید و هم در مکالمه یعنی شنیدن و حرف زدن ماهر و قوی شوید. ازطرفی باید یاد بگیرید به زبان جدید بخوانید و بنویسید.

نکته‌ی ماجرا این است که شما باید در تمام این مهارت‌ها در کنار هم و به‌طور هماهنگ رشد کنید. مثلا نمی‌توانید بگویید فقط می‌خواهم مکالمه یاد بگیرم و کاری با گرامر ندارم. اگر چیزی از قواعد زبان ندانید مطمئنا روزی و جایی سر بزنگاه این ندانستن‌ها یقه‌تان را حتی در مکالمه خواهد گرفت و هرچه رشته‌اید پنبه می‌شود.

بنابراین برای آموزش مقدماتی زبان انگلیسی باید کتاب‌هایی بخوانید که بتوانید در هر چهار مهارت زبان حرف‌هایی برای گفتن داشته باشید. حالا این شما و این چند کتاب زبان مبتدی خوب و کاربردی.

 Touchstone1 یک معلم تمام‌وقت و دلسوز

کتاب‌های touchstone را خیلی‌هایتان می‌شناسید یا حداقل اسمش را شنیده‌اید. این مجموعه از کتاب‌ها را خیلی از استادان به زبان‌آموزها معرفی می‌کنند و طبق برنامه‌هایش پیش می‌روند. ما هم دقیقا با تعداد زیادی از همان استادها هم‌نظر هستیم و می‌خواهیم خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد کنیم. Touchstone به شما کمک می‌کند با یک روش جذاب و جالب زبان انگلیسی را یاد بگیرید و همزمان در هر چهار مهارت reading، speaking، writing و listening رشد کنید. این کتاب کاملا مناسب آموزش مقدماتی زبان انگلیسی است. 

خرید کتاب Touchstone1

Basic grammar in use کلید طلایی در قواعد زبان انگلیسی

حتماً خارجی‌هایی را که در فیلم‌های ایرانی، سعی می‌کنند فارسی حرف بزنند دیده‌اید. همان‌هایی که فعل‌ها را پس و پیش به‌کار می‌برند و زمان‌ فعل‌ها را جابه‌جا می‌گویند! وقتی کوچک‌تر بودیم این مدل حرف زدن در فیلم‌ها خیلی برایمان خنده‌دار و جذاب بود و کافی بود خارجی بینوا بگوید من شما را خیلی دوست دارد، تا ما پای تلویزیون از خنده ریسه برویم. اگر زمانی که آموزش مقدماتی زبان انگلیسی را شروع می‌کنید، به گرامر و قواعد بی‌توجه باشید به احتمال خیلی زیاد در مکالمه زبان انگلیسی به مشکل همان خارجی فیلم‌های ایرانی دچار می‌شوید.

کتاب تقویت زبان انگلیسی basic grammar in use پابه‌پای شما می‌آید و باصبر و حوصله قواعد زبان انگلیسی را ریزبه‌ریز به شما آموزش می‌دهد. مثال‌های ساده این کتاب شما را متوجه کاربرد قواعد در جمله‌های مختلف می‌کند و تمرین‌هایش کمک می‌کند دانش خودتان را محک بزنید. خلاصه این که این کتاب زبان مبتدی یک پیشنهاد معرکه برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی است.

خرید کتاب Basic grammar in use

Oxford practice grammar basic این کتاب مغز مبتدیان را نشانه گرفته است

آکسفورد تمام تلاشش را برای آموزش زبان انگلیسی به خارجی‌ها کرده است. شاهدش هم همین انواع و اقسام کتاب‌ تقویت زبان انگلیسی کامل و کاربردی. یکی از این کتاب‌ها oxford practice grammar basic است که در 109 درس، قواعد زبان انگلیسی را به ساده‌ترین شکل ممکن به شما می‌آموزد. این کتاب معجونی از قواعد، مثال‌ها و انواع تمرین است که گرامر زبان انگلیسی را خیلی شیرین و خوشمزه وارد ذهنتان می‌کند.

این کتاب یکی از بهترین‌ها است برای کسانی که می‌خواهند گرامر زبان را بدون استاد و کاملا خودآموز یاد بگیرند. اگر در مرحله آموزش مقدماتی زبان انگلیسی هستید، این کتاب را دست کم نگیرید و هرچه زودتر تهیه‌اش کنید.

خرید کتاب oxford practice grammar basic

Oxford word skills basic یک کتاب تقویت زبان انگلیسی همه چیز تمام

حدود 2000 کلمه‌ی جدید و کاربردی بانظم و ترتیب در این کتاب، حاضر و آماده نشسته‌اند تا شما بخوانید و تمامشان را یاد بگیرید. کتاب تقویت زبان انگلیسی برای مبتدیان oxford word skills basic در 80 درس سعی می‌کند شما را در اول راه یادگیری زبان تنها نگذارد و باب آشنایی‌تان با زبان جدید را به بهترین شکل باز کند. تمرین‌های زیاد این کتاب کمک می‌کند تا واژه‌های جدید برایتان جا بیفتند و در ذهن‌تان ماندگار شوند. این کتاب دستی هم بر آتش گرامر دارد و تعدادی از قواعد زبان انگلیسی را هم به شما آموزش می‌دهد.

اگر یک کتاب تقویت زبان انگلیسی خوب و کامل می‌خواهید حتما به oxford word skills فکر کنید.

خرید کتاب oxford word skills basic

Vocabulary in use elementary این‌جا واژه‌ها پادشاهی می‌کنند

کسانی که اول راه آموزش مقدماتی زبان انگلیسی هستند خیلی دوست دارند که هرچه زودتر بتوانند یک مکالمه راحت و روان داشته باشند. اگر شما هم می‌خواهید کلمه‌هایی یاد بگیرید که هنگام مکالمه مثل منجی به کمک‌تان بیایند، می‌توانید به کتاب زبان مبتدی vocabulary in use elementary اعتماد کنید. خیلی از کلمه‌هایی که برای یک مکالمه‌ی روزمره و عادی موردنیاز است، در این کتاب یاد می‌گیرید. بعد از خواندن و دوره کردن این واژه‌ها، می‌توانید تمرین‌های کتاب را انجام دهید و به پایداری واژه‌های جدید در مغزتان کمک کنید.

خرید کتاب vocabulary in use elementary

رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود

تمام کتاب‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم مناسب آموزش مقدماتی زبان انگلیسی هستند. درواقع این کتاب‌ها نقطه شروع یادگیری شما هستند و برای ادامه راه و آموزش پیشرفته نیاز به کتاب‌های بیشتری دارید. این‌ تعداد کتاب زبان مبتدی که در این نوشته معرفی کردیم، جلدهای دیگری نیز دارند که برای مرحله‌های پیشرفته‌تر مناسبند. بنابراین شما بعد از تمام کردن این‌ها می‌توانید سراغ جلدهای بعدی‌شان بروید و در مسیر یادگیری زبان انگلیسی تاجایی که می‌توانید ادامه دهید و متوقف نشوید.

کلام آخر

بیخود نیست که به کتاب‌ها لقب یار مهربان می‌دهند چون همیشه و همه‌جا می‌توانند همراه انسان باشند. هم برای سرگرمی و تفریح همراهی می‌کنند و هم وقتی پای یادگیری و آموزش وسط باشد تا آخرین نفس می‌مانند و یاد می‌دهند. برای آموزش مقدماتی زبان انگلیسی راه‌های زیادی وجود دارد ولی باز هم بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها به کتاب‌ها ختم می‌شوند.

ما هم در این مقاله سعی کردیم بهترین‌‌های کتاب تقویت زبان انگلیسی را به شما معرفی کنیم تا به کمک‌شان بتوانید یک آموزش خوب، بی‌دردسر و البته کم‌هزینه را تجربه کنید. قول می‌دهیم اگر در این مسیر، تلاش جدی و کافی داشته باشید و خوب و مستمر پیش بروید، خیلی زود نتیجه‌ی زحمت‌هایتان را می‌بینید و به هدف دلخواهتان می‌رسید!

 

مطالب مرتبط:
چگونه ریدینگ را تقویت کنیم؟
چگونه رایتینگ را تقویت کنیم؟
چگونه لیسنینگ را تقویت کنیم؟
تقویت مکالمه انگلیسی در منزل
گرامر انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته
کتاب داستان برتر انگلیسی برای تقویت زبان

۱۹ دیدگاه برای “بهترین کتاب های تقویت زبان انگلیسی برای مبتدیان”

  1. سلام، تشکر بابت انتشار مطلب پرمحتوا.
    تقریبا تسلط نسبی روی زبان انگلیسی دارم الان قصد دارم زبان جدیدی یادبگیرم می خواستم بدونم بعد از یادگیری انگلیسی چی بخوانم؟

    • دوست عزیز . انتخاب زبان برای یادگیری بعد از زبان انگلیسی اول از همه به نیاز شما و بعد از آن به عوامل متعدد بستگی دارد. اما به شما توصیه میکنیم حتما مقاله “بعد از انگلیسی چه زبانی یاد بگیریم؟” را مطالعه نمایید تا اطلاعات خود را در مورد سایر زبان های بین المللی تکمیل کنید.

  2. سلام وقتتون بخیر من انگلیسی ام در حد صفر هست میخوام که از پایه شروع به آموزش زبان انگلیسی کنم هم لغت و گرامر و مکالمه…به نظرتون چه کتابی مناسب هست برای من که صفر هست پایه ام و اینکه تو خونه میخوام بخونم.ممنون

    • دوست عزیز سلام
      شما می توانید در سطوح مقدماتی و برای یادگیری زبان انگلیسی از ویدیو های آموزشی سایبر ویدیو استفاده نمایید. این ویدیو های آموزشی توسط مدرسین با سابقه موسسه زبان سفیر ضبط شده اند و در هر مرحله از یادگیری به شما کمک می کنند تا مطالب آن سطخ را بخوبی فرا بگیرید.
      خرید ویدئوی خودآموز تاچ استون ۱ – پک سایبرویدئو
      شما همچنین می توانید با استفاده از کتاب گرامر سطح مبتدی و کتاب لغت سطح مبتدی و کتاب لیسنینگ سطح مقدماتی در کنار استفاده از ویدپو های آموزشی خود آموز سطح زبان خود را بهبود ببخشید.
      خرید پک خودآموز انگلیسی برای سطح مبتدی
      در صورت نیاز به دریافت مشاوره آموزشی بیشتر با کارشناسان آموزش سفیرمال به شماره ۸۴۳۴۷۲۲۳ و ۸۴۳۴۷۲۳۳ تماس بگیرید.

  3. سلام ببخشید من ۱۳سالمه و ۳سالع که زبان میرم و الان در کتاب تاچ استون ۱ هستم و زبان هم خوبه مخصوصا رایتینگ و اسپیکینم ولی در لیستینگ یک خورده مشکل دارم و داره بهتر میشه و پر کنار اینا کتاب ورد اسکیلز و بیسیک گرامر هم می خونم خواستم بپرسم الان وضعیت من خوبه تا ذر آینده مدرس زبان انگلیسی بشم

    • همراه عزیز سفیرمال سلام. بله می‌توان به صورت خودآموز این کتاب‌ها را مطالعه کرد.همچنین برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز، می‌توانید پک خودآموز کتاب تاچ استون ۱ را تهیه نمایید. این پک همچنین دارای برنامه درسی منظم برای مطالعه و یادگیری است.

    • سلام
      کتاب‌های لغت همگی دارای تلفظ هستند و از طرفی میتوانید از دیکشنری برای چک کردن لغات استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه