زندگی مدرن و کار و مشغله فراوان و ترافیک، این روزها خیلی از افراد را از انجام دادن فعالیت‌های جانبی مثل شرکت در کلاس زبان انگلیسی و یا کلاس‌های آمادگی آزمون ایلتس منع کرده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارید ولی به دلیل مشغله فراوان قادر به حضور در کلاس زبان نیستید می‌توانید به صورت خودآموز و با استفاده از پکیج خودآموز انگلیسی صفر تا صد در منزل زبان انگلیسی را یاد بگیرید. اگر به زبان انگلیسی و یادگیری آن علاقه ندارید به شما توصیه می‌کنیم مقاله “7 راه برای علاقه‌مند شدن و علاقه‌مند ماندن به زبان انگلیسی” را مطالعه نمایید. شاید بتوانیم نظر شما را عوض کنیم و شما را با دنیای جذاب یادگیری زبان جدید آشتی دهیم.

دوره‌های خودآموز زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر

اگر به دنبال راهی مطمئن برای یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی به صورت خودآموز هستید، استفاده از بسته‌های آموزشی بروز و تعاملی گزینه‌ای ایده‎‌آل برای شما به حساب می‌آید. پکیج آموزش زبان انگلیسی CTM در تمامی سطوح زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته با بهره‌گیری از سیستم آموزشی نوین، اساتید مجرب و حرفه‌ای، طرح درس‌های اصولی و جلسات تعاملی، همان راه روشنی است که می‌تواند شما را به هدفتان برساند. با در دست داشتن پکیج آموزش زبان انگلیسی به صورت خودآموز می‌توان به راحتی در منزل به یادگیری زبان انگلیسی پرداخت و هر چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی را به صورت خودآموز تقویت نمایید.

دوره‌های خود آموز زبان انگلیسی CTM شامل بخش‌های زیر است:

  • ویدیو آموزش کتاب Touchstone و Viewpoint توسط اساتید مجرب موسسه زبان سفیر
  • 48 تمرین‌ تعاملی زبان انگلیسی
  • 6 جلسه کلاس خصوصی رایگان زبان انگلیسی
  • پشتیبانی هفتگی
  • جلسات رفع اشکال خصوصی
  • دوره فشرده 180 روزه
  • دریافت مدرک معتبر
  • امکان دسترسی به محتوای آموزشی 24 ساعت شبانه‌روز و 7 روز هفته
  • مشاوره رایگان آموزشی
  • یادگیری براساس استانداردهای آموزشی
  • سیستم پاسخگویی به سوالات و رفع چالش‌های زبان آموزان

برای دریافت مشاوره آموزشی رایگان و ثبت نام در دوره های خودآموز زبان انگلیسی موسسه زبان سفیر به سایت study.safirmall.com مراجعه نمایید و یا با شماره 02174056000  تماس حاصل فرمایید.

پک خودآموز یادگیری زبان انگلیسی بر اساس مهارت

پکیج خودآموز انگلیسی صفر تا صد طراحی شده توسط تیم آموزش سفیرمال به شما کمک می‌کند تا با توجه به نیاز‌های آموزشی‌تان و مهارتی که قصد ارتقای آن را دارید در زمان فراغت لذت یادگیری زبان انگلیسی را تجربه کنید و همچنین بتوانید در زمان نیاز از پشتیبانی آموزشی برای استفاده بهتر از پک خوآموز نیز بهره ببرید. برای برنامه ریزی بهتر و یادگیری مفید‌تر حتما مقاله “برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی” را مطالعه نمایید و مثل ما ایمان بیاورید که در مدت زمان کوتاه ولی با استمرار و پیگیری می‌توان به اهداف بزرگ دست یافت.

اگر می‌خواهید بدانید پک های خودآموز چه مهارت هایی را پوشش می دهند و کدام پک خودآموز را باید با توجه به نیازتان انتخاب کنید حتما تا انتهای این مقاله را مطالعه نمایید.

سطح بندی پکیج‌های خودآموز انگلیسی به چه صورت است؟

پک های خودآموز از صفر تا صد در 4 سطح اصلی طراحی شده اند. پک خودآموز مبتدی که مناسب زبان آموزان سطح مبتدی و پری اینترمدیت یا (A1 , A2) است . پک خودآموز سطح متوسطه مناسب سطح زبان آموزان اینترمدیت یا B1 است. پک خودآموز سطح فوق متوسطه مناسب سطح Upper-intermediate  یا B2  است و در نهایت پک خودآموز پیشرفته مناسب زبان آموزان سطح Advanced  یعنی زبان آموزان C1 , C2  است. پس منظور از پکیج خودآموز انگلیسی صفر تا صد مجموعه ای از کتاب هاست که رفته رفته و قدم به قدم شما را به سطح زبان مد نظرتان نزدیک و نزدیک تر می سازد.

پک های خودآموز زبان 1

در سطح مقدماتی به کدام مهارت انگلیسی بیشتر توجه کنم؟

اگر ابتدای راه یادگیری زبان انگلیسی هستید و می‌خواهید زبان انگلیسی را بخوبی و به صورت خودخوان یاد بگیرید، به یادگیری گرامر توجه ویژه ای داشته باشید و در کنار آن مهارت شنیداری یا همان Listening خود را هم به هر طریقی می‌توانید بهبود ببخشید. یادگیری گرامر به شما کمک می‌کند تا در ذهن خود بانک جملات صحیح بسازید و در شرایط مشابه به سراغ جمله های از پیش یاد گرفته شده بروید. فراموش نکنید که حتما مهارت ریدینگ را از همین سطوح پایه پیگیرانه تقویت کنید و جمله سازی و پاراگراف نویسی را هم تمرین کنید. در انتخاب پکیج خودآموز انگلیسی صفر تا صد در مراحل اولیه حتما تمام مهارت‌های پایه را بگنجانید و آنها را تقویت کنید.

با افزایش درک شما از زبان انگلیسی و ارتقاء مهارت‌ها می‌توانید یادگیری در سطوح بالاتر را با کتاب‌های لیسنینگ سطح بالاتر و کتاب های تقویت Pronunciation و Accent و نوشتن متن های طولانی‌تر ادامه دهید. پادکست گوش کنید . با کمک گرفتن از کتاب های تقویت مهارت ریدینگ، متون طولانی‌تر بخوانید و درک مطلب خود را بالاتر ببرید و از کتاب لغت مناسب سطحتان استفاده کنید و به صورت موضوعی لغت یاد بگیرید.

اگر هدف نهایی من شرکت در امتحان آیلتس باشد کدام پکیج خودآموز انگلیسی صفر تا صد را انتخاب کنم؟

برای شرکت در امتحان آیلتس شما می‌توانید از سطح A2  به سمت یادگیری مهارت‌های آیلتس تغییر جهت دهید و همزمان رو هر 4 مهارت خود با سبک و سیاق آیلتس کار کنید . اگر در مورد آیلتس هیچ ایده ای ندارید اول مقاله ” برای آزمون آیلتس از کجا شروع کنم؟ ” و ” راهنمای آزمون آیلتس “را مطالعه نمایید و سپس برای تمرین مهارت‌ها در ابتدای این پروسه به شما توصیه می‌کنیم از پک چهار مهارتی Get Ready For IELTS استفاده کنید تا با چند و چون آزمون آشنا شوید و بتوانید به مراحل بعدی قدم بگذارید.

نکته مهم این است که باید تصمیم بگیرید که قصد شرکت در آزمون آیلتس آکادمیک را دارید یا جنرال و بر اساس آن پک خودآموز آیلتس مورد نظرتان را انتخاب نمایید. اگر نمره مشخصی مد نظرتان است می‌توانید پک خودآموز آیلتس متناسب با نمره مورد نظرتان را انتخاب کنید و با تکرار و تمرین و ممارست به هدف مورد نظرتان برسید.

 

مطالب مرتبط:
بهترین کتاب های خودآموز آیلتس
روش موثر خواندن متون انگلیسی
چگونه با لهجه انگلیسی صحبت کنیم؟
یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان
برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی

۲ دیدگاه برای “بهترین پکیج خودآموز انگلیسی صفر تا صد”

  1. با سلام
    لطفا گول تبلیغات سویت انگلیش نخورید من بیش از یک هفته هست خرید کردم هیچ کد رهگیری پستی ندادن و تاییدیه خرید ایمیل هم به شماره واتس آپ ارسال کردم جوابگو نیستن
    قبل از خرید لطفا از صحت فروشگاه مطمعن بشید مثل من کلاه سروتون نره

    • امین عزیز
      ما اطلاعات چندانی در مورد دوره‌ای که به آن اشاره کردید نداریم ولی امیدوارم مشکل شما هر چه سریعتر برطرف شود و بتوانید از دوره مورد نظرتان استفاده کنید. با حرف شما کاملا موافق هستیم. در زمان خرید اینترنتی میبایست حتما به نماد تجارت الکترونیک و همچنین اعتبار موسسه یا شرکت توجه کرد. متاسفانه کلاهبرداری اینترنتی رواج پیدا کرده است.
      در صورتی که نیاز به راهنمایی و مشاوره در خصوص پکهای خودآموز موجود در سفیرمال دارد، با تلفن ۰۲۱۷۴۰۵۶۰۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه