چگونه-speaking-را-خوداموز-تقویت-کنیم؟

یکی از مهارت‌هایی که اغلب هنگام یادگیری زبان انگلیسی نادیده گرفته می‌شود،  صحبت کردن به زبان انگلیسی است. همه ما در پروسه یادگیری زبان انگلیسی،  زمان زیادی را  صرف خواندن، نوشتن و گوش دادن به زبان انگلیسی می‌کنیم و تقریباً فراموش می کنیم واقعاً صحبت کنیم شاید هم از صحبت کردن می‌ترسیم. خوشبختانه، راه‌های زیادی وجود دارد که شما با کمک آنها بتوانید مهارت Speaking را در خانه تقویت کنید.

در اولین گام و ابتدای راه  باید لهجه انگلیسی مورد نظرتان را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. انگلیسی توسط افراد زیادی در سراسر جهان صحبت می‌شود که بسته به منطقه ای که افراد از آن آمده‌اند، لهجه‌های مختلفی وجود دارد.

توصیه ما به شما این است که از دو لهجه اصلی زبان انگلیسی استفاده نمایید: می توانید مکالمه انگلیسی را با لهجه انگلیسی British English یاد بگیرید یا می توانید لهجه انگلیسی آمریکایی American English  را یاد بگیرید. البته لهجه‌های دیگری مانند انگلیسی استرالیایی، انگلیسی کانادایی و انگلیسی آفریقای جنوبی وجود دارد، اما اگر قصد زندگی یا سفر زیاد به این مکان‌ها را نداشته باشید، یادگیری این لهجهها را به شما توصیه نمی کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لهجههای استاندارد زبان انگلیسی لطفا مقاله ” چگونه با لهجه انگلیسی صحبت کنیم؟” را مطالعه فرمایید.

در قدم بعدی ، شما باید تا می توانید خود را در معرض زبان انگلیسی قرار دهید. تا می توانید به انگلیسی صحیح و درست گوش کنید. تمرین گوش دادن به زبان انگلیسی روشی فوق‌العاده برای ثبت کردن صداها و ساختارهای زبان انگلیسی در اعماق مغز است که باعث می‌شود توانایی شما در صحبت کردن به زبان انگلیسی به اوج برسد.

برای تقویت مهارت لیسنینگ خود به عنوان یکی از بالهای اصلی تقویت اسپیکینگ حتما مقاله ” چگونه لیسنینگ را تقویت کنیم؟” را مطالعه نمایید.

اما فقط به گوش دادن متکی نباشید. فراموش نکنید: شما باید به زبان انگلیسی صحبت کنید.

کتاب تقویت مکالمه

راههای زیادی برای بهبود Speaking  انگلیسی وجود دارد. شما می توانید با کمک “کتاب آموزش مکالمه انگلیسی” که با هدف تقویت مهارت شنیداری، دایره لغت و ساختارها در زبان انگلیسی طراحی شده اند اسپیکینگتان را بهتر کنید. بعضی از راههای عنوان شده در این مقاله را می توان به طور کامل به تنهایی انجام داد. به عنوان مثال، می توانید از برنامه ای استفاده کنید که دارای تشخیص صدا است و به شما امکان می دهد تلفظ خود را با یک انگلیسی زبان مطابقت دهید. همچنین می‌توانید صدای خودتان را ضبط کنید و گوش دهید، تلفظ خود را با سایر صدایهای ضبط شده  انگلیسی که شنیده‌اید مقایسه کنید.

مهمتر از همه، شما باید با یک انگلیسی زبان صحبت کنید. این بهترین و سریع ترین راه برای بهبود و پیشرفت  صحبت کردن  یا همان مهارت اسپیکینگ شما خواهد بود.

اگر میخواهید از سایر راهها برای تقویت مهارت اسپیکینگ می توانید مقاله ” روشهای تقویت اسپیکینگ” را مطالعه نمایید و نکات گفته شده در  این مقاله را نیز اجرا نمایید.

بهترین راه تقویت اسپیکینگ، صحبت کردن است. تا می توانید خود را در معرض انگلیسی صحیح و روان قرار دهید و به زبان انگلیسی حرف بزنید. از اشتباه کردن نترسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان آموزشی و تعیین سطح می توانید با شماره 02174056000 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

✨ ارسال رایگان کلیه سفارشات به سراسر ایران
بستن
مقایسه