سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس

این روزها خیلی از افراد جامعه برای رسدن به رویاهاشان و ساختن یک آینده مطمئن دنبال مهاجرت و ادامه تحصیل یا پیدا کردن یک کار مناسب در یک کشور انگلیسی زبان هستند. گرفتن مدرک آیلتس یکی از اولین یا شاید مهم ترین قدمها برای مهاجرت است و همه افراد همواره بدنبال سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس هستند.

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس نمره هفت به بالا مثل رویای گنج و پیدا کردن طلا  از آن شایعه هایی است که بدجور به دل ما می چسبد اما همین الان این حباب خیالی را بترکانید و با واقعیت مواجه شوید . دانش زبان انگلیسی شما تنها کمک کننده شما در راه گرفتن مدرک آیلتس است.

خرید کتاب آیلتس

مدرک آیلتس فوری از شایعه تا واقعیت

شایعه یا واقعیت؟  می توان در ۶ ماه از سطح مبتدی به نمره ۶ و نیم یا ۷ آیلتس رسید!

این جمله شایعه ای بیش نیست . خیر، شما نمی‌توایند در بازه زمانی ۶ ماهه خود را از لحاظ سواد انگلیسی به سطح فوق متوسطه یا پیشرفته برسانید بنابراین نخواهید توانست از سطح مبتدی در بازه زمانی کوتاه نمره ۶ و نیم آیلتس یا بالاتر از آن را کسب کنید.

کسب نمره ۷ آیلتس در ۶ ماه شایعه ای است که توسط بسیاری از موسسات مهاجرت و با شعار تبلیغاتی مدرک آیلتس فوری مطرح شده و باور کردن آن نتیجه جز سرخوردگی و ناراحتی برای شما به همراه نخواهد آورد. بنابراین سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس تقویت دانش عمومی زبان انگلیسی است. خود را تا می توانید در معرض زبان انگلیسی صحبت شده توسط Native Speaker ها قرار دهید.

راهنمای آزمون آیلتس

شایعه یا واقعیت؟ امتحان آیلتس آکادمیک از امتحان آیلتس جنرال سخت تر است!

تا حدودی واقعیت! متن های استفاده شده در قسمت ریدینگ ازمون آیلتس آکادمیک متن ها برگرفته از مجلات علمی و کتاب های درسی هستند و برای درک آنها نیاز دارید تا دایره لغات تخصصی و آکادمیک خوبی بلد باشید

اما در آزمون آیلتس جنرال بارم بندی سوالات متفاوت است و وزن نمره در بعضی از سوالات سنگین تر است به همین دلیل کسب نمره بالاتر در آزمون جنرال اگر سخت تر از آزمون اکادمیک نباشد قطعا به همان سختی است.

شایعه یا واقعیت؟ گرفتن مدرک آیلتس بدون کلاس امکان پذیر است!

واقعیت. اگر شما از آن دسته زبان آموزانی هستید که وقتی اراده می کنید هدفمند تمام زمان خود را به یادگیری اختصاص می دهید و با استفاده از کتاب های خود آموز مهارت های خود را افزایش می دهید قطعا می  توانید مدرک آیلتس را هم در کوتاهترین مدت و با تکیه بر اراده فردی کسب کنید.

اما یادتان نرود حضور یک معلم زبان با تجربه در کنار شما نه تنها می تواند این پروسه گرفتن مدرک آیلتس را برای شما کوتاهتر کند یلکه می تواند روی مهارت های Productive ‌شما مثل اسپکینگ و لیسنینگ بسیار تاثیرگذار باشد.

مراحل گرفتن مدرک آیلتس

برای اینکه در نهایت بتوانید به سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس برسید باید مراحل گرفتن مدرک آیلتس را بخوبی بلد باشید و روی مهارت هایتان بخوبی تمرکز کرده باشید. با توجه به گران شدن امتحان آیلتس سعی کنید هر وقت به خودتان و مهارت هایتان ایمان داشتید در امتحان آیلتس شرکت کنید تا بتوانید نمره مورد نظرتان را کسب کنید.

  • مرحله ۱: سطح عمومی دانش زبان انگلیسی خود را توسط کتاب های خود خوان یا پک های خودآموز به سطح فوق متوسطه یا B2 و ادونسد C1 ‌ برسانید.
  • مرحله دوم: روی مهارت های آیلتس تمرکز کنید و در کنار تقویت دانش عمومی زبان انگلیسی مهارت هایتان را مطابق نیاز آزمون آیلتس ارتقا دهید. پیشرفتتان در مهارت اسپکینگ و رایتینگ را حتما با یک معلم چک کنید و روی دایره لغت و ساختارهای گرامری خود تمرکز کنید.
  • مرحله سوم: روز مدیریت زمان و زمان بندی آزمون آیلتس تمرکز کنید. با استفاده از کتاب های کمبریج آیلتس خود را در فضای شبیه سازی شده به امتحان اصلی قرار دهید و یا در آزمون های آزمایشی آیلتس شرکت کنید. حتما قبل از امتحان اصلی بار ها و بار ها این شرایط را تمرین کنید تا بتوانید در روز امتحان اصلی بهترین عملکرد را داشته باشید.
  • مرحله چهارم: در آزمون آکادمیک یا جنرال به توجه به هدفتان ثبت نام کنید و در آزمون شرکت کنید.

نکته طلایی و پایانی
به دنبال سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس نباشید. شما عزیزان می توانید با شرکت در کلاس خصوصی آیلتس قبولی خود را تضمین کنید. سریعترین راه ها قطعا بهترین و باکیفیت ترین راه ها نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کتاب های خودخوان آیلتس و مشاوره آموزشی با کارشناسان آموزش ما در سفیرمال تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط:
منابع خودآموز آیلتس
بهترین کتاب‌ گرامر آیلتس
چگونه در خانه آیلتس بخوانیم؟
بهترین کتاب ‌های رایتینگ آیلتس
راه های موفقیت در آزمون آیلتس
کسب نمره 7 در آزمون آیلتس IELTS
برای امتحان آیلتس از کجا شروع کنم؟

  • سفیرمدیا
  • فروردین 14, 1402

۱۰ دیدگاه برای “سریعترین راه گرفتن مدرک آیلتس”

  1. سلام.شما مدرک آیلتس فروشی هم دارید برای یک ایرانی داخل دبی می‌خوام قبلاً امتحان داده پنج گرفته نیاز به نمره شش داره.

    • با سلام
      خیر این کار تقلب و تخلف محسوب می‌شود و عواقب قانونی دارد. توصیه می‌‌کنیم با شرکت در کلاس های خصوصی‌‌ آیلتس و یا خرید کتاب‌های خودآموز آیلتس خود را به سطح نمره مورد نظر برسانند.

  2. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید.بنده دانشجو یکی از رشته های مهندسی هستم راستش درحال حاضر متوجه شدم یکی از مهارت های لازم برای ورود به بازار کار داشتن مدرک زبان ایلتس هستش راستش بنده سطحم نمیدونم درچه حده حدودا میتونم بگم درحد زبان عمومی مدرسه دانشگاهه الانم که لازم دارم برای این مدرک اقدام کنم یکی ازمحدودیت هام دسترسی نداشتن به کلاس من جمله بخاطر هزینه و…بنظرتون بهترین پیشنهاد وکار چیه برای من تاخودمو به یک سطحی برسونم که در۴یا۵ ماه اینده که شرایط کلاس رفتن اگر برام مهیا بود وخواستم برم کلاس باری ایلتس زودتر بتونم به مدرک ایلتس برسم ؟واصن برای یادگیری زبان به صورت خوداموز درخانه برای رسیدن به یک سطح متوسط چیکارباید بکنم؟ممنون میشم بنده رو راهنمایی بفرمایید

    • همراه عزیز سفیرمال سلام. برای آمادگی آزمون آیلتس می‌توان در کلاس آمادگی آیلتس شرکت کرد و یا از پک‌های خود آموز آیلتس کمک گرفت. برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره آموزشی رایگان و تهیه بهترین کتاب‌های آیلتس لطفا با شماره ۰۲۱۷۴۰۵۶۰۰۰ تماس گرفته و یا به شماره ۰۹۰۵۳۵۴۷۸۱۱ در واتسپ پیغام دهید.

    • همراه عزیز سفیرمال سلام. برای کسب اطلاعات کامل درباره کلاس‌های خصوصی آیلتس، لطفا با شماره ۰۲۱۷۴۰۵۶۰۰۰ تماس بگیرید. همچنین می‌توانید به شماره ۰۹۰۵۳۵۴۷۸۱۱ در واتسپ پیغام دهید و از کارشناسان آموزش سفیرمال مشاوره دریافت کنید.

  3. سلام، آیا کتب آموزشی شما همه فیزیکی و چاپی هستند و کتاب الکترونیکی و صوتی که تهیه آن از طریق اینترنت انجام شود هم دارید لطفا پاسخ دهید ممنون

    • سلام
      کتابهای ما عمدتا به صورت فیزیکی و چاپی هستند. در این سایت منابع آموزشی الکترونیکی داریم که پیشنهاد می‌کنیم بهش سر بزنید.
      dld.safirmall.com

    • همراه عزیز سفیرمال سلام. گرفتن مدرک آیلتس به صورت خودآموز در این بازه زمانی میسر و ممکن است اما قدم اول در این مسیر، سنجش سطح زبانتان است. با شرکت در تعیین سطح آیلتس سفیر(IEPTO) و یا تعیین سطح رایگان سفیرمال می‌توانید از مشاوره آموزشی رایگان بهره‌مند شوید.قدم دوم تهیه بهترین منابع خودآموز آیلتس برای مطالعه و کسب آمادگی آزمون است. برای کسب مشاوره آموزشی کافیست با شماره تلفن ۰۲۱۷۴۰۵۶۰۰۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه