اصطلاحات و سوال‌های کاربردی در کلاس زبان

با شروع ماه مهر و داغ شدن تب و تاب شروع مدارس و شرکت در کلاس زبان، لازم است بدانیم وقتی به عنوان دانش آموز سر کلاس درس به زبان انگلیسی حاضر می‌شویم علی الخصوص اگر سابقه شرکت در کلاس زبان را از قبل تر نداشته باشیم، برای برقراری مکالمه موثر با معلم‌مان نیاز داریم تا جملاتت کاربردی را بلد باشیم و بدانیم در کلاس زبان چجوری ارتباط برقرار کنیم و سوالمان را بپرسیم. معمول‌ترین سوال‌ها و عباراتی که در کلاس زبان از آن‌ها استفاده می‌کنید کدام‌ها هستند؟ سوال‌هایی مثل:

  • می‌توانم وارد کلاس شوم؟
  • می‌شود این مطلب را مجدد تکرار کنید؟
  • کدام تمرین را باید انجام بدهم؟
  • و …

قبل از این‌که بقیه مقاله را بخوانید لیستی از سوال‌هایی که به طور معمول از معلم‌تان می‌پرسید را تهیه کنید و بعد معادل انگلیسی آنها را در جدول زیر پیدا کنید.

[table id=2 /]

نکته مهم و کلیدی این است که باید همواره به یاد داشته باشید که برای یاد گرفتن لغت در مورد موضوعات مختلف و کاربردی و استفاده از آنها در شرایط روزانه، می‌توانید سراغ کتاب‌های آموزش لغت انگلیسی بروید که بر اساس موضوعی و در بستر (Context) مناسب واژگان و لغات را به شما یاد می‌دهند و  شما می‌توانید با استفاده از تکنیک شخصی سازی آن لغت‌ها را به دایره لغت‌های فعال‌تان اضافه کنید.اگرعلاقه مند به یادگیری لغت هستید و دوست دارید توانایی صحبت کردن در شرایط مختلف با دایره لغت مناسب را داشته باشید حتما مقاله “تقویت دایره لغات انگلیسی” را مطالعه نمایید.

 

اگر هنوز سوالی در ذهن شما هست که در این جدول معادل انگلیسی آن‌ها را رو پیدا نکرده اید، در کامنت‌ها برای ما سوال‌تان را بنویسید و حتما به سوالاتتوان پاسخ می‌دهیم.

 

مطالب مرتبط:
اصطلاحات غم و شادی
اصطلاحات انگلیسی در فرودگاه
اصطلاحات کاربردی با خوراکی ها
کتاب یادگیری اصطلاحات انگلیسی
مکالمات رایج انگلیسی در رستوران
اصطلاحات کاربردی انگلیسی در هتل
اصطلاحات رایج عصبانیت در انگلیسی
اصطلاحات و سوال‌های کاربردی در کلاس زبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه