در کارگاه‌های زبان انگلیسی چه اتفاقی می‌افتد

در کارگاه‌های زبان انگلیسی چه اتفاقی می‌افتد؟ اوضاع گلیم مکالمه زبان انگلیسی‌تان چطور است؟ می‌توانید آنطور که باید و شاید گلیم‌تان را از آب بیرون بکشید؟ حتما تا به‌حال به موقعیت‌های مختلفی که ممکن است برای‌تان پیش بیاید فکر کرده‌اید؛ مثلا از ذهن‌تان گذشته که اگر روزی در یک رستوران خارجی بخواهید غذا سفارش بدهید یا در مورد غذاها سوال کنید، می‌توانید منظورتان را برسانید؟ جمله‌ی چهارم به پنجم نکشیده دست‌وپای‌تان را گم نمی‌کنید و رشته‌ی کلام از دست‌تان خارج نمی‌شود؟ آیا دایره لغات و اصطلاحاتی که می‌دانید، هنگام مکالمه در مکان‌ها و زمان‌های مختلف به کارتان می‌آیند و کافی هستند یا نه؟ در این مقاله در مورد کارگاه مکالمه زبان انگلیسی و گره‌هایی که می‌تواند باز کند، برایتان گفته‌ایم پس با ما همراه باشید.

کارگاه آیلتس کارگاه انگلیسی کاربردی کارگاه انگلیسی تجاری

همیشه پای یک کارگاه درمیان است

فرض کنید مهارت قابل‌قبولی در زبان انگلیسی به‌دست آورده‌اید، با گرامر آشنا هستید و دایره واژه‌هایی که می‌دانید روزبه‌روز در حال بیشتر شدن هستند؛ ولی با همه این‌ها شک دارید اگر در موقعیت‌های مختلفی قرار بگیرید می‌توانید به‌راحتی از پس مکالمه با یک انگلیسی زبان بربیایید یا نه؟ یک مکالمه روان به این راحتی‌ها به دست نمی‌آید؛ شما به یک بسته کامل احتیاج دارید تا بتوانید گلیم‌تان را از آب بیرون بکشید:

  • واژه‌های فراوان
  • اصطلاحات کاربردی به میزان لازم
  • تسلط کافی روی گرامر و قواعد
  • و از همه مهم‌تر تکرار و تمرین در موقعیت‌های مختلف و مکان‌های متفاوت

شاید سه مورد اول را خودتان به‌تنهایی یا با شرکت در کلاس‌های مختلف به‌دست بیاورید ولی تمرین مکالمه در موقعیت‌های گوناگون به این راحتی‌ها دست‌یافتنی نیست. مثلا اگر قصد مهاجرت یا سفرداشته باشید باید صبر کنید تا یکی‌یکی شرایط و مکان‌های مختلف را تجربه کنید وکم‌کم مکالمه روان را یاد بگیرید. کارگاه‌ مکالمه زبان انگلیسی سفیر دقیقا برای همین روزها طراحی شده است.

ورک شاپ تقویت مکالمه انگلیسی دقیقا چه چیزی به شما می‌دهد

کارگاه زبان انگلیسی می‌خواهد از شما یک همه فن حریف به تمام معنا بسازد. به‌همین خاطر 4 دوره مختلف طراحی شده است و هرچیزی را که شما برای یک مکالمه روان احتیاج داشته باشید در اختیارتان می‌گذارد. این چهار کارگاه مکالمه زبان انگلیسی، چهار موقعیت مختلف را شبیه‌سازی می‌کنند:

  • هتل
  • رستوران
  • مرکز خرید
  • فرودگاه

 در ادامه‌ی این مطلب به طور مفصل به هر کدام از این کارگاه‌ها پرداخته‌ایم!

کارگاه زبان انگلیسی کاربردی؛ به یک فرودگاه انگلیسی‌زبان خوش آمدید

در کارگاه‌های زبان انگلیسی چه اتفاقی می‌افتد. در این ورکشاپ همه چیز از قبل پیش‌بینی شده است. استادهای کارگاه، کتابچه‌های آموزشی مناسب یک کارگاه مکالمه زبان انگلیسی یک روزه طراحی کرده‌اند و همه‌ی آن‌چه شما در یک فرودگاه انگلیسی‌زبان باید بدانید در اختیارتان می‌گذارند.

ازطرفی در طول کارگاه این فرصت به همه داده می‌شود که به‌صورت عملی نقش‌های مختلفی را به‌عهده بگیرند و با بقیه وارد مکالمه شوند.

به علاوه چند سناریو و چالش مختلف از قبل پیش‌بینی شده که درطول کارگاه در موردشان مکالمه‌های متفاوتی انجام می‌شود.

کارگاه انگلیسی کاربردی با موضوع At the Airport

کارگاه مکالمه زبان انگلیسی؛ این بار در یک هتل هستید

با خودتان فکر کنید وارد یک هتل خارجی شده‌اید؛ در چه موقعیت‌هایی ممکن است قرار بگیرید؟ از تحویل اتاق و سفارش امکانات مختلف گرفته تا گزارش انواع خرابی و شکایت از سرویس‌های مختلف و….

در ورک شاپ تقویت مکالمه انگلیسی همه‌ی این موارد پیش‌بینی شده‌اند. شما به‌طور عملی یاد می‌گیرید هر ایراد و اشکالی در کار هتل وجود دارد، گزارش دهید. پس از شرکت در این کارگاه می‌توانید انواع خدمات یک هتل را به‌راحتی سفارش دهید، از استخر و غذا گرفته تا درخواست WIFI و… .

با خیال راحت وارد یک رستوران انگلیسی زبان شوید

فرض کنید وارد یک رستوران انگلیسی‌زبان می‌شوید و غذا سفارش می‌دهید. تا این‌جای ماجرا مشکلی ندارید ولی آیا اگر با چالشی در دستوران مواجه شوید از پس برطرف کردنش برمی‌آیید؟ مثلا به کیفیت غذا اعتراض دارید، می‌خواهید کامل و بدون تپق زدن اعتراض‌تان را به گوش مدیر رستوران برسانید. کارگاه مکالمه زبان انگلیسی کاربردی دقیقا شما را برای چنین موقعیت‌هایی آماده می‌کند. شرکت در این کارگاه باعث می‌شود دیگر نگرانی‌ای بابت رستوران رفتن در یک کشور انگلیسی‌زبان نداشته باشید و از لحظه ورود تا خروج را به بهترین شکل مدیریت کنید.

کارگاه انگلیسی کاربردی با موضوع At a Restaurant

No Products Found

انتخاب کن، چانه بزن، بخر

اگر همین امروز وارد یک مرکز خرید خارجی شوید، می‌توانید بدون دغدغه خرید کنید؟ ورک شاپ تقویت مکالمه انگلیسی فکر اینجا را هم کرده است. در این کارگاه یاد می‌گیرید بخرید، بفروشید، تخفیف بگیرید، جنسی را که دوست ندارید به فروشنده برگردانید و…تمام این چالش‌ها از قبل پیش‌بینی شده‌اند؛ شما با ورود به کارگاه در تمام این موقعیت‌ها قرار می‌گیرید و به‌طور عملی یاد خواهید گرفت در موقعیت‌های مختلف در یک مرکز خرید چه مکالمه‌ای داشته باشید و چطور گفتگو را جلو ببرید.

کارگاه انگلیسی کاربردی با موضوع At a Shopping Centre

No Products Found

کارگاه مکالمه زبان انگلیسی سفیر فکر همه جایش را کرده است

دایره واژگان وسیع می‌تواند خیلی کاربردی باشد ولی از آن مهم‌تر دانستن برخی لغات و اصطلاحات کاربردی است. گاهی با دانستن یک اصطلاح یا یک کلیدواژه، بحث روشن می‌شود و مکالمه راحت‌تر و بدون دغدغه پیش می‌رود. استادان سفیر برای هر کدام از موقعیت‌های کاربردی که توضیح دادیم، دفترچه‌های آموزشی کاملی طراحی کرده‌اند که پر از اصطلاح و واژه‌های کاربردی هستند.

این دفترچه‌های آموزشی را که در کنار فرصت تمرین در موقعیت‌های شبیه‌سازی شده بگذارید، پکیج کاملی می‌شود که شما را در مهارت مکالمه چند پله بالاتر می‌برد.

کارگاه زبان انگلیسی کاربردی، در بین ساعت‌ها کلاس و آزمون زبان غنیمت باارزشی است که می‌تواند مزد زحمت‌هایتان را یکجا بدهد.

کلام آخر

همیشه هرچقدر هم زبان می‌خواندیم و کلمه و گرامر یاد می‌گرفتیم، باز هم از اطرافیان می‌شنیدیم که اینطور فایده ندارد باید در موقعیتش قرار بگیرید و ما هم نگران بودیم اگر در شرایطی که می‌گویند قرار بگیریم چه کاری باید انجام بدهیم؟بعد از خواندن این محتوا حالا دیگر می دانید که در کارگاه‌های زبان انگلیسی چه اتفاقی می‌افتد.

این روزها سفیر دقیقا همین کار را می‌کند و شما را در موقعیتش قرار می‌دهد؛ یعنی در شرایطی شبیه‌سازی شده با چالش‌هایی از قبل پیش‌بینی شده. خبر خوش آن‌که می‌توانید گفت‌وگوهایی کامل و حساب‌شده در مواجهه با هر کدام از این چالش‌ها داشته باشید، اصطلاحات کلیدی و واژه‌های کارآمد یاد بگیرید و به هدفی که در مکالمه دارید برسید.

مثلا در یک رستوران خارجی مجبور نیستید یک غذای بی‌کیفیت و بدمزه را تا آخر بخورید یا لازم نیست کیفیت بد خدمات هتل را تحمل کنید؛ پس از شرکت در این کارگاه‌ها شما از پس تمام این موقعیت‌ها به‌راحتی برمی‌آیید.

 

مطالب مرتبط:
چگونه لیسنینگ را تقویت کنیم؟
روش موثر خواندن متون انگلیسی
یادگیری زبان انگلیسی در کوتاهترین زمان
زبان انگلیسی خود را با دیدن تئاتر تقویت کنید
برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی

۲ دیدگاه برای “در کارگاه‌های زبان انگلیسی چه اتفاقی می‌افتد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه