مدرک تافل فوری

آزمون تافل TOEFL یک آزمون آمریکایی است و یکی از شناخته شده‌ترین آزمون‌های بین‌المللی است که معمولا کسانی که قصد ادامه تحصیل در سایر کشورها علی الخصوص دانشگاه‌های کشور آمریکا را دارند در این آزمون شرکت می‌کنند. آزمون تافل فقط نوع آکادمیک دارد و این روزها بیشتر به صورت اینترنتی برگزار می‌شود و به TOEFL IBT معروف است. اگر می‌خواهید مدرک تافل خود را هر چه سریعتر اخد کنید، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

“مدرک تافل فوری” شایعه است یا واقعیت دارد؟

برای کسب نمره دلخواه در تمام آزمون‌های بین‌المللی مثل آیلتس، تافل، دولینگو و PTE سطح زبان انگلیسی شما باید Upper- intermediate واقعی و بالاتر باشد. بنابراین اگر زبان‌آموز سطح فوق متوسطه و بالاتر هستید “مدرک تافل فوری” نه تنها شایعه نیست بلکه در دسترس‌ترین اتفاق در پروسه مهاجرت تحصیلی شماست.

اگر این سوال برای شما هم پیش آمده است که چگونه می توانید مدرک تافل را در سریع ترین زمان ممکن اخذ کنید؟، برای شما نقشه راه طراحی کرده‌ایم تا قدم به قدم شما را تا رسیدن به مدرک تافل با نمره دلخواه راهنمایی کنیم.

خرید کتاب تافل

قدم اول: سطح زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید.

با هر سطح زبان انگلیسی که می‌خواهید برای آزمون تافل خودتان را آماده کنید، لازم است بدانید که صحت استفاده از ساختارها در زبان انگلیسی یا همان Accuracy در کنار استفاده از Collocation ها درست و دایره لغت مناسب، درک مطلب زبان انگلیسی و توانایی فهمیدن فایل‌های صوتی با سرعت‌های متفاوت از مهم‌ترین قدم‌هاست. تا یادمان نرفته است تاکید کنیم که برای Speaking علاوه برا تمام موارد قبلی باید Fluent هم باشید.

پس در اولین گام از سطح زبان انگلیسی خود مطمئن شوید و بعد با کتاب‌های مناسب دانش خود را در مهارت‌های متفاوت تقویت کنید. برای تعیین سطح رایگان و کسب مشاوره آموزش می‌توانید با کارشناسان آموزش سفیرمال به شماره 02174056000 تماس بگیرید.

برای تافل از کجا شروع کنیم؟

قدم دوم : فرمت آزمون را بخوبی بشناسید.

یکی از مهم‌ترین اقدامات برای موفقیت در آزمون تافل این است که فرمت آزمون را بخوبی و درستی بشناسید. نوع سوالات را تمرین کرده باشید و بدانید در روز امتحان اصلی باید انتظار چه سوالاتی را داشته باشید و برای پاسخ دادن به هر بخش چقدر زمان دارید.

به طور کلی باید بدانید آزمون تافل حدودا 3:30 الی 4 ساعت طول می‌کشد و نمره آن از 120 محاسبه می‌شود و بر خلاف آزمون آیلتس که مهارت اسپیکینگ در یک روز جدا سنجیده می‌شود در آزمو TOEFLهر 4 مهارت اصلی در یکروز سنجیده می‌شوند. ابتدا مهارت ریدینگ و لیسنینگ و پس از 10 دقیقه استراحت مهارت‌های اسپیکینگ و رایتینگ سنجیده می‌شوند.

در بازه قبل از آزمون اصلی، حتما در یک یا چند آزمون آزمایشی شرکت کنید و یا با استفاده از کتاب‌های تست آمادگی آزمون تافل، خودتان را بخوبی برای روز امتحان کنید، مدیریت زمان را تمرین کنید، استرس خود را مدیریت کنید و به طور کلی قبل از روز آزمون اصلی، چند بار به طور کامل از صفر تا صد آزمون را تمرین کنید.

بهترین منابع آمادگی تافل چیست؟

قدم سوم: از متخصصان فن کمک بگیرید.

هر چقدر هم سطح زبان انگلیسی شما خوب باشد، در نهایت و به اصطلاح برای فوت کوزه‌گری باید به سراغ کوزه‌گر بروید. معلمان زبان متخصص و متبحر در زمینه تافل می‌توانند نکات کلیدی و توصیه‌های کاربردی خوبی برای شما داشته باشند تا نه تنها در وقت و انرژی شما صرفه جویی کنند بلکه به شما کمک کنند تا در همان تلاش اول به نمره مد نظرتان برسید و نیازی نباشد تا مجدد با صرف هزینه بالا در آزمون ثبت نام کنید.

شرکت در کلاس‌های خصوصی آمادگی تافل را به روزهای پایانی موکول نکنید. شهریه کلاس‌ها را همانند یک سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید و به خودتان زمان دهید تا نکات و توصیه‌های مدرسین خبره آزمون تافل را به بخش فعال دانش زبان‌انگلسی‌تان تبدیل کنید و به راحتی در روز آزمون از آنها استفاده نمایید.

قدم چهارم: به موقع در آزمون ثبت نام کنید.

برای ثبت نام در آزمون تافل، ابتدا در سایت ets.org و در بخش آزمون تافل یک اکانت بسازید. سپس مرکز برگزاری آزمون و روز و ساعت آزمون را انتخاب کرده و پس از پرداخت هزینه، ثبت نام خود را نهایی کنید.

لازم است در هنگام ایجاد حساب کاربری در سایت ETS اطلاعات هویتی خود شامل “نام”، “نام خانوادگی” و “تاریخ تولد” را دقیقا مطابق با گذرنامه خود وارد نمایید، چون این تنها بخشی از حساب کاربری شما در سایت ETS است که غیر قابل تغییر است و علاوه بر این مهم‌ترین بخش آن نیز است.

درصورتی که هنوز گذرنامه ندارید باید دقت کنید که اطلاعات را به گونه‌ای وارد نمایید که بعداً بتوانید مطابق این اطلاعات جهت دریافت گذرنامه اقدام فرمایید و نکته مهم اینکه باید حداقل 14 روز بین دو آزمون شما فاصله باشد. به عبارتی هر دو هفته یک بار می توانید در آزمون تافل شرکت نمایید.

نکته مهم این است که روز آزمون خود را با توجه به دد لاین اپلای برای مهاجرت تحصیلی خود انتخاب کنید. همیشه گوشه ذهنتان این را داشته باشید که ممکن است به هر دلیلی بار اول نتوانید نمره مورد نظرتان را کسب کنید و مجبور شوید تا مجدد در آزمون ثبت نام کنید. با علم و آگاهی از تاریخ نهایی برای ارسال مدارک 2 الی 3 ماه زودتر برای شرکت در آزمون تافل اقدام کنید.

کلام آخر :

مدرک فوری تافل، با تلاش شما، استفاده از منابع مناسب و درست، کمک اساتید خبره تافل و اقدام به موقع به راحتی در دسترس است.

برای خرید منابع آمادگی آزمون تافل و شرکت در کلاس خصوصی آزمون تافل به سایت سفیرمال مراجعه نمایید و برای کسب مشاوره رایگان آموزشی با کارشناسان آموزش سفیرمال با شماره 02174056000 تماس بگیرید.

 

مطالب مرتبط:
معرفی آزمون تولیمو
افزایش سرعت ریدینگ
چگونه رایتینگ را تقویت کنیم؟
چگونه لیسنینگ را تقویت کنیم؟
آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین
آیا آموزش زبان در 50 روز ممکن است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه