منابع آزمون دولینگو

بدلیل جدید بودن آزمون دولینگو نسبت به آیلتس و تافل اطلاعات کمی در مورد این آزمون وجود دارد ولی خبر خوش این است که بر خلاف سایر آزمون‌های بین المللی مثل آیلتس و تافل که به تکنیک‌های خاص برای کسب نمره ایده آل در آزمون نیاز دارند، منابع آزمون دولینگو تمام کتاب‌هایی است که برای تقویت دانش عمومی زبان انگلیسی وجود دارد.

شما برای تقویت دانش عمومی‌تان می‌توانید از یک معلم زبان کمک بگیرید، در کلاس‌های آنلاین که به منظور آماده سازی شما برای آزمون دولینگو توسط تیم آموزش فروشگاه اینترنتی سفیرمال طراحی شده اند و برای تدریس این کلاس‌ها از خبره ترین معلمین زبان و اساتید دانشگاه استفاده شده است و به صورت آنلاین برگزار می‌گردند شرکت کنید و یا از پک‌های خود‌آموزی که توسط معلم‌های کاربلد و با تجربه برای سطح شما طراحی شده اند و برنامه درسی و پشتیبانی اموزشی دارند استفاده نمایید تا دانش عمومی زبان انگلیسی‌تان را افزایش دهید و بتوانید نمره ایده آل خود را کسب کنید.

ثبت نام در کلاس آنلاین آمادگی آزمون دولینگو

برای اینکه  بدانید از کدام پک برای تقویت دانش عمومی زبان انگلیسی‌تان باید استفاده کنید لازم است بدانید در آزمون دولینگو بر چه اساسی سنجیده می‌شوید و هر سطح نمره نشانه و بیانگر چه سطح زبان انگلیسی است تا بر این اساس بتوانید منابع آزمون دولینگو را به بهترین نحو مورد استفاده قرار دهید.

نمره مناسب در آزمون دولینگو چیست؟

همانند سایر آزمون های بین المللی، تعریف نمره مناسب در آزمون Duolingo بر اساس نیاز شما است. بسیاری از دانشگاه‌ها نمره 6 یا 6.5 را برای قبول دانشجو در سطح کارشناسی ارشد مناسب می‌دانند و این نمره در آزمون دولینگو معادل 90-115 است که به این معناست که شما باید دانشجوی سطح آپر – اینترمدیت یا بالاتر باشید. پس می‌توانید با استفاده از پک‌های خود‌آموز و یا سایر منابع آزمون دولینگو خود را به این سطح زبان برسانید.

معادل نمرات ازمون Duolingo در آیلتس و تافل چگونه است؟

اگر نمره شما بین 10-55 باشد نشان دهنده این است که  شما دانشجوی سطح المنتری و Pre-intermediate یا همان A1 و A2 هستید یعنی می‌توانید در حد مبتدی کلمات و Phrase ها را به زبان انگلیسی درک کنید. و اطلاعات ساده را درک کنید و در بستر مشابه در مورد موضوع توضیح دهند. این نمره معادل 0-25 در آزمون تافل و معادل 1.5 تا 4 در آیلتس است.

اگر نمره شما بین 60-85 باشد نشان دهنده این است که شما دانشجوی سطح B1 یا Intermediate هستید یعنی می‌توانید نکات اصلی و کلیدی را درک کنید و در مورد موارد معمول مثل مدرسه و کار صحبت کنید یا بنویسید. این نمره معادل 25-61 در آزمون تافل و معادل4 تا 5.5 در آزمون آیلتس است.

اگر نمره شما بین 90-115 باشد نشان دهنده این است که نشان دهنده این است که شما دانشجوی سطح B2 یا Upper-Intermediate: تا حد بسیار خوبی می‌توانید به اهداف مکالمه‌ای دست یابید حتی در مواردی که برای‌تان نا آشنا هستند. می توانید ایده اصلی رایتینگ‌ها را درک کنید و آن‌ها را بسط دهید و می‌توانید با کسی که سطح زبان انگلیسی بالایی دارد یا به عبارتی Proficient است به راحتی مکالمه داشته باشید. این نمره معادل 62 -96 در آزمون تافل و معادل 5.5 تا 7 در آزمون آیلتس است.

اگر نمره شما بین 120-160 باشد نشان دهنده این است که شما دانشجوی C1  و C2 یا دانشجوی سطح ادونسد هستید: می‌توانید زبان انگلیسی را با ساختار‌های پیچیده و کامل درک کنید و حتی اصطلاحات و استعاره را نیز در زبان انگلیسی درک می‌کنید و می‌توانید روان و موثر در مورد شرایط حرفه ای و آکادمیک صحبت کنید یا بنویسید. این نمره معادل 97-120در آزمون تافل و معادل 7 تا 9 در آزمون آیلتس است.

 

آیا آزمون دولینگو از آزمون ایلتس آسان‌تر است؟

درست است که آزمون دولینگو از لحاظ مدت زمان در مقایسه با آزمون آیلتس کوتاه‌تر است (مدت زمان برگزاری آزمون دولینگو 1 ساعت و آیلتس 3 ساعت است)، اما برای پاسخ دادن به سوالات Adaptive (سوالاتی که بر اساس پاسخ های صحیح یا غلط شما خود را تطبیق داده و آسان تر یا سخت تر می‌شوند) در مدت زمان 45 نیاز به دانش زبانی خوب و سرعت عمل بالایی دارد.

 

کلاس های آنلاین آزمون Duolingo طراحی شده توسط سفیرمال به چه صورت است ؟

آمادگی برای آزمون دولینگو یکی از مراحل مهم در تسلط به یک زبان خارجی است. برای کلاس خصوصی آمادگی دولینگو، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید تا به بهترین نتیجه برسید. به یاد داشته باشید که هر فرد به نحوه یادگیری خودش متفاوت است، بنابراین ممکن است برای شما روش‌های دیگری هم مؤثر باشد. ترکیب این روش‌ها به میزان زمان و انرژی که می‌توانید صرف کنید و همچنین تاکید بر نقاط ضعف و قوت خودتان می‌تواند به شما در آمادگی بهتر برای آزمون دولینگو کمک کند.

  • 5 جلسه کلاس
  • آنلاین و توسط نرم افزار ادوبی کانکت با قابلیت مشاهده کلاس‌های ضبط شده
  • سرفصل‌ها بر اساس منابع آزمون دولینگو : گرامر ، لغت و رایتینگ و اسپیکینگ مورد نیاز برای آزمون دولینگو
  • نکات آموزشی برای کسب نمره مناسب در آزمون
  • کلاس دوزبانه
  • بررسی نمونه سوالات امتحانی

 

مطالب مرتبط:
کلاس دولینگو
معرفی آزمون دولینگو
آیا تقلب در آزمون دولینگو امکان پذیر است؟

۲۰ دیدگاه برای “منابع آزمون دولینگو”

    • دوست عزیز. برای پاسخ دادن به سوالات در آزمون دولینگو شما نیاز به سرعت عمل بالایی دارید. به دلیل اینکه مدت زمان برگزاری امتحان کوتاه تر است و شما برای پاسخ دادن باید سریع فکر کنید و پاسخ دهید. هر چه دانش عمومی زبان انگلیسی شما قوی تر باشد و تعداد تمرین مشابه بیشتر حل کرده باشید می توانید نمره بهتری در آزمون کسب نمایید. آزمون آیلتس در کنار دانش مهارت محور است و آزمون دولینگو علاوه بر دانش نیاز بالا بیشتر سرعت عمل محور است.پس نمیتوان از لحاظ سختی این دو آزمون را با هم مقایسه کرد.

      • دوست عزیز
        به دلیل اینکه این دوره، دوره معرفی آزمون دولینگو است و مطالب به صورت فارسی و انگلیسی ارائه می شود، شما با هر سطح زبان می توانید در این دوره شرکت کنید . اما در ابتدای دوره توسط مدرس دوره تعیین سطح می شوید تا ایشان بتوانند به شما راهنمایی های مناسب سطحتان ارائه دهند و به شما کمک کنند تا به نمره مورد نظرتان برسید.

    • مدرک آزمون دولینگو به مدت ۲ سال معتبر است و از مدرک آن می توان برای مهاجرت تحصیلی به کانادا و کشور های آمریکای شمالی استفاده کرد.

    • برای ثبت نام در آزمون دولینگو شما باید به سایت رسمی آزمون دولینگو مراجعه نمایید و پس از تکمیل فرایند ثبت نام نسبت به پرداخت پول از طریق حواله ارزی و شرکت هایی که اینکار را انجام می دهند اقدام نمایید و پس از آن در هر ساعتی از شبانه روز که خواستید در امتحان شرکت کنید.

      • سلام. لینک ورود به کلاس برای شما پیامک خواهد شد و پشتیبانان قبل از شروع کلاس با شما تلفنی تماس خواهند گرفت.

    • دوست عزیز،
      مدرک شناسایی معتبر برای شرکت در آزمون بین المللی دولینگو در ایران پاسپورت یا همان گذرنامه معتبر است. اگر دسترسی به پاسپورت ندارید از طریق سایت دولینگو با مشاوران و پشتیبانان آزمون دولینگو در ارتباط باشید و از آنها در مورد اعتبار مدرک شناساییتان بپرسید.

    • همراه عزیز سفیرمال سلام
      لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع با شماره ۰۲۱۷۴۰۵۶۰۰۰ کارشناسان آموزش سفیرمال تماس بگیرید.

  1. سلام ممنون از معرفی منابع دولینگو ی سوال داشتم من برای دانشگاه می خواهم اپلای کنم نمی دونم آزمون دولینگو بدهم یا آیلتس، لطفا مرا راهنمایی کنید

    • همراه عزیز سفیرمال سلام. برای کسب آگاهی از مدارک زبانی مورد نیاز برای مهاجرت تحصیلی، لطفا سایت دانشگاه مقصد را بررسی کنید. شما می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۷۴۰۵۶۰۰۰ تماس گرفته تا از کارشناسان آموزش سفیرمال مشاوره دریافت کنید. علاوه بر این، با تکمیل فرم درخواست مشاوره مهاجرتی سفیرمال، برای خود وقت مشاوره رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه