یادگیری زبان را با خواندن مجلات انگلیسی

برای آشنایی با بهترین مجلات انگلیسی با ما همراه شوید. تا به حال در یک جاده‌ی طولانی و خسته‌کننده رانندگی کرده‌‌اید؟ آن لحظه‌هایی را که دیگر خوابتان گرفته‌‌بود و فکر می‌کردید که دیگر به مقصد نمی‌رسید، یادتان هست؟ یاد گرفتن زبان  انگلیسی از طریق کتاب‌های خشک و آکادمیک، و البته با اجبار، می‌تواند روزی هزار بار یاد و خاطره‌ی آن رانندگی خسته‌کننده را به خاطرتان بیاورد. اما گاهی می‌شود با شنیدن موسیقی و کمی آواز خواندن، یک سفر کسل‌کننده را تبدیل به یک سفر جذاب و به یاد ماندنی کرد. حالا چطور مسیر یادگیری زبان را جذاب‌تر از همیشه دنبال کنیم؟

 خوشبختانه همین حالا می‌توانیم هزار و یک پیشنهاد جالب از کلاه جادویی‌مان بیرون بیاوریم. پیشنهادهایی مثل استفاده از کتاب‌های رمان انگلیسی، گوش دادن به موزیک و یا خواندن مجله آموزش زبان انگلیسی و … شاید از خودتان بپرسید خواندن مجله ‌های خارجی چطور قرار است به ما کمک کند تا زبان انگلیسی را بهتر یاد بگیریم؟ اصلا از میان این همه مجله انگلیسی کدام را انتخاب کنیم؟ برای فهمیدن جواب، می‌توانید تا آخر این مطلب همراه ما باشید و به سرزمین روزنامه‌ها و مجلات انگلیسی سفر کنید.

چرا باید به مجله آموزش زبان انگلیسی سلام کنید؟

از همه‌ی دنیا با خبر شوید: خیلی‌ها فکر می‌کنند برای یاد گرفتن زبان، باید به مدت یک‌سال خودشان را در یک غار حبس کنند و دست آخر با قیافه‌ای آشفته و یافتم‌یافتم‌گویان در آزمون آیلتس و تافل شرکت کنند، اما خب حالا زمانه فرق کرده و لازم نیست برای سریع‌تر یاد گرفتن، زیاد به خودمان سخت بگیریم.
با خواندن مجله ‌های خارجی هم می‌شود زبان انگلیسی را یاد گرفت و هم از اخبار روز دنیا و یا آخرین مقالات مطلع شد. به این ترتیب وقتی وارد یک جمع می‌شویم می‌توانیم همه را با اطلاعات به روزمان شگفت‌زده کنیم و تازه ته دلمان هم خوشحال باشیم که با همین اطلاعات و مقاله‌های به روز، چرخ یادگیری زبان‌مان را روغن‌کاری کردیم.

No Products Found

با واقعیت‌ها آشناتر بشوید: در یک مجله آموزش زبان انگلیسی درست و درمان، دیگر خبری از آن آدم‌های اتو کشیده‌ی کتاب‌های آکادمیک نیست. شما از طریق این مجله‌ها بهتر می‌توانید با جامعه‌ی انگلیسی زبان آشنا بشوید، ارزش‌هایشان را بشناسید و چگونگی مناسبات اجتماعی را یاد بگیرید. بنابراین اگر قصد مهاجرت دارید و یا چمدان‌هایتان را به مقصد یک کشور خارجی بسته‌اید شاید بد نباشد نگاهی به مجله‌ های خارجی بیندازید.

راهنمای دوستی با بهترین مجلات انگلیسی

هدفتان را مشخص کنید: اول از همه بهتر است هدفتان از یادگیری زبان انگلیسی را مشخص کنید. قرار است به زودی مثل یک پرنده‌ی خوشحال، کوچ کنید و از سرزمین مادری خداحافظی کنید؟ یا فقط دوست دارید زبان انگلیسی یاد بگیرید تا مثلاٌ از پس مقاله‌های دانشگاهی بربیایید؟ یا شاید دوست دارید دیوارهای اتاقتان را با یک مدرک زبان خوش رنگ و لعاب تزیین کنید و یا… بعد از این‌که هدفتان را مشخص کردید، به دنبال بهترین مجلات انگلیسی در زمینه‌ی تخصصی خودتان باشید تا زیاد وقتتان را برای یادگیری مطالب اضافه تلف نکنید.

مجهز وارد میدان شوید: نگران نباشید! قرار نیست با زره و کلا‌ه‌خود به میدان جنگ بروید؛ اما به هر حالا برای یادگیری هم باید ابزار خودتان را داشته‌باشید. یک لغت‌نامه‌ی‌ آنلاین و یک دفترچه‌ی یادداشت کنار دستتان داشته‌باشید، و به محض دیدن کلمه‌ی جدید، مثل عقاب شکارش کنید. واژه‌ای را که تازه یادگرفته‌اید به همراه معنی‌ و یکی دو تا مثال، در دفترتان یادداشت کنید. حواستان به نکات گرامری جمله‌ها هم باشد  تا هنگام مرور مطالب، متوجه بشوید در چه شرایطی باید از یک کلمه‌ی خاص یا یک فعل استفاده کنید.

به سراغ کوچک‌تر‌ها بروید:  اگر در یک مسابقه‌ی مچ‌اندازی شرکت کنید و تازه مسابقه‌ی اولتان باشد، همان اول راه می‌روید و با قهرمان مسابقه‌ها، رقابت می‌کنید؟ معلوم‌است که نه! یادگرفتن زبان از طریق مجله آموزش با زبان انگلیسی هم درست مثل شرکت در یک رقابت بزرگ است، و برای پیروزی و گرفتن بهترین نتیجه، بهتر است کارتان را با مقاله‌های کوتاه‌تر و البته مقاله‌های غیر تخصصی شروع کنید، به این ترتیب می‌توانید متن را راحت‌تر و روان‌تر بخوانید و کمتر به لغت‌نامه سر بزنید. این کار باعث می‌شود اعتماد به نفستان بیشتر بشود و برای ادامه‌ی راه انگیزه‌ی بیشتری داشته‌باشید.

همه‌ی مهارت‌ها را با هم تقویت کنید: برای این‌که با خواندن مجله ‌های خارجی به بهترین نتیجه برسید، خوب است که فقط به خواندن مقاله‌ها و یا پیدا کردن ترجمه‌ی لغت‌های جدید ، اکتفا نکنید. بعد از این‌که مقاله را خواندید سعی کنید با لغت‌های جدید که یاد گرفته‌اید یک خلاصه‌ی کامل و پر و پیمان از مطالب مهم مقاله بنویسید. به این ترتیب مهارت‌تان در writing و درک مطلب هم تقویت می‌شود. بعد از آن می‌توانید حتی آش یادگیری را کمی غلیظ‌تر کنید و متنی را که نوشتید با صدای بلند بخوانید تا روی تلفظ صحیح کلمه‌های جدید به خوبی مسلط شوید. در نهایت هم خوب است با رفقای زبان‌دوست، یگ گروه تشکیل بدهید و راجع به مقاله‌هایی که خوانده‌اید صحبت کنید، تا در speaking هم به شکل قابل ملاحظه‌ای پیشرفت کنید.

No Products Found

معرفی بهترین مجلات انگلیسی برای تقویت زبان

Success: اگر به کارآفرینی علاقه دارید و روزی هزاربار نقشه‌ی کسب و کارتان را می‌کشید و مسیرهای موفقیت و پیشرفت را با خودتان مرور می‌کنید؛ خوب است نگاهی به این مجله بیندازید. این مجله از سال 1897 در آمریکا منتشر می‌شود؛ یعنی چیزی بیشتر از یک قرن که خب واقعا برای یک مجله عمر کمی نیست و اگر یک مجله مطالب جذابی نداشته‌باشد هیچ وقت نمی‌تواند این همه سال دوام بیاورد. بنابراین اگر دوست دارید همیشه در جمع‌ها نقش یک برایان تریسی را بازی کنید و با اطلاعات به روزتان به دیگران انگیزه بدهید، یا اگر دوست دارید با یک تیر دو نشان بزنید و هم دانش زبان‌تان را تقویت کنید و هم ماشین کسب و کارتان را تندتر برانید؛ می‌توانید به سراغ این مجله بروید.

No Products Found

Psychology today: به موضوعات روان‌شناسی علاقه دارید؟ دوست دارید بدانید کودک درون‌تان فعال‌تر است و یا کنترل زندگی را دودستی به بالغ درون‌تان داده‌اید؟ در کنار همه‌ی این‌ها دوست دارید کمی در درک مطلب زبان‌ انگلیسی پیشرفت کنید؟ خب به مجله‌ی psychology today، به چشم یک مجله آموزش زبان انگلیسی و البته یک راهنمای روان‌شناسی تمام قد نگاه کنید و با خواندنش، هم کلی اطلاعات به روز در موضوعات همسرداری، فرزندپروری، روابط دوستانه و … به دست بیاورید و هم کلی لغت جدید به دایره‌ی واژگان‌تان اضافه کنید.

Reader’s digest: یادتان هست که گفتیم با خواندن مجله های خارجی می‌توانید از فرهنگ کشور مقصد و زیر و بم‌هایش سردربیاورید؟ این مجله دقیقا یکی از همان مجلات است. جامعه‌ی هدف این مجله در درجه‌ی اول زنان خانه‌دار آمریکایی بود، اما خیلی زود و به خاطر انتشار مقاله‌های به روز و عامه‌پسند و پوشش خبرهای سیاسی، سینمایی و … بین تمام قشرها طرفدار پیدا کرد. اگر دوست دارید دایره‌ی واژگان و درک مطلب‌تان را در همه‌ی زمینه‌ها گسترش بدهید و از طرفی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی، به دنبال خواندن مجله آموزش زبان انگلیسی با مطالب ساده هستید؛ خوب است سری به این ماهنامه بزنید.

No Products Found

سبدی پر از مجله‌ های خارجی

دسترسی به بهترین مجلات انگلیسی برای بسیاری زبان‌آموزان ممکن نیست؛ چون فروش این نوع مجلات برای روزنامه فروشی‌های معمولی چندان به صرفه نیست. به این ترتیب تعداد زیادی از افراد برای استفاده از این مجله‌ها، باید به کتاب‌فروشی‌های بزرگ و شهرکتاب‌ها مراجعه کنند. البته این روزها و با ترافیک شهری، برای سرزدن به کتاب‌فروشی هم، وقت زیادی تلف می‌شود؛ از طرف دیگر بسیاری از این مجله‌های انگلیسی‌ای که در کتاب‌فروشی‌ها وجود دارند، موضوعات متنوعی ندارند و یا چندان به روز نیستند.

ما در سفیرمال، مجموعه‌ای از مجله های خارجی به روز را هم آماده کنیم تا زبان‌آموزان در هر کجای کشور هستند؛ بتوانند به راحتی از مجلات به روز با موضوعات متنوع استفاده‌کنند.

حرف آخر

برای یادگرفتن زبان هزار و یک راه وجود دارد و البته تقریبا همه‌ی راه‌ها هم به لندن ختم می‌شوند؛ اما این خود شما هستید که مسیرتان را برای چگونه رسیدن به مقصد مشخص می‌کنید؛ می‌توانید از یک هواپیما و جت اختصاصی استفاده‌کنید و در کمترین زمان به مقصد برسید و یا به سراغ خودروهای بی کیفیت بروید و دور دنیا بچرخید و بچرخید و دست آخر خسته از یک مسیر طولانی مدرک یادگیری زبانتان را بگیرید. انتخاب نهایی با شماست.

 

مطالب مرتبط:
چگونه رایتینگ را تقویت کنیم؟
چگونه لیسنینگ را تقویت کنیم؟
چگونه از طریق فیلم زبان یاد بگیریم؟
آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین
برای امتحان آیلتس از کجا شروع کنم؟
بهترین کتاب های تقویت زبان انگلیسی
چطور با گوش دادن به پادکست ، انگلیسی یاد بگیریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه