آزمون مجدد یک مهارت آیلتس برای رسیدن به نمره مورد نظر

دیگر نگران نمره آزمون آیلتس خود نباشید، ویژگی جدیدی از ماه نوامبر (اواسط آبان ماه) به آزمون آیلتس اضافه خواهد شد که به تمام داوطلبان شرکت در ازمون آیلتس این قابلیت را خواهد داد تا در صورت عدم کسب نمره مورد نظرشان در یک مهارت ( مهارت شنیداری، نوشتاری، خواندن یا حرف زدن)،  برای بار دوم فقط در آزمون همان مهارت شرکت نمایند.

داوطلبان شرکت در یکی از محبوبترین و پر مخاطب ترین آزمون های  زبان دنیا، آیلتس، به زودی به ویژگی جدیدی دسترسی خواهند داشت که به آنها کمک می کند به نمره مورد نیازشان دست یابند و بتوانند بر اساس آن برای مهاجرت کاری یا تحصیلی اقدام نمایند.

One Skill Retake یا امتحان دادن مجدد فقط یکی از ماژول های آزمون که انتظار می‌رود در ماه نوامبر (اواسط آبان ماه) در مراکز محدود IDP IELTS در شهرهای استرالیا در دسترس باشد، به داوطلبان این امکان را می‌دهد که در صورت عدم کسب نمره مور نظرشان، در یک بخش از چهار مهارت انگلیسی (شنیدن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن) دوباره شرکت کنند.

وارویک فریلند، مدیر عام IELTS، اعلام کرد اتخاذ این تصمیم بر اساس نظرات و پیشنهاد شرکت کنندگان در آزمون آیلتس بوده است.آقای فریلند گفت: ” اطمینان داریم با آمادگی و مطالعه مناسب، آزمون دهندگان ما خواهند توانست در اولین بار بهترین نمره را کسب کنند. با این حال، ما به نظرات و خواسته های  شرکت‌کنندگان در آزمون گوش دادیم و آن‌ها به ما گفتند که می‌خواهند در صورتی که نتوانستند در روز آزمون نمره‌ای را که می‌خواستند کسب کنند، در یک بخش از آزمون دوباره شرکت کنند.

One Skill Retake، این قابلیت را برای شرکت کنندگان در آزمون IELTS فراهم می‌آورد که برنامه های تحصیلی، مهاجرت یا برنامه های کاری خود را به مسیر درست برگردانند.”

در مرحله اول، شرکت کنندگانی که آزمون  مجدد یک مهارت را انتخاب می کنند، کارنامه ای دریافت خواهند کرد که با ارائه آن  به وزارت امور داخلی استرالیا، میتوانند پرونده مهاجرت تحصیلی یا کاری خود را به جریان بیاندازند.

آقای فریلند گفت که One Skill Retake نشان دهنده تعهد آیلتس برای کمک به داوطلبان برای دستیابی به بهترین نمره و حمایت از سازمان ها و شرکت ها برای جذب کاندیداهای مناسب برای مشاغل مورد نیازشان است. او گفت: “ما به این مسیر جدید که نشان دهنده  تعهد ما برای کمک به شرکت کنندگان در دستیابی به پتانسیل کامل خود است، افتخار می کنیم.

زمانی که این ویژگی آزمون آیلتس در سرتا سر جهان عملیاتی شود، شرکت ها و دانشگاهها قادر خواهند بود با انعطاف پذیری بیشتر، کاندیدای با صلاحیت و مناسب برای شغل و رشته مورد نظرشان  را جذب کنند و این موقعیت را بخاطر عدم کسب نمره مورد نظر در یکی از ماژول های آزمون آیلتس به خطر نیندازند.

” شرکت در تنها یک بخش از آزمون آیلتس” از ماه نوامبر (اواسط آبان ماه) در استرالیا آغاز خواهد شد. اطلاعات بیشتر در اوایل نوامبر در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط:
منابع خودآموز آیلتس
راهنمای آزمون آیلتس
ساختار رایتینگ آیلتس
تقویت لیسنینگ آیلتس
آزمون تعیین سطح زبان چیست؟
سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس
کسب نمره 7 در آزمون آیلتس IELTS

یک دیدگاه برای “خبر فوری – آزمون مجدد یک مهارت آیلتس برای رسیدن به نمره مورد نظر برای مهاجرت”

  1. امیدوارم هر چه زودتر در سراسر جهان اجرایی بشه. اینکه به خاطر یک نمره در یک module مجبور هستی کل امتحان آیلتس رو دوباره بدی با اون هزینه های عجیب و غریبش واقعا بی انصافیه!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه