منابع خودآموز آیلتس

آیلتس یکی از آن آزمون‌های مهمی است که بسیاری از افراد با اهداف مختلفی مثل تحصیل در مقطع دکتری، تحصیل در خارج از کشور، مهاجرت و… تصمیم به شرکت در آن می‌گیرند. اگر شما هم عزمتان را برای گرفتن مدرک آیلتس جزم کرده‌اید اما به هر دلیلی قصد شرکت در کلاس زبان را ندارید، استفاده از کتاب خود آموز آیلتس حتماً به شما در این مسیر کمک خواهد کرد.

برای همین ما قصد داریم در این مقاله بهترین منابع آیلتس بدون استاد را به شما معرفی کنیم تا بدون سردرگمی، برای آیلتس آماده شوید.

خرید کتاب آیلتس

پک خودآموز VIP آیلتس 

پک خودآموز VIP آیلتس سفیرمال، برای کسانی طراحی شده است که بدلیل مشغله کاری و ترافیک، عدم دسترسی به کلاس در نزدیکی محل سکونتشان، تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای آزمون آیلتس به صورت خودآموز نموده‌اند. این مجموعه آموزشی،که به همت و تلاش کارشناسان آموزش سفیرمال در کنار هم قرار داده شده و تعریف شده است، به تقویت مهارت‌های چهارگانه از سطح پایه تا پیشرفته و نکات کاربردی برای آمادگی شرکت در آزمون آیلتس می‌پردازد.

ویژگی‌های پک خودآموز VIP آیلتس:

  1. برخوردای از بهترین کتاب‌ها و منابع خودآموز آیلتس
  2. تعیین سطح رایگان و بازخورد آموزش در ابتدا و انتهای دوره
  3. ارائه برنامه درسی رایگان 3 ماهه برای استفاده صحیح و درست از پک خودآموز توسط تیم آموزش سفیرمال
  4. ماه پشتیبانی آموزشی رایگان
  5. جلسه کلاس خصوصی رفع اشکال و مکالمه رایگان

 

سه کتاب خودآموز آیلتس با یک عنوان

بعید نیست که در میان جستجو‌هایتان برای پیدا کردن بهترین منابع آیلتس بدون استاد ، اسم کتاب IELTS Trainer را شنیده باشید. خوب است بدانید که انتشارات کمبریج سه کتاب متفاوت را با چنین عنوانی منتشر کرده که هر کدام به شکل ویژه‌ای شما را برای آزمون آیلتس آماده می‌کند. کتاب IETS Trainer Six Practice Tests with Answers با ارائه‌ی 6 آزمون کامل و جمع‌آوری اطلاعات و مباحث مهم آزمون به شما کمک می‌کند به درک و احاطه کاملی نسبت به آزمون آیلتس پیدا کنید.

همچنین استفاده از نکات و تمرین‌های مختلف باعث می‌شود اشتباهات رایج داوطلبان آیلتس را تکرار نکنید. ناگفته نماند که از بین 6 آزمون این کتاب، 4 تست از نوع آزمون آیلتس آکادمیک است و 2 تست دیگر از نوع جنرال. اما درصورتی‌که قصد دارید به‌طور تخصصی توانایی‌تان را برای پاسخگویی به تست‌های آیلتس آکادمیک بالا ببرید، می‌توانید از کتاب IETS Trainer-Academic استفاده کنید و اگر برای آزمون جنرال آماده می‌شوید، IETS Trainer-General Training برایتان مناسب خواهد بود.

به‌طورکلی کتاب‌های IETS Trainer با ارائه‌ی آزمون و راهکارهای آموزشی به شما کمک می‌کند تا با اعتمادبه‌نفس بالاتری برای شرکت در آزمون اصلی آیلتس آماده شوید.

 

مجموعه‌ها‌ی معتبری از منابع آیلتس بدون استاد

Advantage و Collins انتشارات شناخته‌شده‌ای هستند که کتاب‌های معتبری را در زمینه‌ی آمادگی برای آیلتس منتشر کرده‌اند، در ادامه از این نشرها و کتا‌هایشان بیشتر برایتان می‌گوییم. IELTS Advantage یکی از معتبرترین منابع آزمون آیلتس بدون استاد ، مجموعه‌ی IELTS Advantage است. چراکه با اختصاص یک کتاب کامل به هر یک از مهارت‌های زبان‌آموزی، به شما کمک می‌کند بدون معلم به تمامی مهارت‌ها تسلط پیدا کنید و برای آزمون آماده شوید.

این مجموعه شامل کتاب‌های زیر است:

IELTS Advantage Reading Skills: اگر در بین منابع آیلتس بدون استاد ، به‌دنبال کتابی هستید که توانایی خواندن انگلیسی را در شما تقویت کند، پیشنهاد ما به شما IELTS Advantage Reading Skills است. کتابی شامل 10 درس که هم برای داوطلبان آیلتس آکادمیک مفید است و هم جنرال. شما با کمک این کتاب خوانش صحیح انگلیسی را یاد می‌گیرید و با انواع متن و سوالات بخش reading آزمون آیلتس آشنا می‌شوید.

به‌علاوه با ارائه‌ی نکاتی کاربردی، روش صحیح استفاده از دیکشنری و بهترین روش‌های یادگیری واژه را به شما آموزش می‌دهد و با آموزش استراتژی‌های مختلفی (Scanning، Speed Reading، Skimming و…) درک مطلب را برایتان آسان می‌کند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید این کتاب لیستی از وب‌سایت‌های مفیدی را که برای تمرین Reading مناسب است به شما معرفی می‌کند.

IELTS Advantage Listening & Speaking Skills: کتاب خودآموز آیلتس IELTS Advantage Listening & Speaking Skills همان‌طور که از اسمش پیداست قرار است مهارت‌های شنیداری و گفتاری‌تان را بهبود بدهد و با ارائه‌ی 9 درس به شما کمک می‌کند تا برای نمره بالای 6.5 در ازمون آیلتس، خیز بردارید، یکی از بهترین منابع آزمون آیلتس بدون استاد که با موضوعات درسی متنوع Listening و Speakingتان را تقویت می‌کند و در کنار آن با ارائه‌ی نمونه سوالات مختلف و یک پاسخنامه‌ی کامل، بستری را برای به چالش کشیدن آموخته‌هایتان فراهم می‌کند.

IELTS Advantage Writing Skills: بدون شک اهمیت مهارت نوشتن (Writing) را نمی‌شود نادیده گرفت. مجموعه‌ی IELTS Advantage هم با توجه به این اهمیت، منبع کاملی را برای تقویت این مهارت با عنوان IELTS Advantage Writing Skills منتشر کرده است. کتابی شامل 9 درس که نمونه‌های خوب Writing، لغات و اصطلاحات کاربردی و نکات آموزشی مهم را در اختیارتان قرار می‌‌دهد و با پوشش انواع سوالات writing task یک و دو، شما را برای پاسخگویی به سوالات بخش writing آیلتس آماده می‌کند.

Collins

درست مثل کتاب‌های نشر Advantage، هر کتاب خودآموز آیلتس از مجموعه‌ی Collins هم به یکی از مهارت‌های زبان مربوط می‌شود. برای مثال کتاب Writing for IELS به ریز و درشت نکات مربوط به بخش Writing در آزمون آیلتس می‌پردازد و شما را برای کسب نمره‌های بالاتر از 6 آماده می‌کند. شیوه‌ای که در سایر کتاب‌های این مجموعه برای سایر مهارت‌های Speaking، Listening و Reading هم در نظر گرفته شده است.

کتابهای آیلتس Collins

کتاب‌هایی که هر کدام شامل 12 درس با موضوعات متنوع‌اند و با ارائه‌ی نمونه سوالات و پاسخنامه به یکی از بهترین منابع خودآموز آیلتس بدون استاد تبدیل شده‌اند.

متفاوت‌ترین منابع آزمون آیلتس بدون استاد

اگر می‌خواهید از جنبه‎های متفاوتی به آزمون آیلتس نگاه کنید و کاملاً با چهارچوب‌ها و زیر و بم این آزمون سرنوشت‌ساز آشنا شوید، در ادامه به شما کتاب‌هایی را معرفی خواهیم کرد که شما را به خواسته‌تان می‌رسانند.

New Insight into IELTS

اگر قبلاً در آزمون آیلتس (آزمون ماک آیلتس یا آزمون اصلی) شرکت کرده‌اید و هنوز برای کسب نمره‌ی بالاتر از 5 راهی پیدا نکرده‌اید، بهترین راه، استفاده از کتاب New Insight into IELTS است. فرقی ندارد که قصد شرکت در آزمون جنرال را دارید یا آکادمیک، درهرصورت این کتاب شما را با چهارچوب‌های کلی آزمون، نکته‌های کلیدی و سوالات هر کدام از بخش‌های مربوط به مهرت‌های چهارگانه‌ی زبان آشنا می‌کند.

همچنین کتاب کار (Work Book) ضمیمه‌اش هم با ارائه‌ی تمرین‌های مشابه آزمون، به شما کمک می‌کند تا به نکات گرامری مسلط شوید و به اشتباهات معمول در آزمون دچار نشوید.

Official Cambridge Guide to IELTS

اگر برای شرکت در آزمون آیلتس به‌دنبال یک راهنمای کامل و همه‌چیز تمام هستید، کتاب Official Cambridge Guide to IELTS حتماً شما را راضی خواهد کرد. چرا می‌گوییم همه‌چیز تمام؟ چون این کتاب علاوه‌بر اینکه تمامی بخش‌های آزمون را پوشش می‌دهد، 8 آزمون رسمی و معتبر را هم در اختیارتان می‌گذارد. اما فقط این نیست! شما می‌توانید با استفاده از فایل‌های صوتی و ویدیویی ضمیمه، مهارت Speaking و Listeningتان را هم تقویت کنید.

به‌این‌ترتیب هم درک بهتر از آزمون (جنرال و اکادمیک) پیدا می‌کنید و هم نکات زیرپوستی‌ای را که به افزایش نمره‌تان کمک می‌کند، یاد می‌گیرید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی داشتیم شما را با بهترین منابع آزمون آیلتس آشنا کنیم، اما از اینجا به بعد همه چیز به خودتان بستگی دارد. شما می‌توانید آمادگی برای آیلتس را از شنبه شروع کنید یا همین الان با انتخاب یک یا چند کتاب خودآموز و یا ویدیو آموزش آیلتس از سفیرمال، وارد مسیر موفقیت در آیلتس شوید.

این منابع خودآموز با داشتن فایل صوتی ضمیمه و پاسخنامه شما را از هر معلم بی‌نیاز می‌کنند و با ارائه‌ی تمام نکات لازم شما را به سمت موفقیت در آزمون آیلتس هدایت می‌کنند. ناگفته نماند شما می‌توانید مجموعه‌ی Collins و Advantage را به‌صورت یک پک کامل یا جداگانه و یا حتی به‌شکل پک ترکیبی از سفیرمال تهیه کنید.

درهرصورت اگر هدفتان تسلط به تکنیک‌های آزمون آیلتس و کسب نمره‌‌های بالاست، سفیرمال تمام منابع موردنیاز را در اختیارتان خواهد گذاشت.

مطالب مرتبط:
بهترین کتاب گرامر آیلتس
معرفی ۴ کتاب reading آیلتس
بهترین آموزشگاه آیلتس
چگونه در خانه آیلتس بخوانیم؟
کتاب لغت آیلتس

۱۰ دیدگاه برای “منابع خودآموز آیلتس + معرفی بهترین کتاب های خودآموز آیلتس”

  1. با چه سطح زبان انگلیسی می تونیم از کتاب های IELTS ADVANTAGE استفاده کنیم؟ این کتاب ها ما رو به چه نمره ای میرسونن؟

  2. انقدر منابع مختلفی برای آیلتس وجود داره برای خرید کتاب آیلتس واقعا ادم گیج میشه. ممنون از مطلب کاملتون کع خیلی از سوالات منو برای انتخاب کتاب مناسب ایلتس پاسخ داد. من خودم کتابای کالینز رو استفاده کردم خیلی کاربردی و خوب بودن

    • همراه عزیز سفیرمال سلام. اگر به دنبال کسب موفقیت در آزمون آیلتس هستید و می‌خواهید بیشترین نمره را در آن کسب کنید، پیشنهاد ما پک‌های خودآموز VIP آیلتس است. این بسته‌ها شامل پک خودآموز VIP آیلتس آکادمیک و پک خودآموز VIP آیلتس جنرال است. هردوی این پک‌های خودآموز شامل منابع بروز و جامع آیلتس هستند و علاوه بر برخورداری از برنامه درسی، شامل مشاوره آموزشی هستند.

    • همراه عزیز سفیرمال سلام،
      برای کسب نمره ایده آل در آزمون آیلتس سطح زبان شما باید Upper-intermediate به بالا باشد. اگر سطح زبان شما مبتدی است هم می توانید با استفاده از منابع آیلتس مناسب سطحتان و برنامه ریزی مناسب، دانش زبان انگلیسی تان را تقویت نموده و برای شرکت در ازمون آماده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه