همه ما، فارغ از شغل، مرتبه اجتماعی و تحصیلاتمان، برای زندگی در عصر ارتباطات، نیاز به بلد بودن حداقل یک زبان دیگر داریم و از آنجایی که زبان انگلیسی یکی از زبان‌های بین المللی پرکاربرد است، صحبت به این زبان می‌تواند در موفقیت ما در کسب و کار و تحصیل نقش بسزایی داشته باشد. راه‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد که می‌توان بسته به سطح، برنامه روزانه و هدف هر فرد از یادگیری زبان انگلیسی از یک یا تعداد بیشتری از آن‌ها استفاده کرد. این روش‌ها عبارتند از:

  1. یادگیری زبان انگلیسی در کلاس حضوری
  2. یادگیری زبان انگلیسی در کلاس آنلاین
  3. یادگیری از طریق یوتیوب
  4. یادگیری به همراه معلم خصوصی
  5. یادگیری به صورت خودآموز خودآموز
  6. و …

در سال‌های اخیر و با همه‌گیری ویروس کرونا و تغییر سبک یادگیری، تمایل بسیاری از افراد به یادگیری خودآموز زبان، بسیار بیشتر از قبل شده است، به نحوی که این روزها و حتی بعد از کنترل شدن پاندمی کرونا، زبان آموزان ترجیح می‌دهند با استفاده از منابع مناسب، به صورت خودآموز یادگیری زبان انگلیسی را ادامه دهند و در وقت و انرژی و هزینه‌های جانبی خود صرفه‌جویی نمایند.

خرید کتاب زبان

 

برنامه ریزی برای یادگیری زبان در خانه 

یک از چالش‌های یادگیری زبان به صورت خودآموز در منزل، عدم اختصاص زمان مناسب برای یادگیری است. بدلیل مشغله فراوان ممکن است کارهای دیگر را در اولویتی مهم‌تر از زبان انگلیسی قرار دهید و تمام کتاب‌ها و سایر متریالی که تهیه کرده‌اید بدون استفاده و در کتابخانه‌تان خاک بخورند. بنابراین مهمترین اصل در یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز در منزل، متعهد بودن به برنامه درسی است.

برنامه ریزی یادگیری زبان

 

بهترین کتاب یادگیری زبان در خانه 

شما که غریبه نیستید، همه کتاب‌های آموزش انگلیسی موجود در بازار بر اساس جدیدترین متدهای آموزش زبان نگارش شده‌اند ولی بهترین کتاب یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز، کتابی است که با ویدئو آموزشی تدریس مدرسین با تجربه همراه باشد، مطالب کتاب با جزئیات کامل تدریس شده باشند و مطالبی اضافه‌تر از کتاب درسی نیز برای شما قرار داده شده باشد تا شما بتوانید حتی از سطوح مقدماتی به صورت اصولی زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

کتاب تاچ استون در 4 سطح از مبتدی تا فوق متوسطه و کتاب ویوپوینت در 2 سطح پیشرفته به همراه ویدئو آموزشی تدریس کتاب، از بهترین کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی برای یادگیری به صورت خودآموز است. یادمان نرود که ما برای یادگیری زبان انگلیسی همواره به یک نقشه راه نیاز داریم و در هر سطح زبانی که باشیم بهتر است با کمک معلمین توانمند (در کلاس‌های حضوری، به صورت خصوصی یا با استفاده از ویدئوهای آموزشی)، به بهترین نحو یادگیری زبان انگلیسی را ادامه دهیم.

بهترین کتاب لغت خودآموز 

مجموعه کتاب‌های Oxford Word Skills، با هدف تقویت دایره واژگان و بهبود مهارت فراگیری لغات در سه سطح طراحی شده است. با ارائه لغات و اصطلاحات کاربردی و معانی به صورت کوتاه و روشن، این کتاب به تقویت اعتماد بنفس در به کارگیری لغات جدید در مکالمات روزمره کمک می‌کند.

کتاب لغت آکسفورد ورد اسکیلز سطح مبتدی مناسب زبان آموزان سطح A1 و A2 است و کاربردی‌ترین لغات مناسب این دو سطح را فرا خواهید گرفت. سطح متوسطه کتاب، مختص زبان آموزان سطح B1 و B2 است و اگر شما زبان آموز سطح اینترمدیت یا آپر اینترمدیت هستید، می‌توانید بر اساس موضوعات مطرح شده در کتاب، لغات و اصطلاحات جدید یاد بگیرید.

کتاب لغت Oxford Word Skills سطح پیشرفته مختص زبان آموزان C1 و بالاتر است و برای زبان آموزانی مناسب است که در سطح پیشرفته تصمیم گرفته‌اند به صورت خودآموز زبان انگلیسی‌شان را تقویت نمایند و لغات مناسب سطح‌شان را فرا بگیرند.

خرید کتاب لغت انگلیسی

 

ویژگی‌های کتاب لغت Oxford Word Skills 

  • تمرین‌های مفید و متنوع در پایان هر درس
  • مثال‌های متنوع از لغات و اصطلاحات در قالب مکالمه، متن و جملات ساده و پیچیده
  • پاسخنامه در انتهای کتاب
  • قابل استفاده به صورت خود آموز (self-study)

 

بهترین کتاب گرامر خودآموز – آکسفورد پرکتیس گرامر 

مجموعه کتاب Oxford Practice Grammar با استفاده از روش‌های نوین تدریس گرامر (inductive teaching) دستور زبان انگلیسی را در سه سطح Basic، Intermediate و Advanced آموزش می‌دهد. با مطالعه هر سه کتاب این مجموعه، تقریبا تمامی قوانین گرامر زبان انگلیسی را همراه با مثال در موقعیت‌های مختلف فرا خواهید گرفت.

در پایان کتاب پاسخنامه تمامی تمرین‌ها و تست‌ها موجود است. علاوه بر این تستی با عنوان Exit test به عنوان امتحان پایانی وجود دارد که می‌توانید با کمک آن کلیه مطالب کتاب را مرور کرده و از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوید. کتاب آکسفورد پرکتس گرامر سطح مبتدی مختص زبان آموزان سطح A1 و A2 است.

سطح متوسطه این کتاب مختص زبان آموزان سطح B1 ، B2 و حتی C1 است و زبان آموزان سطح پیشرفته می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد گرامرهای موجود در سطح ادونسد و CPE از سطح پیشرفته کتاب Oxford Practice Grammar استفاده نمایند.

خرید کتاب گرامر انگلیسی

ویژگی‌های کتاب آکسفورد پرکتیس گرامر :

  • حاوی قوانین گرامری و مثال‌های متعدد
  • تمرینهای متنوع و مفید با Answer Key
  • همراه با سی دی آموزشی
  • قابل استفاده به صورت خودآموز
  • همراه با تست پس از پایان هر بخش

 

بهترین پک خودآموز برای یادگیری زبان انگلیسی در منزل 

دوره خودآموز زبان انگلیسی CTM بر اساس کتاب‌های تاچ استون و ویوپوینت برای آموزش مکالمه و چهارت مهارت اصلی زبان از جمله مهارت شنیداری، خواندن، نوشتاری و حرف زدن، ویدئو کتاب Oxford Word Skills برای آموزش لغت و کتاب Oxford Practice Grammar برای آموزش گرامر انگلیسی طراحی شده‌ است.

در این دوره مجازی خودآموز زبان انگلیسی، اساتید باتجربه‌ی سفیر تمامی بخش‌های کتاب را به صورت ویدئویی تدریس می‌کنند. علاوه بر این، تمرین‌های تعاملی لغت و گرامر نیز برای افزایش میزان یادگیری در هر درس وجود دارد. برای تقویت مهارت اسپیکینگ و رفع اشکال، 6 جلسه کلاس خصوصی برای شما در نظر گرفته شده است که با هماهنگی میان شما و استادتان در تایم مناسب برای شما برگزار خواهد شد.

علاوه بر این، در طول مدت دوره پشتیبان آموزشی طی چندین تماس تلفنی میزان پیشرفت شما را چک کرده و برنامه درسی مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهد. در پایان دوره، یک آزمون پایان ترم وجود دارد و به شما مدرک با مهر سفیر و دانشگاه بلومزبری لندن اعطا می‌شود. برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز هیچ وقت دیر نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره آموزشی با شماره 02174056000 تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط:
یادگیری زبان فرانسه در خانه

معرفی آزمون های زبان فرانسه
یادگیری زبان فرانسه از صفر تا صد
بعد از انگلیسی چه زبانی یاد بگیریم؟

۵ دیدگاه برای “کتاب آموزش زبان انگلیسی در خانه”

  1. بهترین کتاب زبان انگلیسی در خانه رو معرفی میکنید؟ و بهترین پک خودآموز برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه و برنامه ریزی زبان درخانه چگونه هست؟

  2. سلام ممنون از مقاله خوبتون لطفا کتاب‌های خوآموز مناسب برای آزمون آیلتس رو هم معرفی کنید. ممنون

    • همراه عزیز سفیرمال سلام. شما می‌توانید از بخش کتاب خودآموز آیلتس، پک‌های خودآموز آیلتس مناسب خود را تهیه کنید. این پک‌ها بر روی همه مهارت‌های اصلی آزمون آیلتس تمرکز داشته و می‌تواند شما را به نمره دلخواهتان در آیلتس برساند.

  3. منابعی که برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه معرفی کردید بنظرم از نظر محتوا و موضوع بهترین هستند. من قبل از اینکه بخواهم کلاس زبان برم با مجموعه کتاب های تاچ استون سطح زبانم رو خیلی بالابردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه