آموزش زبان انگلیسی از صفر

اگر به تازگی تصمیم به یادگیری زبان انگلیسی گرفته‌اید، حتما سوالات زیادی در ذهن شما هست که نیاز دارید به آن‌ها پاسخ دهید. ما در این مقاله می‌خواهیم مهم‌ترین نکاتی که در مورد یادگیری زبان انگلیسی آن هم از پایین‌ترین سطح وجود دارد را با شما در میان بگذاریم پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

برنامه ریزی درسی اولین قدم برای یادگیری زبان

بدون شک یادگیری زبان انگلیسی بدون برنامه‌ریزی و زمان‌بندی کاری عملا غیر ممکن است، چرا که حجم مطالب بسیار زیاد است و بدون برنامه‌ریزی نمی‌توان نتیجه مطلوبی به دست آورد. اگر بدون برنامه‌ریزی این کار ممکن بود، زبان آموزان مجبور نبودند هزینه‌های بالایی برای شهریه کلاس‌های زبان بپردازند تا آن‌ها برایشان این کار را انجام دهند! در حقیقت یکی از مهم‌ترین کارهایی که موسسات برای زبان‌آموزان انجام می‌دهند این است که میزان و نحوه یادگیری را برای آن‌ها برنامه ریزی می‌کنند. حال اگر بخواهیم خودمان برنامه‌ریزی انجام دهیم، باید یک برنامه ریزی روزانه برای یادگیری زبان انگلیسی برای مطالعه، مکالمه، و تمرینات زبان انگلیسی تدوین کنیم که به ما کمک کند تا به هدف یادگیری زبانمان برسیم.

اولین کاری که برای برنامه‌ریزی یادگیری زبان باید انجام دهیم، تعیین هدف است. این به این معنی است که بدانیم در حال حاضر در چه سطحی هستیم و در چه مدت زمانی می‌خواهیم به چه سطحی برسیم؟ پس در برنامه ریزی سه رکن اساسی وجود دارد.

  1. سطح فعلی شما به عنوان مثال سطح پایه
  2. هدف شما از یادگیری زبان مثل رسیدن به سطح پیشرفته
  3. فرصت زمانی برای رسیدن به هدف‌تان مثل 6 ماه، یک سال و یا …

شناخت درست و کافی از این سه رکن به خودی خود کار چندان ساده‌ای نیست و نیاز به کمک یک کارشناس آموزش دارد. پس اگر می‌خواهید یک برنامه ریزی درست و مفید انجام دهید، بهتر است از مشاوره‌های آموزشی تخصصی که توسط موسسات معتبرارائه می‌شوند بهره ببرید. جهت دریافت مشاوره آموزشی از طریق کارشناسان آموزش سفیرمال کافیست سری به وب‌سایت safirmall.com بزنید و یا با شماره تلفن 02175443000 تماس بگیرید.

آموزش زبان انگلیسی از صفر با خرید منابع خودآموز

انتخاب کتاب زبان مناسب هم مانند برنامه‌ریزی آموزشی گامی مهم و سرنوشت ساز است. باید بدانید که هیچ منبع آموزشی و یا به زبان ساده هیچ کتابی به تنهایی برای یادگیری کافی نیست. هیچ کتابی به تنهایی نمی‌تواند تمام نیازهای یک زبان آموز رادر هر چهار مهارت زبان انگلیسی برآورده کند، چرا که حجم مطالب بسیار زیاد است و نیاز به طبقه‌بندی دارد. پس بعداز اینکه برنامه ریزی آموزشی درست انجام شد، طبق نیازها و الویت‌های آموزشی کتاب‌های مختلف نیز انتخاب می‌شوند.

به عنوان مثال فردی که می‌خواهد انگلیسی را در مدت کوتاهی برای سفر کردن و تجارت بیاموزد، نسبت به فردی که می‌خواهد انگلیسی را برای کنکور بیاموزد به منابع و کتاب‌های انگلیسی متفاوتی نیاز دارد. برای تهیه بهترین کتاب‌های خودآموز زبان انگلیسی باید اطلاعات کافی را در مورد آن کتاب، کارایی آن و سطح زبانتان داشته باشید تا بتوانید بهترین روش را برای این فرآیند انتخاب کنید. برای آشنایی و خرید بروزترین منابع خوداموز زبان انگلیسی سطح مبتدی به همراه اطلاعات کافی در مورد آن ها می‌‎توانید به بخش کتاب خودآموز زبان سفیرمال مراجعه کنید.

آموزش زبان انگلیسی از صفر

پادکست‌های زبان انگلیسی

اولین مهارت زبانی که در فرآیند آموزش زبان انگلیسی از صفر باید تقویت شود، مهارت شنیداری است و اینکار از طریق گوش دادن به پادکست‌های آموزشی بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود. بخش‌های شنیداری موجود در کتاب‌های آموزشی محدود و کوتاه هستند. این در حالیست که نیاز زبان آموزان بیش از این است و آن‌‎ها نیاز به دسترسی به منابع Listening متنوع‌تری مانند پادکست‌ها دارند. تقویت لیسنینگ از طریق گوش دادن به این منابع و تمرین فعالانه این مهارت را بهبود می‌بخشد و به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا با تنوع بیشتری از محتواها و لهجه‌ها آشنا شوند.

 پادکست‌ها در حقیقت فایل‌های صوتی نسبتا طولانی هستند که موضوعات بسیار گوناگونی از داستان‌های جنایی گرفته تا آشپزی و سبک زندگی را شامل می‌شوند و امروزه در انواع سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در دسترس عموم هستند. اما اینکه شما مستقیما به سراغ خرید پادکست زبان انگلیسی بروید، در ابتدای امر یادگیری کار درستی نیست چراکه ممکن است سطح پادکست‌ها متناسب با سطح شما نباشند و برای شما دشوار باشند و باعث شوند انگیزه خود را ازدست بدهید. در نتیجه، بهتر است در ابتدا از پادکست‌های ساده‌تر استفاده کنید تا با یادگیری سریع و اصولی انگیزه شما دو چندان شود!

برای خرید بهترین پادکست‌های انگلیسی، توضیحات آن‌ها در مورد موضوعات و سطح‌‎بندی‌شان را بخوانید و بعد یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. سفیرمال پادکست‌های آموزشی جدید و متنوعی را ارائه می‌دهد که با کلیک روی لینک زیر می‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

کتاب‌داستان انگلیسی

یادگیری زبان از طریق داستان آن هم کتاب داستان همیشه جزو محبوب‌ترین روش‌های یادگیری زبان بوده و هست! خواندن داستان انگلیسی نه تنها درک مطلب و مهارت خواندن را بهبود می‌بخشد، بلکه لغات بسیار متنوع و کاربردی را به شکل غیر مستقیم و در بستر جملات به شما می‌آموزد. از مزایای دیگر خواندن داستان‌های انگلیسی می‌توان به تقویت گرامر و دستور زبان اشاره کرد. تقویت زبان انگلیسی با کتاب داستان به شما این امکان را می‌دهد که به شیوه‌ای طبیعی و لذت‌بخش با لغات و ساختارهای زبان آشنا شوید.

با خواندن جملات انگلیسی طولانی و معنادار در زبان انگلیسی خواننده با حجم زیادی از ساختارهای گرامری آشنا می‌شود که در اثر تکرار در متن داستان به شکل غیر مستقیم در ذهن وی نقش می‌بندند. در مورد انتخاب کتاب داستان مناسب هم باید مانند انتخاب پادکست وسواس کافی به خرج داد. قبل از انتخاب کتاب داستان مناسب ابتدا از سطح کتاب داستان و موضوع آن مطلع شوید تا با انتخاب کتاب مناسب از یادگیری خود لذت مضاعف ببرید. برای دسترسی خرید کتاب داستان انگلیسی در سطوح مختلف به ویژه از صفر، وارد سایت سفیرمال شوید.

بسته‌های خوداموز زبان انگلیسی موسسه سفیر

با بکارگیری روش‌های بالا به راحتی می‌توانید زبان انگلیسی را از صفر شروع کنید. البته اگر هنوز هم فکر می‌کنید که نیاز به یک استاد زبان و سیستم آموزشی دارید، می‌توانید از خوداموز زبان انگلیسی CTM سفیر استفاده کنید. در این بسته‌ها ترکیبی از تمامی روش‌های بالا به کار گرفته شده تا متقاضیان بتوانند به صورت خودآموز در منزل با هر سرعتی که مد نظر دارند، زبان انگلیسی را بیاموزند.

استفاده از این بسته‌ها می‌تواند یک راه حل قطعی و نهایی برای یادگیری زبان باشد. برای دریافت مشاوره آموزشی رایگان و خرید پکیج خودآموز زبان انگلیسی سفیر کافیست به سایت study.safirmall.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه