بهترین منابع آمادگی تافل چیست؟

جهت آشنایی با منابع آمادگی آزمون تافل با ما همراه شوید. بگذارید به شیوه تبلیغات کلیشه‌ای صدا و سیما شروع کنیم و بپرسیم: آیا به فکر شرکت در آزمون‌ بین‌المللی تافل هستید؟ آیا به دنبال بهترین منابع تافل می‌گردید؟ نمی‌دانید نمونه سوالات و لغات تافل را از کجا باید پیدا کنید؟ قبلاً در آزمون تافل به خاطر نداشتن منابع مناسب شکست خورده‌اید؟… خب اگر از ما می‌شنوید خوب جایی آمده‌اید و حتی اگر شکست هم خورده‌اید «این، چیزی از ارزش‌هایتان کم نمی‌کند». این مقاله راه درست را به شما نشان خواهد داد. چون قرار است به شما بگوییم چه کتاب‌هایی بخوانید تا خیلی سرافرازانه و دلاورانه از آزمون تافل بیرون بیایید. پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

بهترین منابع برای آمادگی آزمون تافل؛ چگونه کمر تافل را خم کنیم؟

برای آمادگی در آزمون‌های مهمی مثل تافل، همیشه این سوال مهم مطرح است: «چه کتاب‌هایی بخوانیم؟». از طرف دیگر تبلیغات رنگارنگ و تنوع منابع هم سردرگمی زبان‌آموزان و داوطلبان آزمون‌های زبان را بیشتر می‌کند. به همین خاطر در ادامه گلچینی از معتبرترین کتاب‌های آمادگی تافل را به شما معرفی می‌کنیم تا از این سردرگمی نجات پیدا کنید. به این ترتیب یک- هیچ از رقیب‌ها جلو خواهید افتاد.

معرفی کتاب لغت تافل

آشنایی با لغات مختلف و تسلط به انواع اصطلاحات، یکی از بنیادی‌ترین اصول یادگیری یک زبان خارجی است. به همین دلیل در آزمون تافل، آیلتس و … به این موضوع توجه ویژه‌ای شده است. در ادامه کتاب‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد، که هدف اصلی‌شان تقویت دایره لغات زبان‌آموزان است.

خرید کتاب تافل

1100 words you need to know کتابی برای تمام فصول

یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین منابع تقویت لغت (Vocabulary) را نشر بارونز (Barron’s) در اختیار زبان‌آموزان قرار داده است. این کتاب که با نام 1100 words you need to know  شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین منابع یادگیری لغت برای شرکت در آزمون‌های تافل و آیلتس است.

این کتاب یک دوره آموزشی 48 هفته‌ای را برایتان درنظر گرفته است. به‌این‌ترتیب شما روزانه 5 کلمه جدید یاد می‌گیرید. به‌علاوه در هر درس با یک اصطلاح رایج انگلیسی (Idiom) آشنا خواهید شد. بنابراین اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم با مطالعه این کتاب، هر هفته 20 لغت و 4 اصطلاح انگلیسی به دایره لغاتتان اضافه می‌شود و اگر از بهار مطالعه این کتاب را شروع کنید زمستان تمام نشده به لغت آخر خواهید رسید!

برای اینکه لغات جدید ملکه ذهن‌تان شود، هر کلمه در متنی به حجم یک پاراگراف به کار برده شده است. بعد از آن با جواب دادن به تمرین‌های تستی، جای خالی و …، جای کلمات را در سلول‌های خاکستری مغزتان محکم می‌کنید و به مرور با انواع نمونه سوالات تافل آشنا می‌شوید.

خرید کتاب 1100 words you need to know

البته باید بدانید کلماتی که این کتاب آموزش می‌دهد نسبت به کلمات آموزشی سایر منابع آمادگی آزمون تافل، کمی دشوارتر است. کلماتی که معمولا در متن‌های آکادمیک کاربرد بیشتری دارند. به همین خاطر بهتر است با سطح زبان متوسط رو به ‌بالا، مطالعه‌‌ی این کتاب را شروع کنید یا این که اول به سراغ کتاب 504 بروید. کتابی ساده‌تر و درعین‌حال حرفه‌ای که کم‌کم شما را برای یادگیری واژه‌های دشوار آماده می‌کند. اگر می‌خواهید درباره این کتاب لغت تافل بیشتر بدانید، ادامه‌ی مقاله را از دست ندهید.

504 لغت ضروری زبان انگلیسی را در 42 هفته یاد بگیرید.

کمتر کسی ممکن است اسم کتاب 504 Absolutely Essential Words نشنیده باشد. این کتاب با نام مختصر 504 خودش را در دل بسیاری از زبان‌آموزان داخلی و خارجی جا کرده است. چراکه انتشارات بارونز هیچ جوره کم نگذاشته‌ است و از بین کتاب‌ها، مجلات، روزنامه‌ها، فیم‌ها و همین‌طور مکالمه روزمره انگلیسی زبان‌ها پرکاربردترین لغات را جمع کرده‌ و به شکل قاعده‌مندی در کتاب 504 در اختیارتان قرار داده‌ است.

اگر حسابی وقت بگذارید و با جدیت و پیگیری این کتاب را ورق به ورق بخوانید، می‌توانید امیدوار باشید که در آزمون‌های بین‌المللی تافل و آیلتس و همین‌طور آزمون‌های ارشد و دکترا به نتایج خوبی برسید. خوب است بدانید که با کمک روش آموزشی کتاب 504 می‌توانید هر هفته 12 لغت جدید یاد بگیرید و با گذشت 42 هفته به 504 لغت کاملا ضروری در زبان انگلیسی مسلط شوید.

گفتنی است که این کتاب با روش‌های مختلف مثل به‌کارگیری لغات جدید در جمله‌های متنوع، متن‌های کوتاه و ارائه تمرین‌های مختلف کمک می‌کند تا شما به راحتی لغات را به ذهن بسپارید اما به این راحتی‌ها فراموش نکنید. این کتاب علاوه‌بر این‌که به‌صورت خودخوان کاربرد دارد، بسیاری از معلم‌ها و استادان دانشگاه هم برای آموزش زبان از این کتاب استفاده می‌کنند. بنابراین اگر سطح زبان‌تان زیر سطح متوسط است اما آرزوهای بزرگی مثل کسب امتیاز بالا در آزمون‌های بین‌المللی زبان را دارید، کتاب 504 اتتخاب خوبی برای شروع کار است.

خرید کتاب 504 Absolutely Essential Words

کتابی برای آشنایی با لغات و نمونه سوالات تافل

در این قسمت یکی از حرفه‌ای‌ترین منابع آمادگی آزمون تافل را به شما معرفی می‌کنیم. کتابی که به سبب روش آموزشی و مزیت‌های منحصربه‌فردش بسیار معتبر شده است.

با کتاب essential words for the TOEFL برای آزمون تافل دوپینگ کنید

اگر از بین منابع آمادگی آزمون تافل به دنبال یک کتاب تخصصی هستید تا پیروزمندانه پشت تافل را به خاک بمالید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب essential words for the TOEFL را سفت بچسبید و ول نکنید. چون این کتاب به‌عنوان بهترین کتاب لغت تافل شناخته می‌شود. زیرا در کنار آموزش 500 لغت ضروری و کاربردی با ارائه تمرین‌ها و تست‌ها شما را حسابی آب‌دیده می‌کند. این کتاب شامل 30 درس است و با مطالعه هر درس 15 تا 17 لغت به دایره واژگانی‌تان اضافه می‌شود.

خوب است بدانید که یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کتاب essential words for the TOEFL این است که برخلاف سایر منابع، معنی واژه‌های جدید را مستقیما جلوی کلمه قرار نداده است. این روش کمک می‌کند تا شما با تحلیل متن به معنی کلمه دست پیدا کنید و ماندگاری لغت در ذهن‌تان بیشتر شود.

این کتاب علاوه بر اینکه اندوخته واژه‌هایتان را پربار می‌کند، مهارت نوشتاری (Writing) و درک مطلبتان را هم تقویت می‌کند. همچنین با ارائه انواع نمونه سوالات تافل از هر لحاظ شما را برای موفقیت در آزمون آماده خواهد کرد. بنابراین با مطالعه این کتاب می‌توانید نمره‌های بالای تافل را نشانه بگیرید.

کلام آخر

اگر هر کدام از این کتاب‌ها دلتان را برده است و مطمئن هستید برای رسیدن به موفقیت در تافل، می‌توانند یار و همراه خوبی برایتان باشند، پس وقتش رسیده که بگوییم سفیرمال تخفیف‌های خوبی را برای خرید این کتاب‌ها درنظر گرفته است. هم‌چنین در این مسیر هر سوالی برایتان پیش آمد، فقط کافی‌ست با سفیرمال تماس بگیرید و به‌طور رایگان، مشاوره آموزشی دریافت کنید. پس اگر عزمتان را برای خم کردن کمر تافل جزم کرده‌اید، بدانید که سفیر در این سفر در کنار شماست.

 

مطالب مرتبط:
معرفی آزمون تولیمو
افزایش سرعت ریدینگ
چگونه رایتینگ را تقویت کنیم؟
چگونه لیسنینگ را تقویت کنیم؟
آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین
آیا آموزش زبان در 50 روز ممکن است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه