کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان

تسلط بر زبان انگلیسی برای همه، یک آرزوی بزرگ است؛ اما بسیاری از افراد فرصت کافی برای ثبت‌نام در کلاس و یا حتی مطالعه‌‌ی خودخوان را ندارند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید، احتمالاً ترجیح می‌دهید زبان را به‌گونه‌ای جذاب و متفاوت یاد بگیرید. تماشای کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان همان راه جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است که دنبالش هستید! بهترین فیلم آموزش زبان انگلیسی می‌تواند یک گام مؤثر برای بهبود مهارت‌های زبانی شما باشد. در این مطلب، همراه ما باشید تا شما را با کاربردی‌ترین کارتون‌ها برای آموزش زبان آشنا کنیم. مطمئنیم که پس از خواندن این لیست، دیگر به سراغ تماشای انیمیشن‌های دوبله‌شده نخواهید رفت!

لیست کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان

  1. انیمیشن Elemental
    انیمیشن Elemental محصول بسیار جدیدی است که در سال 2023 در ژانر خانوادگی، درام، ماجراجویی و اندکی کمدی ساخته شده است. این انیمیشن که روایت داستانی عاشقانه در دل یک ماجراجویی اجتماعی است، در سرزمین عناصر چهارگانه (آّب، خاک، آتش و باد) اتفاق می‌افتد. در این داستان دختری از جنس آتش با خلق‌وخوهای تند خود، عاشق پسری از عنصر باد می‌شود!
  2. انیمیشن Lightyear
    Lightyear محصولی تخیلی و ماجراجویانه از والت دیزنی در سال 2022 است. این انیمیشن اسپین آفی از مجموعه‌ی پرطرفدار داستان اسباب‌بازی‌هاست و در آن ماجرای فرود باز لایتیر به سیاره‌ای و مواجهه‌‌ی او با ساکنان آن سیاره روایت شده است.
  3. انیمیشن Luck
    Luck یک انیمیشن یا بهتر است بگوییم فیلم ماجراجویانه و کمدی درباره‌ی بدشانس‌ترین فرد جهان است. این فیلم که ساخته‌ی 2022 در آمریکاست، سعی دارد تا نشان دهد که قدرتی فراتر از قلمروی شانس نیز وجود دارد. اگر شما هم به دنبال شانس هستید، با دانلود کارتون آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان Luck شانس خودتان را برای تسلط بر انگلیسی امتحان کنید!
  4. انیمیشن The Bad Guys
    انیمیشن کمدی و فانتزی The Bad Guys ساخته‌ی Pierre Perifel در سال 2022، نمایشی از سختی‌های «یک شهروند درستکار» بودن، است!
  5. انیمیشن Turning Red
    Turning Red اولین فیلم استودیو پیکسار است که توسط یک زن کارگردانی شده. پس از Up، این فیلم را باید دومین فیلم با کاراکتر اصلی آسیایی دانست. آیا همین موضوع، شما را به تماشای آن تشویق نمی‌کند؟! پس اگر به دنبال کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان هستید، Turning Red را از دست ندهید.
  6. انیمیشن Encanto
    فرض کنید که شما یک دختر کلمبیایی هستید و در خانواده‌ای به دنیا آمدید که همه‌ی اعضاء آن، جادویی بلندند بجز شما! احتمالاً زندگی برایتان چالش‌برانگیز خواهد شد! Encanto روایتی کمدی و فانتزی محصول 2021 والت دیزنی درباره‌ی زندگی چنین دختری‌ست.

  7. انیمیشن Luca
    Luca محصول 2021 استودیو پیکسار اولین تجربه‌ی فیلم‌سازی بلند انریکو کاساروسا و داستان زندگی یک پسر هیولایی است که حالا شکل انسان را به خود گرفته!
  8. انیمیشن Raya and the Last Dragon
    Raya and the Last Dragon محصول 2021 والت دیزنی، یک انیمیشن آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان برای علاقه‌مندان به فرهنگ‌ها و سنت‌های آسیای شرقی است. انیمیشی که داستان شاهزاده خانم جوانی به نام رایا و چالش‌های او با یک اژدها را به تصویر کشیده است.

  9. انیمیشن The Willoughbys
    The Willoughbys داستان یک خانواده با روابط خانوادگی افتضاح است! این انیمیشن که در سال 2020 ساخته شده، به دلیل موضوع و داستان غیر متعارف خود طرفداران زیادی دارد.
  10. انیمیشن Shrek
    آیا کسی وجود دارد که شرک، این انیمیشن قدیمی و پرطرفدار را ندیده باشد؟! اگر به دنبال یک کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان هستید، شرک به دلیل جمله‌های ساده و تنوع لهجه انتخاب خوبی است. اما شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که زبان نیتیو چیست و چگونه می‌توان با تماشای انیمیشن‌هایی مانند شرک، به بهبود مهارت‌های زبان نزدیک‌تر شد؟ تماشای انیمیشن‌هایی با مکالمات طبیعی، به شما کمک می‌کند تا به درک بهتری از زبان نیتیو برسید و مهارت شنیداری خود را تقویت کنید.
  11. انیمیشن The Incredibles
    شگفت‌انگیزان هم کارتون جدیدی نیست و احتمالاً دوبله‌ی آن را بارها دیده‌اید. این بار سعی کنید تا به زبان اصلی تماشایش کنید. البته فراموش نکنید که اگر زبان‌آموز سطح مبتدی هستید، این انیمیشن انتخاب خوبی برایتان نیست.
     کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان
  12. انیمیشن Cloudy With a Chance of Meatballs
    اگر قبلاً کارتون «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» را دیده‌اید، حالا فرصت خوبی است که ادامه‌ی آن را به زبان اصلی تماشا کنید. در این کارتون فلینت لاکوود و دوستانش درحال جشن گرفتن موفقیت خود در نجات جهان از دردسری هستند که اختراع قبلی او به بار آورده بود.
  13. انیمیشن Cinderella
    سیندرلا به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و پرفروش‌ترین آثار والت دیزنی، دیالوگ‌های روانی دارد که آن را به انتخاب خوبی به عنوان انیمیشن آموزش زبان انگلیسی بزرگسالان تبدیل می‌کند.
  14. انیمیشن Kung Fu Panda
    پاندای گونگفوکار داستان یک پاندای علاقه‌مند به کونگفوست که باید در اداره‌ی رستوران نودل خانوادگی پدرش، به او کمک کند. این کارتون اولین بار در سال 2008 ساخته شد و طرفداران زیادی پیدا کرد.
  15. انیمیشن Tangled
    گیسوکمند معروف، محصول 2010 انیمیشنی با جملات کاربردی فراوان است که داستان یک شاهزاده‌ی جوان گم‌شده و ماجرای پیدا شدنش را به تصویر می‌کشد.
  16. انیمیشن How to Train Your Dragon
    «چگونه اژدهایت را تربیت کنی؟!» محصول 2010 و مربوط به افسانه‌ی وایکینگ‌ها، درباره‌ی پسری است که می‌خواهد به یک اژدهاکش ماهر تبدیل شود.
  17. انیمیشن Frozen
    پرنسس السا با قدرت جادویی کنترل کردن یخ و برف، با ترس‌هایش مواجه می‌شود و شما را نیز در این مسیر همراه خود می‌برد! Frozen یک انیمیشن خوب برای زبان‌آموزان تازه‌کار است.
  18. انیمیشن Aladdin
    چه چیزی بهتر از اینکه دنبال دانلود کارتون آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان باشید و انیمیشنی را انتخاب کنید که از داستان‌های هزارویک شب برگرفته شده است. علاء‌الدین داستان مرد جوانی که به چراغ جادو دست پیدا می‌کند!
  19. انیمیشن Inside Out
    Inside Out یک انیمیشن بامحتوا و غنی است که احساسات مختلف آدم را به تصویر می‌کشد. این کارتون محصول 2015 انتخابی خوب برای علاقه‌مندان به فیلم‌های مفهومی است.
  20. انیمیشن Soul
    Soul یک انیمیشن ماجراجویانه از زندگی ارواح، پس از مرگ است که در سال 2020 ساخته شده. اگر هدفتان تماشای کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان است، Soul انتخاب خوبی محسوب می‌شود.همچنین برای بهبود مهارت‌های زبانی خود، خرید فیلم آموزشی زبان می‌تواند به شما کمک کند تا در هر سطحی به‌راحتی مکالمه و قواعد زبان را یاد بگیرید.

کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان (جذاب و دیدنی)

تماشای کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان چه مزیت‌هایی دارد؟

  • تماشای فیلم و کارتون یکی از تفریحات روزمره‌ی آدم‌ها در اوقات فراغت است؛ پس کارتون‌های زبان اصلی درگیری روزمره‌ی شما با زبان را افزایش می‌دهند.
  • انیمیشن‌ها و کارتون‌ها چون برای کودکان و نوجوانان ساخته می‌شوند، معمولاً زبانی ساده‌تر و قابل فهم‌تر و سرعتی کمتر دارند؛ از این رو انتخابی خوب برای تمرین زبان هستند.
  • تماشای فیلم و کارتون به زبان انگلیسی، مهارت شنیدن شما را تقویت می‌کند.
  • کارتون‌ها و فیلم‌ها معمولاً حاوی اصطلاحات و عباراتی هستند که در زندگی واقعی کاربرد دارند و شما آن‌ها را در کتاب‌ها پیدا نخواهید کرد.
  • تماشای فیلم یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای یادگیری لغات جدید است. راهی که احتمال فراموش شدن لغات در آن کمتر می‌شود.
  • کارتون‌ها تلفظ شما را بهبود می‌بخشند و حتی اگر کارتون دیدن را به صورت مستمر ادامه دهید، لهجه‌ی خوبی نیز پیدا خواهید کرد.
  • کارتون‌ها نیز مانند فیلم‌ها به دلیل اینکه با محتوای تصویری همراه هستند، در حافظه بهتر جای می‌گیرند.
  • تماشای انیمیشن فرصتی را فراهم می‌کند تا با فرهنگ کشور‌های انگلیسی زبان هم آشنا شوید. آموزش‌های مدرن، اهمیت فرهنگ را کمتر از چهار مهارت اصلی (خواندن، شنیدن، نوشتن و صحبت کردن) نمی‌دانند

اگر هم در کنار انیمیشن علاقه مند به یادگیری زبان از طریق کتاب هستید می‌توانید به مقاله‌ای که درباره بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای بزرگسالان توضیح داده‌ایم مراجعه کنید تا با کتاب‌های بیشتری آشنا شوید.

جمع‌بندی

تماشای کارتون انگلیسی برای تقویت زبان بزرگسالان یکی از روش‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای است که دردسر کمی هم دارد! لازم نیست به کلاس بروید و یا در موقعیت خاصی باشید. فقط کافی است تا روی تخت یا مبل دراز بکشید و در اوقات فراغتتان نیز چیزی یاد بگیرید! ما در این مقاله سعی کردیم تا علاوه بر معرفی 20 انیمیشن خوب برای یادگیری زبان انگلیسی، شما را با مزایای تماشای کارتون زبان اصلی نیز آشنا کنیم. شروع کنید و از امشب دوبله را کنار بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه